MarianneE Skrevet 25. september 2003 Forfatter #341 Del Skrevet 25. september 2003 Håper du har hatt en produktiv dag. (les: drukket masse kakao og sett på masse dårlige amerikanse tv-serier på tv... :blunke: ) Satt under fleeceteppet mitt i hele går og kikka på TV eller sydde. Var kun utenfor huset da jeg var og handlet og hang ut/tok inn tøy. Mamma var en tur innom og småprata litt. Mannen som er på Hydro for øyeblikket jobber mye overtid for tida. Det er fabrikkstopp, så det er mye og gjøre. I går jobbet han 4.5 time overtid og det blir vel slik i dag og? Er bedre idag, og har lovet og komme bort til mamma en tur og hjelpe henne med og stable noe ved. Etterpå skal vi en tur til Skien. I dag er det en rar dag. Det er et år siden jeg var på jobbintervju hos Glitter. Har angra fælt på at jeg takket ja til den jobben, så mye problemer jeg kunne spart meg!!!! Så mye jeg hadde sluppet og gå igjennom om jeg ikke hadde takket ja til den jobben!! Men, på den andre siden.....jeg lærte så utrolig mye av og jobbe der! Lærte så mye om meg sjøl, og om hvor viktig det er og stå i mot press og stå på sitt! Lærte hvor viktig det er og ikke la seg kjøpe for at en bedrift ikke skal slippe unna. Møtte en x-arbeids kollega om tirsdagen. Hun jeg kom best overens med. Hun fortalte at hun var den eneste igjen av "original-besetningen" men skulle slutte selv nå snart. Ingen har orket sjefen der nede..... Faen ta Glitter og hu f***e **** (SJEFENS NAVN) Nok om det!! Skal stelle meg nå, for jeg skal være hos mamma om en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. september 2003 Forfatter #342 Del Skrevet 25. september 2003 Er endelig frisk igjen!!! Var hos mamma og hjalp henne med og stable et halvt favn med ved (resten fikk broder'n ta). Var skikkelig sliten i armene etterpå. men pytt sann!! Etterpå tok vi oss en tur til Skien og kikka litt her og der. Jeg tok så bussen hjem, mens mamma reiste på jobb. Alt i alt en bra dag!! Ida jobber mannen IKKE overtid, men er borte og hjelper litt til der han skal begynne og jobbe. Vi gledær vårs te det! (språkkurs til Arichept!!) Ikke så mye og notere ellers! Sulten og litt små-trøtt..... Ladies: Enjoy!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. september 2003 #343 Del Skrevet 25. september 2003 Vi gledær vårs te det! (språkkurs til Arichept!!) Hjelp!! :o Kreves det språkkurs for å flytte til Grenland???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 25. september 2003 #344 Del Skrevet 25. september 2003 Ja, den Glitterkjærringa burde brenne i hælv####! Mye du kunne spart deg ved å ikke si ja til den jobben, men det går jo ikke an å forutsi sånt da...... Håper det ellers går bra med Marianne i dag :D Og vi må jo lære Aricept å snakke "Greenlæændsk" hihihi Gudd dei,- no jai ha loff og sultetåi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. september 2003 #345 Del Skrevet 25. september 2003 Igjen, :o hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. september 2003 Forfatter #346 Del Skrevet 26. september 2003 Hjelp!! :o Kreves det språkkurs for å flytte til Grenland???? Selvfølgelig!! Ja, åssen ær'ikke'a?? (Hvordan er det ikke, da?) Er super sulten, men eneste jeg har av "min" mat er knekkebrød som jeg har sølt eplejuice på...... :cry: Jeg blir så glad for hilsner i dagboka mi, men jeg er så lite flink til det samme selv! Gjør det ikke med vilje, men når jeg kommer til en annens dagbok veit jeg ikke hva jeg skal skrive. Ordene forsvinner litt for meg..... :-? Skal se om det ikke blir en skjerpings på det...... Mmmm.....fant en pose med potetgull med sourcreme & onion *mumse, mumse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 26. september 2003 #347 Del Skrevet 26. september 2003 Jasså frøken ? fært te boikott av dagboka mi da! Erru for fin Porgrunnfrøken te å stikke innom eller ? Ser du har vært innom min "avdeling", men ikke hos meeeeg :grine: Du har jo ikke vært der siden 19.september.... :cry: : hyle & skrike : Jaja, dø får ha en god dag derborte på Vessia da. We snakes :D Goood helg 8) - klem Divers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 26. september 2003 #348 Del Skrevet 26. september 2003 Mmmm.....fant en pose med potetgull med sourcreme & onion *mumse, mumse* Åh, det er jo det beste potetgullet! Gjett om jeg ble misunnelig nå, da?? Har slutta å spise potetgull, jeg... Har ikke spist det på tre-fire uker, i hvert fall, og føler meg veldig flink. Prøver å ikke spise godteri heller, men den er litt verre. Uansett spiser jeg mindre nå enn jeg pleide før... Koser du deg inne i høstværet? Jeg synes det er så koselig å være inne når det sprutregner ute, jeg. Håper det blir skikkelig ruskevær i helga, da skal vi bare koooose!! Ellers da, gamlemor!???? Alt bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. september 2003 #349 Del Skrevet 26. september 2003 We snakes :D Er det flere som sier det?? Er ikke bare jeg som er rar assa.. Sniker meg bare litt inn i boka di jeg Marianne for ønske deg god helg!! Sånn, da er det gjort..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. september 2003 #350 Del Skrevet 26. september 2003 Titter bare innom for å ønske deg en god helg! Kos deg masse da, MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 26. september 2003 #351 Del Skrevet 26. september 2003 Er det flere som sier det?? Er ikke bare jeg som er rar assa.. I såfall er jeg og rar, for jeg og sier det Men ha en kjempefin helg Marianne, var egentlig det jeg kom innom for å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2003 Forfatter #352 Del Skrevet 27. september 2003 Marianne, Aricept og Labella! GOD HELG TIL DERE OG!! (og til alle dere andre som titter innom...... ) Var hjemme alleina igår, for mannen hadde kjørehelg. Natt til igår so jeg nesten ikke, så da jeg sovna sittende under "Nytt på Nytt" igår, fant jeg ut at det var klart for natta. Så, 21.30 var jeg i seng i går!! Sov lenge og godt idag..... Har store planer for dagen i dag! Skal stelle litt med melon og tomatplantene i drivhuset, rydde og støvsuge inne, rydde og gjøre litt klart til vinteren på utsida av huset, rydde i kjøleskapet og vaske vaffal tre maskiner med klær! Det er endelig pent vær etter en skikkelig høststorm igår (men, nå elsker jo jeg slikt vær og, da....) og da er det så deilig og få unna litt klesvask! Som gamlingane sier: "Man må jo benytte seg av go' været, vet du" Fikk jo fryser her forleden, og i går kunne jeg endelig "flytte" inn i den. Har jo hatt fryser over kjøleskapet, men det er noe elendige greier..... Derfor var det sååååå deilig og få ordentlig fryser! Noe annet spennans og fortelle tro? Tja...kjøpte fårikål kjøtt i går, så i morra blir det fårikål til middag! Ikke at jeg vet hvordan jeg skal lage det, men....... En strålende lørdag ønskes alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. september 2003 #353 Del Skrevet 27. september 2003 Fårikål : Kok kjøttet lenge. Pleier å koke det sånn fire timer jeg, da er det ikke det minste seigt lenger. Når kjøttet løsner fra bena hiver jeg opp i en hodekål som jeg har skjært opp i passe store stykker ( etter smak ). Så blander jeg hvetemel med kaldt vann og blander i gryta til jevning. Nam nam. Deilig med slike lørdager man får gjort noe i huset. Når man da setter seg ned er deg HELG!!!! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. september 2003 #354 Del Skrevet 27. september 2003 Så fornuftig du skal være i dag da! Får jo bare dårlig samvittighet...Huset burde vært vasket.....Jaja, får gjøre det imorgen. Jeg lover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september 2003 Forfatter #355 Del Skrevet 27. september 2003 Så fornuftig du skal være i dag da! Får jo bare dårlig samvittighet...Huset burde vært vasket.....Jaja' date=' får gjøre det imorgen. Jeg lover... [/quote'] Stikordet er helt klart "skal være fornuftig" La oss nå få høre hva MarianneE har gjort idag! Hmm....asså jeg.....atte.....hmm..... :oops: Men jeg har vaska tre maskiner med klær, da!! Også har jeg rydda i kjøleskapet!!! Også har jeg......eh......jeg...... :oops: GOD HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. september 2003 #356 Del Skrevet 27. september 2003 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. september 2003 #357 Del Skrevet 27. september 2003 ~ - ~ Haha! Neida. Ikke det at jeg er noe bedre sjæl. Har ikke lea på en finger jeg..... Sov lenge gjorde vi og. Makan til latsabb skal du lete lenge etter. Ønsker deg ensuperdupergod lørdag, snuppa! Vi pratas vettu :D Py sier hei Klemmers fra meg : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2003 Forfatter #358 Del Skrevet 28. september 2003 Py sier hei Har du lært katta og snakke????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2003 Forfatter #359 Del Skrevet 28. september 2003 Gaah! Idag kjennes det som noen har putta masse piggtråd i halsen min. Ekkelt....... Derfor startet jeg dagen med to kopper kakao med krem, og en film jeg tok opp fra TV2 igår. Kosa meg godt under fleceeteppet mitt da, ja! I dag blir det fårikål til middag. Ganske spent, siden jeg aldri har laget det før. Men, med kyndig veiledning fra KG-damene går det nok bra. Hvor vanskelig kan det være og koke opp kjøtt, og la det koke et par timer? I morrges da jeg stod opp var det frost på bakken. Litt tidlig synes jeg, men..... det er strax oktober, og da pleier gjerne første snøen og komme. Sommærn er nok definitivt over nå...... Hadde besøk av pappa igår, og vi surfa litt på nettet. Han skal på ferie i Januar/Februar og drømmer om og reise hit: www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77101 om jeg fikk det rett nå, så skal det komme opp en artikkel fra VG om Kapp Verde. Kikka på flere sider, og det så bare helt herlig ut der! Jeg også vil dit....... Hmm.....klokka er 11.30 nå. På tide og finne dusjen!! HA EN GOD SØNDAG, ALLE SAMMEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2003 Forfatter #360 Del Skrevet 28. september 2003 www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77101 om jeg fikk det rett nå, så skal det komme opp en artikkel fra VG om Kapp Verde. Yezz!! Det funka!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg