Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Endelig sover hun!

Sulten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert:

Idag er det 8 år siden jeg startet denne boka!

Himmel... Så mye som har skjedd på de årene!

Idag skal jeg ha time med treningsveileder kl 15.30.

Typisk nok har jeg fått mensen og trening er lite fristende, men jeg har nå selv bedt om timen, så...

:danse:

Dessuten så har klærne mine blitt litt større.

Magen min har blitt mindre, lårene mine er blitt mindre, jeg er smalere i ansiktet.

Alt takket være trening og bedre mat!

:nigo:

Skrevet

Nå sitter jeg og hulker i sofaen.

Dr.Phil står på og det handler om noen som bruker narkotika.

Hun ene er gravid og går på subutex, og de viste et par videoklipp med nyfødte babyer født med abstinenser.

Å herregud, det er det jævligste jeg har sett!

De stakkars, stakkars små!

Skrevet

Å, hjelp.. Du må ikke se på sånt!! :klemmer:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Oi, har du hatt dagbok såå lenge? Som tide flyr :fnise:

Skrevet

Å, hjelp.. Du må ikke se på sånt!! :klemmer:

Nei, jeg må virkelig ikke det.

Herregud, de bildene har forfulgt meg i hele dag.

På vei til jobb måtte jeg t.om snakke litt strengt til megselv og si at seriøst... De barna har det sikkert bra nå.

Skjerp deg!!!

Det funka litt...

Oi, har du hatt dagbok såå lenge? Som tide flyr :fnise:

Ja, det kan du si...

Jeg må virkelig slutte og sovne på bussen på vei hjem fra jobb, bare flaks gjorde at jeg kom meg av der jeg skulle og ikke våkna over i byen (slik jeg en gang har gjort).

:sjenert:

Går det ann og ringe til Puls nå og si at den PT timen min om halvannen time... at jeg ikke kommer allikevel?

Jeg har fått mensen og jeg er ekstremt lite motivert til trening da.

Men nå har jeg da satt opp den timen så jeg får gå.

Selvom jeg egentlig kunne tenkt meg og satt meg på en ny buss for og sove litt til... :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Har du hatt dagbok her i 8 år? Dæven! :overrasket: Sikkert artig å lese de første sidene om igjen nå da ;)

Så herlig at du merker resultater av treningen. Det er så deilig når klærne blir større og en faktisk ser endring i speilet :nigo:

Skrevet

Har du hatt dagbok her i 8 år? Dæven! :overrasket: Sikkert artig å lese de første sidene om igjen nå da ;)

Så herlig at du merker resultater av treningen. Det er så deilig når klærne blir større og en faktisk ser endring i speilet :nigo:

8 år ja.

Egentlig litt skremmende at jeg har bodd her så lenge.

Ikke i leiligheten altså, men på KG... :lol:

Timen med C gikk greit.

Jeg dro på meg treningstøyet og syklet i 10 minutter og brukte elipsemaskina i 5 minutter som oppvarming.

Elipsemaskin er... den funker.

Jeg frykter at jeg skal segne om etter 30 sekunder, men den funker virkelig!

Vi pratet litt om hva jeg vil oppnå med treninga og hvordan jeg skal fordele kondis og styrke. :tommel:

Så fikk jeg en demonstrasjon på 5 forskjellige styrkeapparater og fikk prøve selv, og det er disse jeg skal konsentrere meg om.

Etterpå skiftet jeg om og gikk.

Ikke fordi jeg var misfornøyd med timen eller noe, men med første mensendag (se! Jeg har funnet opp et nytt ord!) stritter det imot i hver celle i kroppen når det kommer til trening. :sjenert:

Føler meg igrunnen ikke no særlig.

Kanskje pga mensen?

Trøtt og føler meg bare.. æsj!

:frustrert:

Skrevet

Du har vært virkelig flink som kom deg på trening til tross for at du virkelig ikke hadde lyst :jepp:

Skrevet

Du har vært virkelig flink som kom deg på trening til tross for at du virkelig ikke hadde lyst :jepp:

Takk.

Men når sant skal sies tenkte jeg at jeg kaaaan flytte på avtalen.

Men jeg fikk meg ikke til det. Og utsette en slik avtale pga mensen blir for dumt! Så da kom jeg, gjorde det jeg skulle, også er det friskt mot på mandag igjen!

:blomst:

:klem:

Fraværende idag.

Skal på jobb, så hjem og vaske over gulv før jeg henter i barnehagen.

Når Andrè er ferdig på jobb skal han hente TM og meg også skal vi kjøpe sko til TM og handle inn for helga.

:tommel:

Skrevet

Sengetøy er tatt av, og gulvmatter er ristet og hengt ut.

Straks på tide og pakke veska og ta en tur på jobb...

Skrevet

Så herlig at klærne begynner å bli for store. :klappe:

God helg Marianne. :klem:

Skrevet

:opplyser:

Det er mulig jeg forsvinner fra KG for godt i løpet av dagen.

Det blåser nemlig så jævlig ute at det kan hende jeg blåser bort når jeg går ut etterpå.

Søppelkasser velter og det er slik at når jeg er ute får jeg ekstra fart bortover gata.

Håper det gir seg snart.

Middag med venninneJ ute i kveld.

Det var koselig og bli spurt om, det!!

:nigo:

Skrevet

Oi, nå ble jeg nesten redd her et øyeblikk! Håper du kommer deg helskinna hjem igjen. Kos deg på middag! :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kos deg på middag og ha en flott helg, MarianneE :)

Skrevet

Håper virkelig ikke at du har blåst bort for oss.

:ler: Jeg kom plutselig til å tenke på at da jeg var liten så hadde jeg en kasettt (!) med Ole Brum og historien Blåsbortdagen. Den var skummel den!

GOD HELG :klemmer:

Skrevet

Håper du kommer deg vell hjem!

Synes du var veldig flink som dro og trente når du hadde mensen og manglet lyst. Jeg har ihvertfall fått beskjed om at det er de dagene man virkelig blir sprekere av, selv om jeg har mine tvil. Og gratulerer med merket forskjell!

Skrevet

Flinke Marianne, står på å trener selv om formen og motivasjonen ikke er helt på topp :tommelsmil:

Han fin helg :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...