MarianneE Skrevet 9. april 2011 Forfatter #12821 Skrevet 9. april 2011 Oi, nå ble jeg nesten redd her et øyeblikk! Håper du kommer deg helskinna hjem igjen. Kos deg på middag! Ingen fare, meg blir dere ikke kvitt før KG legger ned. Har ihvertfall ingen større planer om og forsvinne for godt! Kos deg på middag og ha en flott helg, MarianneE Tusen takk! Det var veldig koselig sammen med J igår. Man har det alltid koselig med henne! Etter og spist wok gikk vi på JonasB for kaffe, og der ble vi sittende og fnise ordentlig fjollete av... ja.. egentlig ingenting! Håper virkelig ikke at du har blåst bort for oss. Jeg kom plutselig til å tenke på at da jeg var liten så hadde jeg en kasettt (!) med Ole Brum og historien Blåsbortdagen. Den var skummel den! GOD HELG Ja, det tenker jeg satte sine spor! Søsteren min fikk denne på video, altså VHS(!) for mange år siden. Veldig søt! Håper du kommer deg vell hjem! Synes du var veldig flink som dro og trente når du hadde mensen og manglet lyst. Jeg har ihvertfall fått beskjed om at det er de dagene man virkelig blir sprekere av, selv om jeg har mine tvil. Og gratulerer med merket forskjell! Merket forskjell ja, den merkede forskjellen heter og -6kg på vekta! Flinke Marianne, står på å trener selv om formen og motivasjonen ikke er helt på topp Han fin helg Tilbakemeldinger som det der gjør det og enda litt enklere neste gang motivasjonen ikke er helt på plass. Mandag skal jeg på dancemix og da blir venninneA med. Hun er medlem hos samme kjeden, men trener i Skien. Men, mandag blir hun med meg istedet, det blir koselig for fram til nå har jeg gått alene- uten at det gjør noe. **** Finnes det noe søtere enn barn som stråler av lykke over og fått noe fint? TheaM fikk sko igår;Det paret med lilla sommerfugler på; http://www.okonomisko.no/kategori/501/tekstilsko.html#4 og de sorte med rosa hjerte og andre detaljer: http://www.okonomisko.no/kategori/462/sport-fritidssko.html#5 HUn var SÅ stolt etterpå! Om nøyaktig en mnd er hun 4 år ( ) og igår fikk vi kjøpt bursdagsgaven hun kommer til og elske; Sparkesykkel! Hun har snakket om sparkesykkel siden sommeren i fjor, men da syntes vi det var for tidlig og gi henne, så hun får en nå. Gleder meg til hun får den! Forresten.... Jeg skrev her tidligere at jeg skulle kjøpe vårdress men at den billigste jeg fant var til 699, så jeg endte opp med og kjøpe overtrekksbukse til henne istedet. Jeg har fått tilbakemelding fra barnehagen om at det var kjempe smart! De var veldig glad for det, for hun har ikke vært så svett som de barna i dress, og har hun blitt våt eller for møkkete (som om det går ann når man er barn ) har det bare vært og ta på en ny bukse eller jakke istedet for ny dress. I am smart!
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2011 #12822 Skrevet 9. april 2011 Synes jeg ser jenta som stråler over å ha fått nye sko. Håper du får en flott lørdag Marianne.
janne84 Skrevet 9. april 2011 #12823 Skrevet 9. april 2011 Jente + sko = sant Visste bare ikke at det begynte såpass tidlig
Auri Skrevet 9. april 2011 #12824 Skrevet 9. april 2011 Søte TheaM Ser dere skal på påskeeggmaling i år også! Om dere skal nå på søndag, så må du innom i dag og melde dere på
MarianneE Skrevet 9. april 2011 Forfatter #12826 Skrevet 9. april 2011 en flott dag i sola med mann&barn.
Spatula Skrevet 9. april 2011 #12827 Skrevet 9. april 2011 Heldig du er som kan kose deg i Her det, høljer ned
MarianneE Skrevet 9. april 2011 Forfatter #12828 Skrevet 9. april 2011 Søte TheaM Ser dere skal på påskeeggmaling i år også! Om dere skal nå på søndag, så må du innom i dag og melde dere på Det gjorde jeg igår. SøsterG og barna blir og med. Koselig!! **** Her er det Ole Brumm DVD og lørdagsgodt på TheaM etter en tur ut med sykkelen. Det er ca 14 varmegrader ute og skyfri himmel. Fantastisk deilig!!
MarianneE Skrevet 10. april 2011 Forfatter #12830 Skrevet 10. april 2011 Gleder meg til TheaM sover hele natta. Nå har det vært mye nattevåk den siste mnd! Men ellers er alt bra asså....
MarianneE Skrevet 10. april 2011 Forfatter #12831 Skrevet 10. april 2011 Om noen timer skal TM og jeg til Skien og på Stockmand for hun skal få male på sjokoladepåskeegg. SøsterG og barna blir og med, og venninneA skulle og dukke opp. Koselig. Bare så synd at det er redusert busstilbud idag siden det er søndag, så TM og jeg må gå over til byen for og ta bussen så jeg er i Skien til 12. Men jøss da, sol og varme og en spasertur... Det er ikke så gærnt det heller!
Sauen Shaun Skrevet 10. april 2011 #12832 Skrevet 10. april 2011 Maling av påskeegg høres koselig ut.
janne84 Skrevet 10. april 2011 #12833 Skrevet 10. april 2011 Eg og vil ha sol og varme!!! Nyt den! i går va her 4 grader og regn
Auri Skrevet 10. april 2011 #12834 Skrevet 10. april 2011 (endret) Sjokoladepåskeegg med sjokolademaling Vi rusler nok nedom en tur for å få oss en kaffe, så da sees vi nok Ifølge S så stod Sebastien der etter stengetid i går og lagde eggene og andre påskegodter Endret 10. april 2011 av Pixie Plaid
MarianneE Skrevet 10. april 2011 Forfatter #12835 Skrevet 10. april 2011 Sjokoladepåskeegg med sjokolademaling Vi rusler nok nedom en tur for å få oss en kaffe, så da sees vi nok Ifølge S så stod Sebastien der etter stengetid i går og lagde eggene og andre påskegodter Ja, de var kjempe fine! Påskehare i hvit sjokolade, malt i flytende hvit sjokolade tilsatt konditorfarge! Både TM og søskenbarna synes det var gøy, men det som kanskje var enda mer morro var og få løpe rundt på torget i gågata i Skien i en time etterpå. 18 varmegrader, glade barn som har svær plass og løpe på.... Idyllen brast på bussen hjemover. Hadde avtale og møte Andrè i Porsgrunn 14.30 for den bussen vi tok stoppet i byen. Hadde seks minutter igjen da TM begynner og sutre. Hun var varm og sutret: Det betyr kun en ting- bilsyke. Så da kastet hun opp litt. Jeg dro til meg strømpebuksa hennes jeg tok av henne i Skien, brettet den litt sammen og holdt den under henne og så kom det en foss. Utover strømpebuksa, segselv, meg og litt på gulvet. Jeg fikk panikk, trykte på stoppknappen og kom oss av bussen. Ja, jeg gikk av bussen, trykte strømpebuksa full av spy i søppla på bussen og gikk av. Vrengte av jenta genseren full av spy og tok på henne en utejakke. :frown: Så oppstod neste problem: I byen stod Andrè og venta på oss, og han tok ikke tlf da jeg prøvde og ringe. Da var jeg fortvilt! Så jeg var sjeleglad for at jeg hadde tatt med vogna for det var bare og få ungen opp i vogna og begynne og gå. Da var det 4 kilometer til der Andrè stod og venta. :grine: Da han endelig ringte tilbake (jeg hadde prøvd og ringe 5 ganger da) var jeg i byen, og ble så letta at jeg gråt på tlf. Jenta hadde sovna og sov en time i vogna ute da vi kom hjem. Det er lenge siden jeg har vært SÅ glad for og være hjemme igjen!
Auri Skrevet 10. april 2011 #12838 Skrevet 10. april 2011 Uff, ikke noe ålreit! Men herreGUD som det synes at du har gått ned i vekt! Stor forskjell altså! Til og med S så det, han visste det ikke, og da til meg: "Jøss så mye tynnere MarianneE er blitt!" Han legger aldri merke til sånt på andre!
MarianneE Skrevet 10. april 2011 Forfatter #12840 Skrevet 10. april 2011 Takk!! Uff, ikke noe ålreit! Men herreGUD som det synes at du har gått ned i vekt! Stor forskjell altså! Til og med S så det, han visste det ikke, og da til meg: "Jøss så mye tynnere MarianneE er blitt!" Han legger aldri merke til sånt på andre! I love you hunny!! Takk! Ja, jeg er veldig flink!! (sier jeg med hånda ned i posen med ostepop... ) Uff, for en bytur! Ja, det var ingen all-right slutt på en koselig Skienstur! **** Hva i helvete skjer med mitt elskede Rosenborg? Ikke bra det der...
Fremhevede innlegg