MarianneE Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #12681 Skrevet 21. mars 2011 har vært på trening. Er sliten og helt tung i kroppen nå. Det betyr vel at innsatsen var bra, vel?
Auri Skrevet 21. mars 2011 #12682 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Jepp! Godt jobba Endret 21. mars 2011 av Pixie Plaid
MarianneE Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #12683 Skrevet 22. mars 2011 Alt bra, er litt fraværende her inne idag...
janne84 Skrevet 22. mars 2011 #12684 Skrevet 22. mars 2011 Ha en fin dag Og den riktige jobben får du tilslutt
mia83 Skrevet 22. mars 2011 #12685 Skrevet 22. mars 2011 God formiddag! Du får helt sikkert en jobb til slutt! Du er flink til å trene altså!!
Nótt Skrevet 23. mars 2011 #12687 Skrevet 23. mars 2011 Marianne?!?!? hvor er du? Dette lurer jeg på også. MARIANNE!!!!!!
MarianneE Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #12689 Skrevet 23. mars 2011 jada.. jada... jeg er her! Fraværende idag og, tror jeg kommer tilbake i morra. Skjer egentlig ingenting, bare føler for og gjøre noe annet enn KG. (ja, det går ann! ) Dessuten har jeg to ganger idag fått et kompliment uavhengig av hverandre: -Jøss MarianneE, så forandra du er i ansiktet! Det vises at du har begynt og trene og gått ned i vekt.
Nótt Skrevet 23. mars 2011 #12691 Skrevet 23. mars 2011 jada.. jada... jeg er her! Fraværende idag og, tror jeg kommer tilbake i morra. Skjer egentlig ingenting, bare føler for og gjøre noe annet enn KG. (ja, det går ann! ) Dessuten har jeg to ganger idag fått et kompliment uavhengig av hverandre: -Jøss MarianneE, så forandra du er i ansiktet! Det vises at du har begynt og trene og gått ned i vekt. Føler for å gjøre noe annet enn KG??? Er det mulig??!! Forresten kan jeg få en pm med nick på ravelry?
MarianneE Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #12693 Skrevet 23. mars 2011 har sjekka skatten og... vel... vi får igjen 35.000 kr til sammen. NICE!!!! Vi tørka litt tårer begge to... 35.000.... Helt utrolig!
mia83 Skrevet 23. mars 2011 #12694 Skrevet 23. mars 2011 Så herlig!! Både med slike komplimenter og skattepenger! Det har du virkelig fortjent!
Auri Skrevet 23. mars 2011 #12695 Skrevet 23. mars 2011 For en deilig dag! Gode nyheter og fine komplimenter!
MarianneE Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #12696 Skrevet 24. mars 2011 Føler for å gjøre noe annet enn KG??? Er det mulig??!! Forresten kan jeg få en pm med nick på ravelry? Det skal du få, jeg må bare få rota meg til og gjøre mer enn og registrere e-posten min der! Så herlig!! Både med slike komplimenter og skattepenger! Det har du virkelig fortjent! Ja, vet du... Det synes jeg og. Vi har printa ut papirene og må stadig bort og se om det faktisk ER sant! Kan det stemme? Og jo... tallene forandrer seg faktisk ikke. Nesten 35.000 kr til sammen. Herregud... Vi kan reise på ferie. **** Slitsomme netter om dagen(!) TheaM er forkjølt og natt til i går gråt hun en time; mamma...jeg er forkjøla... og natt til idag ville hun ikke sove, for da klokka var 2 var hun ferdig med det... også hadde vi det gående i en time da og. Hun er snart 4! Hun SKAL sove gjennom natta, perioder med våkenetter skal liksom være over nå! Fredag -altså i morgen- reiser Andrè til Oslo for og på TopGear. TheaM skal til svigermor fra fredag-lørdag. Jeg skal på JonasB for det skal være en sammenkomst for broder'n som flytter til Stavanger i overimorra ( ). Sammenkomsten er blitt holdt hemmelig ovenfor ham, så det skal bli gøy! Tror vi blir borti 20 stykker. Derfor var det vanskelig og vite hva jeg skulle si igår da han ringte og sa at han var litt sur på meg over at han skal flytte og jeg ikke hadde lagt noen planer om og treffe ham først. Men jeg fikk forsikret ham om at joda, vi kommer til og sees før han reiser. Lar jo ikke bøsen (inter spøk) reise uten at søsen får sagt hadet! Han roet seg på den, men det var vanskelig og ikke forsnakke seg...
Gjest Catwoman Skrevet 24. mars 2011 #12697 Skrevet 24. mars 2011 Så herlig med penger og at treningen gir resultater. Etter det jeg har lest her inne har du jo trent masse da - og enda gøyere blir det når man ser resultater. Hvis det er noen trøst så kjenner jeg flere barn som ikke sover gjennom natta i en alder av rundt 4 år. Noen gjør det aldri tror jeg. Jeg er helt sikker på at jeg har et sånt barn som aldri noensinne kommer til å sove gjennom natta - trøsten er at på et eller annet tidspunkt blir hun vel så stor (om mange år) at hun kan legge seg ned å sove videre uten å rope på mamma. :gjeiper:
MarianneE Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #12698 Skrevet 24. mars 2011 Jeg er helt sikker på at jeg har et sånt barn som aldri noensinne kommer til å sove gjennom natta - trøsten er at på et eller annet tidspunkt blir hun vel så stor (om mange år) at hun kan legge seg ned å sove videre uten å rope på mamma. :gjeiper: Det er det du tror ja! Også i en alder av nesten 4 sitter de i senga om natta: Maaammaaaa!!!! Maaaammaaaa... Kooooom daaaa!!!!! Maaammaaaa... natta er feeeeeerdiiiiig!!!! Også lurer du på hvorfor klokka bare er 2 om natta.... Nok en dag med og varmegrader. Kl 15.30 igår var det 11 grader ute, deilig!!! Vår!
Gjest D.O.A. Skrevet 24. mars 2011 #12699 Skrevet 24. mars 2011 Håper du koser deg masse på JonasB idag, selvom det er trist at han flytter! (Men Stavanger er jo en fryktelig fin by å besøke da ) Og tusen takk for verdens koseligste hilsen på facebook! Du er så fin og god
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 #12700 Skrevet 24. mars 2011 Wow, 35 000! Høres herlig ut med og varme. Nyt det!
Fremhevede innlegg