MarianneE Skrevet 4. april 2011 Forfatter #12782 Skrevet 4. april 2011 uff da... Jeg ELSKER TopModel USA, men den norske... jeg blir bare flau og uvel og ekkel.
loffen Skrevet 4. april 2011 #12783 Skrevet 4. april 2011 Jeg også.. men jeg greier ikke la være! :gjeiper:
MarianneE Skrevet 5. april 2011 Forfatter #12785 Skrevet 5. april 2011 Å... jeg kjeder meg litt. Fri idag. Har brettet sammen klær. Vasket opp Ryddet litt Skrevet et brev og hørt på Radio Resepsjonen. Ute regner det og jeg er trøtt og kald. Skulle vært på treing idag, men siden jeg har hatt vondt i foten har jeg stått over idag. Skal ha time med en veileder på torsdag så jeg skal ta opp et par ting da b.la om jeg gjør noe feil evt går på timer som er feil for meg og min (store) kropp. Nok om det... Har bare så ingenting og skrive om. Som sagt; Jeg kjeder meg litt idag. TV og strikketøy kanskje?
MarianneE Skrevet 5. april 2011 Forfatter #12786 Skrevet 5. april 2011 hvorfor har jeg akkurat sittet med munnen full av sjokolade? Jeg som har begynt et nytt og bedre liv osv...
Mazilla Skrevet 5. april 2011 #12787 Skrevet 5. april 2011 Det skyldes nok en kombinasjon av tilgjengelighet og kjedsomhet. Velkjent problem her i gården ihvertfall..
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. april 2011 #12788 Skrevet 5. april 2011 Hei, og takk for hilsen i boka mi Håper du har en fin dag!
MarianneE Skrevet 5. april 2011 Forfatter #12789 Skrevet 5. april 2011 Det skyldes nok en kombinasjon av tilgjengelighet og kjedsomhet. Velkjent problem her i gården ihvertfall.. Ja... det er mønster her jeg kjenner igjen for og si det slik. Hei, og takk for hilsen i boka mi Håper du har en fin dag! Nei, nå er det TV og strikketøy for en liten stund.
MarianneE Skrevet 5. april 2011 Forfatter #12791 Skrevet 5. april 2011 Da var boardmaker i hus! Takk til NAV og hjelpemiddelsentralen!
Gjest Purple Haze Skrevet 5. april 2011 #12792 Skrevet 5. april 2011 Kan tenke meg at boardmakeren blir til glede og nytte for dere alle tre Godt når man får hjelpemidler som er så konkrete og målrettede som det der!
MarianneE Skrevet 5. april 2011 Forfatter #12793 Skrevet 5. april 2011 Kan tenke meg at boardmakeren blir til glede og nytte for dere alle tre Godt når man får hjelpemidler som er så konkrete og målrettede som det der! Men jeg skulle ønske det var litt mer informasjon vi fikk med. Fikk bare 2 stk CDrom til PCen og en kvittering for utlån til teknisk hjelpemiddel. Der står det at vi har fått programmet til utlån. Hvem skal vi isåfall levere det tilbake til, og når? Inni CDrommen står det en "bruksanvisning" over programvaren, men jeg skulle ønske noen kunne vise hvordan vi skal gjøre dette.
loffen Skrevet 5. april 2011 #12794 Skrevet 5. april 2011 Så bra! Bare dere får hjelp til å bruke det så..
Nilla Skrevet 5. april 2011 #12795 Skrevet 5. april 2011 Hei MarianneE! Husker du meg? Har hatt en sjelden lang kg-pause nemlig. Så spennende med boardmaker! Håper den blir like nyttig som dere håper på!
MarianneE Skrevet 6. april 2011 Forfatter #12797 Skrevet 6. april 2011 Hei MarianneE! Husker du meg? Har hatt en sjelden lang kg-pause nemlig. Så spennende med boardmaker! Håper den blir like nyttig som dere håper på! Husker deg? Nei, hvem er du? **** Å deilige dagen!! Sol og 15 varmegrader!! Vært på jobb og så på Tullis med venninneA og pratet om alt og ingenting over saltpoteter, aioli og kaffe latte. Henta i barnehagen; En møkkete solstråle med armene ut til hver side mens hun ropte; maaammaaaa!!! i det hun løp mot meg. Idag har jeg det veldig godt med meg selv!
MarianneE Skrevet 6. april 2011 Forfatter #12799 Skrevet 6. april 2011 Fine MarianneE! **** Å, pokker asså!!! TheaM ble lagt kl 19.15, og sover ikke enda! Hun har nå surret dyna sammen til en hule i fotenden i senga og sitter der. Hun sutrer eller griner ihvertfall ikke, men holder seg rolig. Men det er stressende når hun ikke sovner. Jeg får ikke roa meg selv på en måte.
MarianneE Skrevet 6. april 2011 Forfatter #12800 Skrevet 6. april 2011 Fine MarianneE! **** Å, pokker asså!!! TheaM ble lagt kl 19.15, og sover ikke enda! Hun har nå surret dyna sammen til en hule i fotenden i senga og sitter der. Hun sutrer eller griner ihvertfall ikke, men holder seg rolig. Men det er stressende når hun ikke sovner. Jeg får ikke roa meg selv på en måte.
Fremhevede innlegg