MarianneE Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3321 Del Skrevet 18. desember 2008 ha ha ha ha Gjorde jeg noe dumt da jeg nevnte potetgull, tro? Hva ble det til igår, da? Jo... jeg la eg på sofaen med fjernkontrollen i hånda og fleeceteppet mitt godt pakket rundt, sukket oppgitt over at det ikke var en dritt på TV (ikke engang Oprah kunne hjelpe meg siden hun intervjuet Tom Cruise) og etter fem minutter sovnet jeg. Sov en time. Deilig! Burde nok holdt meeg i senga litt til, men jeg har ofte trøbbel med å sove på morgenen. Kan være utrolig frustrerende å våkne kl.5 når jeg kan sove to timer til. Driver å leser Ringenes Herre så før jeg stod opp nå hadde jeg fått lest en 20-25 sider. Måtte opp uansett, hadde et våkent sutrende barn, og en visjon om å bake brød. Men, det melet jeg trodde jeg hadde har jeg ikke så jeg får kjøpe nytt idag. Dagens to-do: *Bake flere rundstykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 18. desember 2008 #3322 Del Skrevet 18. desember 2008 Du er jo jammen opp tidligere enn meg om dagene du Lykke til med bakinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2008 #3323 Del Skrevet 18. desember 2008 Ble det bakt noen rundstykker? Tar gjerne imot noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3324 Del Skrevet 18. desember 2008 Takk Kospia! Har bakt 30 vanlige rundstykker og 15 glutenfrie. I tillegg har jeg laget sjokoladerisboller, vasket hår og lagt barn. Nå satte jeg meg egentlig ned for å se TV men der ble det plutselig bare snø.... Skrev jo igår at denne bestillingen min hos JapanFoto ikke ville være ferdig før fredag. Derfor tok Andrè med seg VISAkort og alt det der med seg idag. Typisk nok fikk jeg SMS idag om at bestillinga var klar. :dåne: Andrè henter alt etter jobb så skal jeg lage ferdig scrapbook kalenderene i kveld samt skrive julekort og pakke inn pakker. Når det er gjort og nå som jeg har bakt og laget risbollene er alle de "store" tingene før jul ferdig. Etter dette er det litt vasking og slikt som vi tar på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. desember 2008 #3325 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har fri i dag, og prøvd å bake ostekake.... Pleier å funke fint, men i dag klarte jeg det ikke. Det øverste laget med krem og gele skilte seg og ser grusomt ut.. Men, jeg har smakt på den - og den smaker godt! Men kan ikke servere den som planen var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3326 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har fri i dag, og prøvd å bake ostekake.... Pleier å funke fint, men i dag klarte jeg det ikke. Det øverste laget med krem og gele skilte seg og ser grusomt ut.. Men, jeg har smakt på den - og den smaker godt! Men kan ikke servere den som planen var... Kjør alt i en blender og spis med skje eller sugerør.... PS! Jeg liker ikke ostekake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3327 Del Skrevet 18. desember 2008 Føler meg som verdens dårligste mor. TheaM gikk i sofaen, noe hun egentlig ikke får lov til, faller og slår deler av ansiktet i stuabordet. Det gikk bra med henne, litt skriking bare, men jeg har vondt i mammahjertet mitt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #3328 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) *dobbelt opp* Endret 18. desember 2008 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 18. desember 2008 #3329 Del Skrevet 18. desember 2008 Sån skjer Ikke alt en klarer å stoppe. Sikker på at sånn skjer alle. Syns det virker som om du er en skikkelig go mor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2008 #3330 Del Skrevet 18. desember 2008 Føler meg som verdens dårligste mor. TheaM gikk i sofaen, noe hun egentlig ikke får lov til, faller og slår deler av ansiktet i stuabordet. Det gikk bra med henne, litt skriking bare, men jeg har vondt i mammahjertet mitt nå... Uffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. desember 2008 #3331 Del Skrevet 18. desember 2008 Sånne episoder skjer MarianneE, selvom det er ekkelt, så er det bra det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 19. desember 2008 #3332 Del Skrevet 19. desember 2008 Gooood fredah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3333 Del Skrevet 19. desember 2008 Kamille86 Reka -milla- Gleder meg så til i kveld! klokka 18 skal andrè ta med seg TheaM bort til sin bror. Da kommer svigerinneK til meg og vi skal gjøre istand til venninnejulebord her i kveld. Vi blir bare 4 stykker, men jeg gleder meg masse. Vi får det sikkert kjempe koselig! Skal vist ha juletapas (K har bestemt menyen så jeg er spent...) Og med flaks overnatter Andrè hos broren sin så da er det ikke et menneske her hjemme i morra når jeg står opp. Luksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 19. desember 2008 #3334 Del Skrevet 19. desember 2008 Åh, det hørtes koselig ut!!! Ha en kjempe fin fredag, og et kjempe koselig julebord!!!!! Tenker det blir knall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3335 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvordan vite at barn som ikke kan snakke er sultent? Når barnet går og finner mat i søpla og setter seg på kjøøkengulvet for å spise. Da er det nok et hint til mor, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3336 Del Skrevet 19. desember 2008 Lukta av nybakt brød sprer seg nå..... Lovely! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 19. desember 2008 #3337 Del Skrevet 19. desember 2008 :klø: Jeg kan ikke lukte noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3338 Del Skrevet 19. desember 2008 :klø: Jeg kan ikke lukte noe... Det å jo være traasig om du har mistet luktesansen helt... Jeg har kjøpt meg to BHer i førjulsgave og en mørklilla pyjamas i julegave. Skal pakke den inn og legge den under treet, så skal den komme på når vi har kommet hjem på julaften kvelden. Har forresten gjort no dumt idag. Jentungen sovnet i vogna da jeg var i butikken og jeg gjorde da noe så teit som å løfte ungen opp av vogna, bar henne sovende opp trappa og inn på romet sitt. Hun våknet da jeg la henne ned i senga i, og sovnet såklart ikke igjen. Dette ser ut til at kan bli en lang dag, spesielt siden Andrè skal avgårde for å hente noen skapdører for mora si rett etter jobb. Jeg kunne igrunn tenkt meg å lagt meg men med et våkent og bortimot hyper barn kan jeg vel bare glemme det.... Vi hadde nå ellers en koselig bytur, TheaM og jeg. Gikk på cafè hvor hun fikk bolle og eplejuice og latte med hasselnøtt på meg sammen med budapestkake. På veien hjem gikk vi forbi tre eksemplarer av arten Sankta's naughty little helper. Det var litt spesielt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3339 Del Skrevet 19. desember 2008 Å, denne serien elsket jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3340 Del Skrevet 19. desember 2008 Denne var artig! http://www.history.com/this-day-in-history.do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg