juliane Skrevet 13. april 2011 #12861 Skrevet 13. april 2011 Spinning er faktisk ikke noe vanskelig i det hele tatt, så det syns jeg du skal prøve! Det som er så genialt med spinning er at du kan holde følge uansett hvor dårlig form du er i. Så lenge du holder takten er det bare å skru ned tyngden litt hvis det blir for slitsomt, men det er det ingen andre som ser. Dessuten er det lov å både sitte litt ekstra og evt halvere takten i begynnelsen, dette styrer du helt selv! Det blir sikkert kjempebra med Danmarkstur, da tenker jeg skattepengene deres får bein å gå på!
Mazilla Skrevet 13. april 2011 #12862 Skrevet 13. april 2011 Spinning er mye mindre skummelt enn timer i sal, for ingen ser hvor mye du tar i, og man klarer seg finfint uten å kunne koordinere armer og bein.. Du kan få hjelp til å stille inn sykkelen, og etter det er det bare å tråkke i vei. En liten knekk i albuen, så ikke du blir sittende og spenne rygg og nakke, men ellers kan du ikke gjøre så mye feil. Lykke til! Savner spinning nå jeg..
MarianneE Skrevet 13. april 2011 Forfatter #12863 Skrevet 13. april 2011 Spinning er faktisk ikke noe vanskelig i det hele tatt, så det syns jeg du skal prøve! Det som er så genialt med spinning er at du kan holde følge uansett hvor dårlig form du er i. Så lenge du holder takten er det bare å skru ned tyngden litt hvis det blir for slitsomt, men det er det ingen andre som ser. Dessuten er det lov å både sitte litt ekstra og evt halvere takten i begynnelsen, dette styrer du helt selv! Det blir sikkert kjempebra med Danmarkstur, da tenker jeg skattepengene deres får bein å gå på! Spinning er mye mindre skummelt enn timer i sal, for ingen ser hvor mye du tar i, og man klarer seg finfint uten å kunne koordinere armer og bein.. Du kan få hjelp til å stille inn sykkelen, og etter det er det bare å tråkke i vei. En liten knekk i albuen, så ikke du blir sittende og spenne rygg og nakke, men ellers kan du ikke gjøre så mye feil. Lykke til! Savner spinning nå jeg.. Idiotsikkert med andre ord? Har sendt mann&barn ut en tur i for TM ville sykle. Jeg har litt vondt i hodet så jeg skal flate litt ut på sofaen, kanskje det hjelper? Etter jobb gikk jeg på Tullis med venninneA og venninneJ. Sol, kaffe latte og med jentene! Gikk derfra med takknemlighet over og ha verdens beste venner.
Spatula Skrevet 13. april 2011 #12864 Skrevet 13. april 2011 Uff, jeg får tårer i øynene når du beskriver dramatikken rundt fødselen til TM Det minner om det som skjedde med Poppel og alt kaoset på operasjonsstua. Jeg er takknemlig for at jeg har min Poppel her hver eneste dag Da det kunne ha endt forferdelig
loffen Skrevet 13. april 2011 #12865 Skrevet 13. april 2011 Jeg vet det.Jeg kunne sverget på at hun ble født i forrige uke! Fine, gode jenta mi. :hjerte:Et mirakel at hun lever, jenta som var nær fødsel i uke 28.Så født ved haste keisersnitt i uke 33 da hadde hun sluttet og puste og vi var 1 minutt fra og få henne med hjem i en kiste.Jenta som legene måtte få igang og puste igjen og det var så vidt det bare gikk. :grine:Faen, nå fikk jeg så mange tårer at det er vanskelig og se tastene her... :lol:Jeg og kikka på Lindex, men jeg hadde egentlig bare penger til det jeg skulle ha; Regntøy og badedrakt.Ikke var det noe spennende på Lindex heller...Synes igrunn sjeldent det er noe der.****:danse:Vi har meldt oss på Danmarkstur!!Vi reiser til Danmark med autismeforeningen i september og jeg gleder meg!:nigo:Men hjelpes som vi må spare penger først! :gjeiper: 1 minutt kan bety alt ja.. Det er første gang på evigheter jeg handler på Lindex, kan ikke huske sist faktisk! Idiotsikkert med andre ord?:hoho:Har sendt mann&barn ut en tur i for TM ville sykle.Jeg har litt vondt i hodet så jeg skal flate litt ut på sofaen, kanskje det hjelper?Etter jobb gikk jeg på Tullis med venninneA og venninneJ.Sol, kaffe latte og med jentene! :hjerte:Gikk derfra med takknemlighet over og ha verdens beste venner. Så koselig! Ha en fin kveld.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. april 2011 #12866 Skrevet 13. april 2011 Det er utrolig hvor fort tiden går når man får barn! Da mine var små, syns jeg det virket som tiden gikk fortere enn før. Vips, så var de voksne lissom. Syns ikke det er lenge siden min eldste var 4, og nå er han 23! Danmarkstur blir sikkert kjempebra! Flott å reise på tur med andre som er i samme situasjon som dere. Kanskje dere kan knytte noen bekjentskaper som dere kan utveksle erfaringer med
mia83 Skrevet 13. april 2011 #12868 Skrevet 13. april 2011 Takk for besøket i boka mi mens jeg var borte! Håper du har det bra
MarianneE Skrevet 13. april 2011 Forfatter #12869 Skrevet 13. april 2011 Uff, jeg får tårer i øynene når du beskriver dramatikken rundt fødselen til TM Det minner om det som skjedde med Poppel og alt kaoset på operasjonsstua. Jeg er takknemlig for at jeg har min Poppel her hver eneste dag Da det kunne ha endt forferdelig Ja, det kunne gått virkelig gærnt. Jeg prøver og å ha dette i bakhodet hver dag, spesielt i perioder hun er vanskelig. Alt dramaet rundt fødselen hennes er en av grunnene til at hun vil forbli enebarn. 1 minutt kan bety alt ja.. Det er første gang på evigheter jeg handler på Lindex, kan ikke huske sist faktisk! Ja, det er ikke ofte jeg handler på Lindex. Noe av barneklærne de har er OK, resten er bare... rart. Veldige mønster og farger Danmarkstur blir sikkert kjempebra! Flott å reise på tur med andre som er i samme situasjon som dere. Kanskje dere kan knytte noen bekjentskaper som dere kan utveksle erfaringer med Hvilket var en av grunnene til at vi vil reise. Vi kjenner ingen andre med autisme eller autistiske barn, så det og treffe andre med samme bakgrunnen hadde vært bra. Idiotsikkert ja! Det gjenstår og se...
loffen Skrevet 13. april 2011 #12870 Skrevet 13. april 2011 Ensfarget sort og ensfarget beige cardigan på LIndex.
loffen Skrevet 13. april 2011 #12872 Skrevet 13. april 2011 (endret) Å, det er helt vilt! Elsker å se på det. Men her er det fotball på en TV og x-box på den andre, så jeg får se det på web siden. Endret 13. april 2011 av loffen
MarianneE Skrevet 13. april 2011 Forfatter #12873 Skrevet 13. april 2011 Tro meg... Du vil ikke gå glipp av denna. Hvorfor sitte med 100.000kr på konto men ikke bruke dem til og betale ned på gjeld? Idiot!
MarianneE Skrevet 13. april 2011 Forfatter #12875 Skrevet 13. april 2011 Herregud! Jeg må fortelle om en utrolig ubehagelig episode jeg opplevde idag! På vei til jobb gikk jeg over en parkeringsplass slik jeg pleier. Jeg la merke til ei jente som stod ved en bil, men det var noe ved måten hun stod på som gjorde det unaturlig. Da så jeg at bildøra stod åpen og inni bilen satt det et menneske. Halvt bøyd over dette mennesket igjen står en tredjeperson og slår løs på personen inni bilen! Jeg tenkte at jeg kunne ikke bare gå forbi, men ville ikke blande meg borti heller, gud vet hva slags mennesker dette var! Så jeg gikk inn på kjøpesenteret som parkeringsplassen tilhører og fikk en butikkansatt til og tilkalle securitas. SElv gikk han ut og tok en titt på situasjonen, mens jeg måtte bare gå til jobb. Etter jobb gikk jeg innom butikken igjen og spurte om alt var gått greit, om han fra butikken hadde det bra og slikt. Og joda, alt hadde gått bra. Det viste seg og være en uenighet i en farsskap sak... For noen folk....
Gjest Purple Haze Skrevet 13. april 2011 #12876 Skrevet 13. april 2011 Godt du skygget banen og fikk noen andre til å sjekke ut saken! Og stakkars barn, som er involvert i det der da...
MarianneE Skrevet 14. april 2011 Forfatter #12879 Skrevet 14. april 2011 God morgen ja! Her er barn levert i barnehagen, treningsbagen er pakket og står klar til og rett på trening etter jobb. Det er ingen time og gå på 13.30 når jeg kommer på senteret, så det blir egen-trening, sannsynligvis sykling og elipsemaskin før jeg går igjennom styrkeprogrammet mitt.
janne84 Skrevet 14. april 2011 #12880 Skrevet 14. april 2011 Fy så ekkelt å oppleve noe slikt! du gjor virkelig det riktige med å ikke blande deg selv inn, men heller hente folk.. Ang treninga di så inspirere du meg.. du er flink!!!!
Fremhevede innlegg