Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2009 #3741 Del Skrevet 19. januar 2009 Lykke til på legetime, håper de finner ut hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. januar 2009 #3742 Del Skrevet 19. januar 2009 Hordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3743 Del Skrevet 19. januar 2009 TheaM lider av ....*trommevirvel* forkjølelse og feber! Hun har pipelyd på lungene, men blodprøvene var fine, så hun skal få Ventoline i babyhaleren noen dager og håpe hun blir bedre. .....også var det noe mer jeg skulle skrive, men jeg har glemt hva det var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2009 #3744 Del Skrevet 19. januar 2009 Så godt at det ikke er noe alvorlig, men forkjølelse med feber er ille nok, særlig for de små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 19. januar 2009 #3745 Del Skrevet 19. januar 2009 Godt å høre at det ikke var noe farlig. God bedrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. januar 2009 #3746 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper TM blir bedre fort! Er det vanskelig å få henne til å bruke Babyhaleren, eller er hun bare snill der også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3747 Del Skrevet 19. januar 2009 Håper TM blir bedre fort! Er det vanskelig å få henne til å bruke Babyhaleren, eller er hun bare snill der også? Nja.... Hun synes det er spennende med masken, men hun vil ikke sitte med den like lenge som hun bør etter jeg har sprayet Flutide i kammeret. Hun får nok ikke i seg full dose, men er det ikke slik at litt er bedre enn ingenting? Apropos lille jenta så vil hun ikke sove. Hun sover litt, så våkner hun og vrir seg mens hun sutrer og hoster og er bare febervarm. Hun fikk 250 miligram paracet rundt kl. 16 Føler meg hjelpesløs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. januar 2009 #3748 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper dere fikk sove godt i natt begge to, skjønner godt at du føler deg hjelpesløs. til dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3749 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper dere fikk sove godt i natt begge to Joa.... Om to-tre timer med urolig barn under samme dyne som meg er det å sove godt. Da var klokka blitt 3.30. Også ble det vel en liten time i 5-tida. Meeeen.... jeg under kose-teppet mitt tilsammen tre timer fordelt på to "økter" igår. Top Model og Akutten var sikkert kjempe bra. På en annen side fikk jeg sett ColdCase.... Ute er det :snø: igjen. Hvis TheaM er feberfri er det mulig jeg drister meg en tur i butikken med henne, bare for å få litt frisk luft. Svigermor skal være barnevakt i kveld, så skal vi en tur i butikken for å handle en del varer. Skal ikke haså mye, men godt å komme seg litt ut, og dessuten ville svigermor gjerne være her litt. Det var igrunn det jeg hadde på hjertet. Kjenner jeg ikke er klar for dagen som kommer, men har vel ikke noe annet valg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3750 Del Skrevet 20. januar 2009 Blir ikke noen tur ut i formiddag, TheaM har 38.4 i feber. Faen faen faen faen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. januar 2009 #3751 Del Skrevet 20. januar 2009 Ikke greit å være Thea M og deg nå. Dere får bare holde dere inne, og kose dere så godt dere klarer. Håper Thea M blir frisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. januar 2009 #3752 Del Skrevet 20. januar 2009 Vil vel ikke karakterisere den typen søvn som god søvn nei. Så synd at hun fortsatt har feber, håper snart hun blir frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3753 Del Skrevet 20. januar 2009 Å herregud! Vi har fått penger igjen! Godt er nå det, for handlelista begynner å bli laaaaang nå! TheaM fikk en paracet da jeg tok henne opp i morges og den har virket, for hun har lekt, prøvd å dradd ene katten vår i halen, vært interessert i å prøve å hoppe i senga.... Men mat, det vil hun ikke ha enda. Jeg har: *Byttet sengetøyet hennes *Trosset føret ute og tømt søpla *Støvsuget *Ryddet *Vasket opp. Skal bare spise opp pæreisen min så er det skolearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. januar 2009 #3754 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja jeg gleder meg også til lønningsdag, enda det er en liten uke til Blir det noe skolearbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. januar 2009 #3755 Del Skrevet 20. januar 2009 jesus mariannee.. du gjør sabla mye til å ha en syk liten jente også! flink er du håper hun blir frisk snart da.. kan tenke meg det må være superslitsomt for deg. men hvor er André?? hvorfor kan ikke han stå opp med henne? :klø: sånn at du kan få sovet ut.. send litt snø hit a! her ser det ut som det er midt i mars ellernoesånt. helt bart og ganske mildt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. januar 2009 #3756 Del Skrevet 20. januar 2009 Mmm pæreis høres godt ut... Lekehusmor, du kan få snøen vi har her oppe, sånn i tilfelle MarianneE vil beholde den nede hos henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3757 Del Skrevet 20. januar 2009 Blir det noe skolearbeid? Øh... Altså... Jeg..... Nei. jesus mariannee.. du gjør sabla mye til å ha en syk liten jente også! flink er du håper hun blir frisk snart da.. kan tenke meg det må være superslitsomt for deg. men hvor er André?? hvorfor kan ikke han stå opp med henne? :klø: sånn at du kan få sovet ut.. send litt snø hit a! her ser det ut som det er midt i mars ellernoesånt. helt bart og ganske mildt! Vel... jeg kunne jo vekket ham, men jeg tenker at han trenger å sove siden han skal på jobb. Ja.... jeg vet. Jeg er dumsnill. Mmm pæreis høres godt ut... Lekehusmor, du kan få snøen vi har her oppe, sånn i tilfelle MarianneE vil beholde den nede hos henne Nææh..... Bare å komme og ta det. Går helt greit, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. januar 2009 #3758 Del Skrevet 20. januar 2009 Enig med LekeHusmor altså. Men går ikke Thea i barnehage? Eller har hun vært hjemme fordi hun er syk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. januar 2009 #3759 Del Skrevet 20. januar 2009 Høres ut som om jenta di har fått det samme som nesten alle barna på vår avdeling har hatt nå. Forkjølelse og feber som går opp og ned som en jojo. I det ene øyeblikket har de 38 og plutselig er den helt oppe i 40. Og slik har det holdt på i nesten en uke. Men hun er nok oppe og spretter som en frisk fisk snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #3760 Del Skrevet 20. januar 2009 Enig med LekeHusmor altså. Men går ikke Thea i barnehage? Eller har hun vært hjemme fordi hun er syk? Skjønner den, men greia er jo og den at om han skal stå opp om natta må jeg først opp for og vekke ham, og da blir poenget litt borte...' TheaM går ikke i barnehage, jeg er så heldig at jeg har henne hjemme dette året. Skal søke 50% plass til henne fra høsten. Vi har hatt svigermor her mens Andre og jeg har vært en tur over i byen og handlet litt. Uvant, men litt deilig og uten barn. Fikk med litt penger fra svigermor, så det ble pysj, strømpebukse og en genser på TheaM. Selv har vi spist kyllingvinger fra posen og erklært at noen ganger smaker mat best når tilbehøret betår av en tørkerull... Se ferdig CSI nå så er det natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg