Gjest Skrevet 1. april 2011 #12761 Skrevet 1. april 2011 Kjøpte meg t.om en colabox på vei til jobb Dette leste jeg som "Kjøpte meg en tom colabox på vei til jobb", og tenkte at det var da en smule spesielt...
Gjest D.O.A. Skrevet 1. april 2011 #12762 Skrevet 1. april 2011 Jeg leste som purple Cola fristet veldig, så nå blir det cola til middagen idag! (men ikke en tom en) God helg Marianne!
MarianneE Skrevet 1. april 2011 Forfatter #12763 Skrevet 1. april 2011 Dette leste jeg som "Kjøpte meg en tom colabox på vei til jobb", og tenkte at det var da en smule spesielt... Jeg leste som purple Cola fristet veldig, så nå blir det cola til middagen idag! (men ikke en tom en) God helg Marianne! **** jeg har prøvd ut en ny oppskrift og har dermed bakt tomatmuffins. Veldig godt!! Oppskriften vet dere hvor kommer
MarianneE Skrevet 2. april 2011 Forfatter #12764 Skrevet 2. april 2011 idag er det FNs World Autism Awareness Day også kjent som FNs autismedag. Skal ta med den lille autisten på treningssenteret idag. Ikke fordi jeg føler jeg trenger det denne uka -synes liksom jeg har gjort mitt- men jeg skal sjekke ut hvordan hun reagerer på den barnekroken de har der.
Gjest hogwash Skrevet 2. april 2011 #12766 Skrevet 2. april 2011 Det er bra det fins fordeler med å være stygg God morgen MariannE!
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2011 #12767 Skrevet 2. april 2011 stakkars idiot... Ja, stakkars... Lurer på hvordan det blir for ham den dagen han faktisk oppdager hvordan verden virkelig er. Og jeg er jammen glad jeg aldri kommer til å bli hans svigermor, for da er jeg redd han hadde fått en svigermor fra H... Ha en fin lørdag Marianne.
MarianneE Skrevet 2. april 2011 Forfatter #12768 Skrevet 2. april 2011 Kort oppsummering: *en time med trening, high intense. Det var ikke noe for meg. Kroppen jobba skikkelig og det er bra, men det var VELDIG vanskelig og henge med. TheaM var med og var på barnepassen så lenge, og det gikk bra. *kakao på JonasB etterpå. *snart besøk av venninneJ, venninneI og venninneA. Vi skal "feire" at J har tatt eksamen. TheaM er hjemme så det blir feiring med "" rundt. Skal lage indisk kyllingsuppe... Namm... Tilbake i morra..
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. april 2011 #12769 Skrevet 2. april 2011 Innom for å oppdatere meg litt Flink du er med treningen, virkelig flott
Kara W Skrevet 2. april 2011 #12770 Skrevet 2. april 2011 Oppdatert. Grattis med 35.000 tilbake på skatten. Håper dere finner på noe fint med pengene Flink du er som trener! Og ekstra gøy når både en selv om andre ser resultater. Selv kjente jeg forbedring her for et par uker siden da jeg måtte løpe til toget og ikke holdt på å kollapse! Men nå har det vært to uker uten trening, så vurderer to økter neste uke.
MarianneE Skrevet 3. april 2011 Forfatter #12771 Skrevet 3. april 2011 Innom for å oppdatere meg litt Flink du er med treningen, virkelig flott Takker! Jeg synes egentlig jeg er kjempe flink sjøl. Men jeg kjenner det i rumpa idag! Etter 5 minutter med utfall og deretter senke kneet i gulvet (noe jeg ikke er i nærheten av og få til) og deretter stå med ryggen inntil en vegg med knærne i 90grader vinkel... Å, det kjennes idag når jeg reiser meg og setter meg! Au! Oppdatert. Grattis med 35.000 tilbake på skatten. Håper dere finner på noe fint med pengene Flink du er som trener! Og ekstra gøy når både en selv om andre ser resultater. Selv kjente jeg forbedring her for et par uker siden da jeg måtte løpe til toget og ikke holdt på å kollapse! Men nå har det vært to uker uten trening, så vurderer to økter neste uke. Skattepengene ja... Jeg skulle ønske vi kunne bruke dem til og reise litt. En helg sammen bare vi to, i Stockholm? Gøteborg? Amsterdam? Manchester? København? Men, samtidig trenger vi litt ekstra penger for vi trenger sårt en ny bil. Og soverommet trenger en oppussing, og vi trenger en ny seng. Og vi vil gjerne ta med TheaM til dyreparken i Kr.sand. Jeg måtte og løpe til bussen her om dagen og oppdaget at det gikk ikke fullt så sakte da jeg løp, og jeg klarte og løpe lengere før jeg var sliten. Og det er deilig og merke at treninga har effekt! Hvor mye jeg har gått ned vet jeg ikke. Jeg gikk nemlig på vekta og... Det er ikke helt greit og vite når vekta går rundt.... Torsdag skal jeg ha time med en treningsveileder som skal hjelpe meg med og sette opp et treningsprogram for meg. For, som jeg sa med hun jeg pratet med på treningssenteret igår, jeg skal ned i vekt men jeg går og trener og gjør litt sånn og sånn uten og helt vite hva jeg gjør. Bare satser på at det funker. Kvelden igår var veldig koselig! Det blir alltid det med oss fire sammen. Jentene kom rundt kl 18 og gikk 23.30. Da halvsov vi omtrent alle fire... Fordelen med helg er forresten at man kan starte dagen med ostepop rester fra igår, og det er heeeelt OK:..
MarianneE Skrevet 3. april 2011 Forfatter #12772 Skrevet 3. april 2011 snart ut på tur med søsterG og barna! Noe må man jo bruke en søndag til...
Gjest D.O.A. Skrevet 3. april 2011 #12773 Skrevet 3. april 2011 Det er veldig greit å få treningsveiledning, så vet man at man gjør øvelser rett og så kan man lære mye nyttig og smart Kos deg på tur Marianne!
loffen Skrevet 3. april 2011 #12774 Skrevet 3. april 2011 stakkars idiot... Å herregud.. er det mulig å være så teit!!??! Altså.. : - Ja, her i Halden er jeg en trendsetter. I Halden har backslick (glatt, bakovergredd sleik, journ.anm.) vært ansett som skikkelig homo og klysete, og ingen har turt å gå med det. Når jeg kjører på, tør andre også. Backslicken kom etter meg, den har aldri vært i Halden før meg.
MarianneE Skrevet 3. april 2011 Forfatter #12775 Skrevet 3. april 2011 Det er veldig greit å få treningsveiledning, så vet man at man gjør øvelser rett og så kan man lære mye nyttig og smart Kos deg på tur Marianne! Ja, det er veldig smart. Og jeg tror jeg trenger det, for jeg lurer på om jeg har pådratt meg en liten belastnings"skade" i høyre foten. Har vondt oppå foten og den er litt hoven. Det er sånn at når jeg tråkker og går gjør det vondt i "bøyen" oppå foten. Verdens værste forklaring! Jeg tar ihvertfall treningsfri fram til torsdag! Tror jeg skal hvile foten litt og se om det hjelper. Å herregud.. er det mulig å være så teit!!??! Altså.. : - Ja, her i Halden er jeg en trendsetter. I Halden har backslick (glatt, bakovergredd sleik, journ.anm.) vært ansett som skikkelig homo og klysete, og ingen har turt å gå med det. Når jeg kjører på, tør andre også. Backslicken kom etter meg, den har aldri vært i Halden før meg. Trist. Rett og slett trist. **** Gikk tur, ned til Narvesen og kjøpte softis, så gikk vi en liten tur som innebar en stopp på lekeplass b.la. Turen varte vel i to timer. Etterpå ble de med hjem hit for litt mat og lek. Da kom istedet for tåka vi var ute i. Ellers har vi fått tilbud om Danmarkstur med autismeforeningen i september. Turen går til et feriesenter og overnatting med båten t/r i tremannsleilighet kommer på ca 3.500kr. fra torsdag-søndag. Ikke gærn pris. Men... hvor mye regner man og ha med som "lommepenger"??? Vi må begynne og spare...
MarianneE Skrevet 4. april 2011 Forfatter #12776 Skrevet 4. april 2011 og jeg har to vaskemaskiner og henge ut, håper virkelig de tørker begge to ute! Også fikk jeg sms'en jeg i smug håpet på og få: hei, hva sier du til kaffe på Jonas kl 14? Klem fra venninneJ
MarianneE Skrevet 4. april 2011 Forfatter #12777 Skrevet 4. april 2011 har hengt ut en klesvask, og spiser nå lunch (kyllingsuppe rester fra lørdag) mens jeg skriver brev og ser Dr.Phil. Er fremdeles skikkelig støl, og det føles som en solid bekkenløsning!! Nei, jeg er ikke gravid...
loffen Skrevet 4. april 2011 #12778 Skrevet 4. april 2011 Nå skal jeg ned og Så flinke vi er! Kos deg på kafé!
MarianneE Skrevet 4. april 2011 Forfatter #12779 Skrevet 4. april 2011 Nå skal jeg ned og Så flinke vi er! Kos deg på kafé! Så flink du er loffen!! **** Fineste dagen! -har tørket en klesvask ute. -etter og henta i bhg var vi ute med sykkelen TM og jeg. Andrè skrudde og stellet litt med sin egen sykkel. TM sykla opp og ned gata, opp og ned... -Felles innsats med husarbeid etter sein middag (kl 18.30) hvor Andrè gjorde en del UTEN at jeg måtte be ham om det. That's a first... Det har bare vært en god stemning hjemme idag.
MarianneE Skrevet 4. april 2011 Forfatter #12780 Skrevet 4. april 2011 Standup med Michael McIntyre på NRK3 er hysterisk morsomt!!
Fremhevede innlegg