MarianneE Skrevet 26. april 2011 Forfatter #12981 Skrevet 26. april 2011 Halvannen time med trening idag var utrolig deilig! Gud bedre så godt det føltes! Enda bedre da jeg satte meg på en cafè i sola etterpå med en Alltid godt og sette seg ned slik, men det gav en utrolig deilig varm følelse i kroppen idag. Tenkte jeg skulle skrive mer, men det er som om hjernen har streika idag...
Neala Skrevet 26. april 2011 #12984 Skrevet 26. april 2011 Hva er søtere enn en bustete 3åring med smale øyne og bamsen under armen som kommer tassende ut i stua og krabber opp i fanget uten et ord?
kospia Skrevet 26. april 2011 #12986 Skrevet 26. april 2011 Hva er søtere enn en bustete 3åring med smale øyne og bamsen under armen som kommer tassende ut i stua og krabber opp i fanget uten et ord? heldig du er det er lykke det Jeg gleder meg også til å begynne å trene igjen, har time i morgen. Som deg føler jeg at jeg har lagt på meg i påska håper det i såfall går fort av igjen. Kjenner at det skal bli godt å komme i fast trenings rutine igjen. Sov godt Marianne
Kara W Skrevet 27. april 2011 #12987 Skrevet 27. april 2011 Høres ut som om du har hatt en fin påske. Deilig med slike avbrekk i hverdagen. De imaginere kiloene du har lagt på deg renner av ved første treningstime, det er jeg sikker på Toscana-tur høres fantastisk ut. Jeg foreslår at du oppretter en egen bankkonto som du setter 100,- inn på hver måned. Da har du samlet deg opp 8.400,- før turen. Hvis du i tillegg setter inn litt bursdagspenger og slikt, så blir det en drømmetur du aldri du vil glemme! Jeg var i Toscana da jeg var 14, og lengter tilbake.
MarianneE Skrevet 27. april 2011 Forfatter #12988 Skrevet 27. april 2011 Kan du gi meg motivasjon til å trene??? Just do it Janne! Det er deilig! Det er faktisk det! Men, det er den derr dørstokkmila. Det tar tid og komme i gang, men det er bare og gjøre det. heldig du er det er lykke det Jeg gleder meg også til å begynne å trene igjen, har time i morgen. Som deg føler jeg at jeg har lagt på meg i påska håper det i såfall går fort av igjen. Kjenner at det skal bli godt å komme i fast trenings rutine igjen. Sov godt Marianne Ja, en god rutine på det hele er det eneste som funker for meg. Og det var veldig godt og komme meg igjennom halvannen time med trening igår, da jeg gikk fra senteret følte jeg at påskesjokoladen og bursdagskaker ikke satt fast på rumpa mi lengere. Idag er jeg støl i skuldrene etter og kjørt en runde på styrkeapparater etter først kondis og styrke i sal. Toscana-tur høres fantastisk ut. Jeg foreslår at du oppretter en egen bankkonto som du setter 100,- inn på hver måned. Da har du samlet deg opp 8.400,- før turen. Hvis du i tillegg setter inn litt bursdagspenger og slikt, så blir det en drømmetur du aldri du vil glemme! Jeg var i Toscana da jeg var 14, og lengter tilbake. Det var kjempe lurt! Jeg har en konto i en annen bank enn den jeg egentlig bruker, og på den kontoen sparer vi nå til Danmark. Etter Danmark blir det Toscanasparing!! **** TM er på korøvelse på tirsdager. Sistgang før påske kom vi til øvelsen, og gikk igjen. TM fikk den store skrekken og ville hjem. Så da gjorde vi det. Igår, var vi nesten framme og så begynte hun og gråte og tviholdt meg i armen. Nei... nei... Det skal være fullt der... Ikke koret... ropte hun mens hun strigråt. Så da var det bare og snu da. Jeg prøvde jo såklart og lokke henne litt, men nei... Hun skulle ikke på koret. Da vi kom hjem og hun så barneTV og så begynte hun og strigråte igjen; Hun skulle på koret! Da var jeg en smule oppgitt.... Men tro meg, vi gikk IKKE tilbake! Idag er det slutt på ferien. Back to work.... Motivasjon... hvor er du?
janne84 Skrevet 27. april 2011 #12989 Skrevet 27. april 2011 Motivasjonen kommer litt etter litt når man begynner å jobbe også kan vi tenke på fridagene fremover, i mai er det kun 17 mai, men er bedre enn ingenting. I juni er det langhelg de to første helgene
MarianneE Skrevet 27. april 2011 Forfatter #12990 Skrevet 27. april 2011 Motivasjonen kommer litt etter litt når man begynner å jobbe også kan vi tenke på fridagene fremover, i mai er det kun 17 mai, men er bedre enn ingenting. I juni er det langhelg de to første helgene Er det langhelger da? Nice... Jobbmotivasjon eller ikke, alt er mye bedre bare man kommer seg ut av døra. Det er bare og trekke pusten og gjøre det.
loffen Skrevet 27. april 2011 #12991 Skrevet 27. april 2011 Det er sant det! Ha en fin dag MarianneE!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. april 2011 #12992 Skrevet 27. april 2011 Motivasjon ja... Måtte le for meg selv i går, første dag på lesesalen etter ferien, og folk så ut som zombier Ha en finfin dag
*Enigma* Skrevet 27. april 2011 #12993 Skrevet 27. april 2011 Er det langhelger da? Nice... Jobbmotivasjon eller ikke, alt er mye bedre bare man kommer seg ut av døra. Det er bare og trekke pusten og gjøre det. Nja, første helga i juni er egentlig ikke langhelg. Himmelspretten er på torsdagen, men fredagen er vanlig dag hvis du ikke får fri på inneklemte dager. Andre helga er pinsehelga, så da er det fri mandagen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. april 2011 #12995 Skrevet 27. april 2011 Hva er søtere enn en bustete 3åring med smale øyne og bamsen under armen som kommer tassende ut i stua og krabber opp i fanget uten et ord? SMEEEEELT
janne84 Skrevet 27. april 2011 #12996 Skrevet 27. april 2011 For meg er det langhelger kom meg over dørstokken i dag!
MarianneE Skrevet 27. april 2011 Forfatter #12997 Skrevet 27. april 2011 Bravo Janne!!! Pokker asså, så deilig det hadde vært og bare putta regninger i en skuff, og så hadde de forsvunnet! Har vært i nettbanken nå, og... etter og betalt regningene mine har jeg ynkelige 365kr på kontoen, og 3 uker til lønning. MEN, det betyr og at regningsbunken er tom, og det er bra! Har lagt til sides noen penger til Danmark i september men nekter og røre dem! Jaja... Vi spiste middag ute i hagen idag. Etterpå holdt vi på med litt hagearbeid i borti to timer, inneblandet med TM og annet. Veldig deilig og få gjort litt ute. Andrè er på et årsmøte, og TM ser ferdig film om Elias. Hun burde vært i seng nå, men vi kom oss inn litt seinere enn tenkt og jeg hadde lovet henne og se Elias siden igår, så da fikk jeg nesten holde det da. Det er ferdig om 10 min og da er rett i seng med henne. ...Også skal det bli spennende og se hvor lenge jeg holder meg våken i kveld....
MarianneE Skrevet 27. april 2011 Forfatter #12998 Skrevet 27. april 2011 (igjen...) Når skal jeg trene denne uka? Andrè skal delta på sykkelritt i juni, og de begynner med sykkeltrening to kvelder i uka (mandag og torsdag- de kveldene jeg helst vil trene) fra kl 17.30. Mandag eller tirsdager kan jeg trene på formiddagen, men så var det økt nr 2 da. Skal jeg trene i morra må jeg ta med TM på barnepassen, og det er greit nok, men da blir det veldig seint for henne. Fredag får jeg det ikke til. Ikke lørdag heller. Eneste løsning er igrunnen og reise rett ned etter jobb i morra og drive egentrening med sykkel og styrkeapparater. Kjedelig men jeg tror det er eneste løsningen. Uansett, det er stille og rolig her. Andrè er på møte og TM sover. Nyter roen..
*Enigma* Skrevet 27. april 2011 #12999 Skrevet 27. april 2011 Håper du ikke mister motet nå som du er så utrolig godt i gang.
loffen Skrevet 27. april 2011 #13000 Skrevet 27. april 2011 Egentrening er gøy det også! Jeg gjør jo bare det. For meg er det langhelger kom meg over dørstokken i dag! Natta Marianne!
Fremhevede innlegg