Frigg Skrevet 14. mars 2011 #12581 Skrevet 14. mars 2011 Tusen takk for "praten" i dag. Utrolig koselig og det betyr veldig mye med omtanken
Kara W Skrevet 14. mars 2011 #12582 Skrevet 14. mars 2011 Krysser fingre og tær for jobben! Den var jo virkelig perfekt for deg Og bra artikkel med mye hverdagsproblemer. Selv begynte dagen vår kl 6:20 med en liten gutt som gråt fordi han blødde neseblod. Mens jeg prøver å både roe ham og unngå å få blod overalt, så våkner selvfølgelig lillesøster av spetakkelet. Kjente meg veldig som småbarnsforelder da! Å ha kvelder bare for seg selv er veldig viktig, selv om man ikke gjør så mye ut av dem Selv har vi brukt barnevakten til å både rydde bod, gå på Storsenteret og se på TV. Man senker skuldrene på en helt annen måte når barna er borte.
MarianneE Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #12583 Skrevet 14. mars 2011 Tusen takk for "praten" i dag. Utrolig koselig og det betyr veldig mye med omtanken Anytime, vennen! Krysser fingre og tær for jobben! Den var jo virkelig perfekt for deg Og bra artikkel med mye hverdagsproblemer. Selv begynte dagen vår kl 6:20 med en liten gutt som gråt fordi han blødde neseblod. Mens jeg prøver å både roe ham og unngå å få blod overalt, så våkner selvfølgelig lillesøster av spetakkelet. Kjente meg veldig som småbarnsforelder da! Å ha kvelder bare for seg selv er veldig viktig, selv om man ikke gjør så mye ut av dem Selv har vi brukt barnevakten til å både rydde bod, gå på Storsenteret og se på TV. Man senker skuldrene på en helt annen måte når barna er borte. For en start på dagen! Det var et par punkter i den artikkelen jeg kjente meg igjen i, b.la at man har litt dårlig tid og må få den ungen til og skynde seg litt. Det er typisk hos oss når vi skal i barnehagen. **** ...glemte hva jeg skulle skrive....
janne84 Skrevet 15. mars 2011 #12586 Skrevet 15. mars 2011 Ha en fin dag og jeg tror de fleste foreldre\ de som jobber med barn, kjenner seg igjen i den artikkelen. Det ser bra ut på papir, men er vanskelig å gjennomføre i virkeligheten...
loffen Skrevet 15. mars 2011 #12589 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Kaffe sjokka mokka eller hvordan f... det skrives. Endret 15. mars 2011 av loffen
MarianneE Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #12590 Skrevet 15. mars 2011 Takk for din interesse som kjøkkenassistent i M.barnehage. Stillingen er nå besatt. Faen i helvete ta dem.
Spatula Skrevet 15. mars 2011 #12592 Skrevet 15. mars 2011 Du var og er alt for flink for dem! Garantert ei utenlandskdame som har blitt utplassert på kjøkkenet via NAV for å lære seg språket og bli integrert.. Det er ofte slik det praktiseres nemlig i barnehager i Norges land...
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mars 2011 #12593 Skrevet 15. mars 2011 Æsj så dumt! MEEEEEN.. det er deres TAP!
Auri Skrevet 15. mars 2011 #12595 Skrevet 15. mars 2011 Synd for de! De aner ikke hva de går glipp av... Men jeg henger meg på teorien til Icing altså... Hvertfall hvis det siste du hørte var at de ikke hadde kalt inn til intervjuer enda.
MarianneE Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #12596 Skrevet 15. mars 2011 Du var og er alt for flink for dem! Garantert ei utenlandskdame som har blitt utplassert på kjøkkenet via NAV for å lære seg språket og bli integrert.. Det er ofte slik det praktiseres nemlig i barnehager i Norges land... Godt poeng! Æsj så dumt! MEEEEEN.. det er deres TAP! Søtingene! **** Jaja... Jeg har tilbragt 3 timer på Puls idag. Hadde easy kondis fra 10.30-11 stram opp styrke fra 11-11.30 unna meg en medbragt lunch fra 11.30-12 og fra 12-12.30 hadde jeg mage/rygg m fitnessball. Da jeg var ferdig lurte jeg på hvordan jeg skulle klare og gå hjem... Heldigvis klarte jeg og komme meg hjem. Andrè jobber overtid og TheaM ser nå barneTV. Vi har spist pannekaker til middag og alt er ganske rolig hjemme... 2
MarianneE Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #12597 Skrevet 15. mars 2011 Synd for de! De aner ikke hva de går glipp av... Men jeg henger meg på teorien til Icing altså... Hvertfall hvis det siste du hørte var at de ikke hadde kalt inn til intervjuer enda. Stemmer, det er det siste jeg hørte. Hmm... Ja, vi henger oss på den teorien!
MarianneE Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #12598 Skrevet 15. mars 2011 Synd for de! De aner ikke hva de går glipp av... Men jeg henger meg på teorien til Icing altså... Hvertfall hvis det siste du hørte var at de ikke hadde kalt inn til intervjuer enda. Stemmer, det er det siste jeg hørte. Hmm... Ja, vi henger oss på den teorien!
Mazilla Skrevet 15. mars 2011 #12599 Skrevet 15. mars 2011 Det var synd, men heldigvis kom Icing til unnsetning med svaret på hvorfor..
Kara W Skrevet 15. mars 2011 #12600 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har tilbragt 3 timer på Puls idag. Hadde easy kondis fra 10.30-11 stram opp styrke fra 11-11.30 unna meg en medbragt lunch fra 11.30-12 og fra 12-12.30 hadde jeg mage/rygg m fitnessball. Da jeg var ferdig lurte jeg på hvordan jeg skulle klare og gå hjem... Heldigvis klarte jeg og komme meg hjem. :dåne: Du er FLINK! Tror aldri jeg hadde klart så mye. Håper du får en rolig kveld. Du fortjener å slappe av og kose deg i kveld altså. Men ingen Du har ikke skrevet så mye og hvordan det går med søvnprosjektet ditt, men jeg har sett den smileyen litt for ofte i det siste.
Fremhevede innlegg