MarianneE Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3281 Del Skrevet 15. desember 2008 Juhuuu ny uke,ny dag = nye muligheter 5 dager til juleferie Hvor skal dere feire jul i år? Du er så søt, Kamille! Vi skal feire jul hos min far i år, og det gleder jeg meg til. Skal være der med Andrè og TheaM, broder'n og min halvsøster på 10. God morgen!!! Er enig med kamille86, jeg - 4 er jo bra!!! Gratulerer!!! Men nå kan du vel slappe av uten studier fram til jul...??? Ha en kjempefin dag!!!! Må nok fortsette, har 5 innleveringer før jeg kan ta eksamen i mai. Rekker nok ikke noen innlevering før jul, men må nok lese allikevel. Læring igjennom estetiske uttryksformer tror jeg kapittelet heter.... Nå skal TheaM og jeg snart ut for å trille en tur, og godt er det. Lille frøkna er sutrete idag for hun får det ikke helt som hun vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. desember 2008 #3282 Del Skrevet 15. desember 2008 Guuuud mårning!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 15. desember 2008 #3283 Del Skrevet 15. desember 2008 Det blir en fin jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3284 Del Skrevet 16. desember 2008 Var ute og ruslet med min venninneT igår. Det var nå slutt mellom hun og samboeren IGJEN!!! Ja, det er hun som ble dumpet på en post-it lapp. Så nå truer han med at han skal ha foreldreretten til datteren, selge hytta hun elsker osv... Hun nekter å kjøpe juletre i tillfellet han har glede av et juletre, gidder ikke lage middag hjemme fordi han ikke skal få mat fra henne osv.... Om en ukes tid har det gått over og alt er greit igjen. Denne smileyen passer så bra nå: :scorpis: :scorpis: :scorpis: :scorpis: Idag skal jeg handle det siste av julepresanger og møte R. R og jeg var kjempe venner før men vennskapet vårt ble lagt på is i noen år og vi har møttes nå og da i etterkant. Nå har vi avtalt og treffes i formiddag, og jeg kjenner jeg gleder meg til å være sammen med henne igjen. Det var igrunn det jeg hadde av spennende ting å nevne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3285 Del Skrevet 16. desember 2008 Litt opprørt etter Akutten igår, forresten. Pratt døde! sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 16. desember 2008 #3286 Del Skrevet 16. desember 2008 Var ute og ruslet med min venninneT igår. Det var nå slutt mellom hun og samboeren IGJEN!!! Ja, det er hun som ble dumpet på en post-it lapp. Så nå truer han med at han skal ha foreldreretten til datteren, selge hytta hun elsker osv... Hun nekter å kjøpe juletre i tillfellet han har glede av et juletre, gidder ikke lage middag hjemme fordi han ikke skal få mat fra henne osv.... Om en ukes tid har det gått over og alt er greit igjen. Denne smileyen passer så bra nå: :scorpis: :scorpis: :scorpis: :scorpis: Idag skal jeg handle det siste av julepresanger og møte R. R og jeg var kjempe venner før men vennskapet vårt ble lagt på is i noen år og vi har møttes nå og da i etterkant. Nå har vi avtalt og treffes i formiddag, og jeg kjenner jeg gleder meg til å være sammen med henne igjen. Det var igrunn det jeg hadde av spennende ting å nevne.... Hørtes ikke bra ut. Har de hatt sånn mange ganger? Jeg hadde ikke greidå hatt d sånn.. Har ikke fått med meg at hun ble dumpet på en post - it- lapp, var vell før min tid her mn gud så barnslig altså!! Hva tenker venninna de om dette da? De har jo barn i lag å greier. Huff.. Håper det ordner seg. Gøy at du og venninne R har funnet tilbake Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 16. desember 2008 #3287 Del Skrevet 16. desember 2008 Litt opprørt etter Akutten igår, forresten. Pratt døde! sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 16. desember 2008 #3288 Del Skrevet 16. desember 2008 Litt opprørt etter Akutten igår, forresten. Pratt døde! sukk... Jeg følger ikke så masse med på Akutten.... Men seriøst..., DØDE PRATT??? Hva? Hvor? Hvordan? Hvorfor?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. desember 2008 #3289 Del Skrevet 16. desember 2008 Unnskyld, men du er jammen søt som blir opprørt av Akutten. God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3290 Del Skrevet 16. desember 2008 Unnskyld, men du er jammen søt som blir opprørt av Akutten. God morgen! Søsteren min hulka i telefonen, så det er da de som er værre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #3291 Del Skrevet 16. desember 2008 Hørtes ikke bra ut. Har de hatt sånn mange ganger? Jeg hadde ikke greidå hatt d sånn.. Har ikke fått med meg at hun ble dumpet på en post - it- lapp, var vell før min tid her mn gud så barnslig altså!! Hva tenker venninna de om dette da? De har jo barn i lag å greier. Huff.. Håper det ordner seg. Gøy at du og venninne R har funnet tilbake Ha en fin dag Tror T er mesr opptatt av å forbanne samboeren opp og ned. skjønner ikke at de gidder jeg, altså. 36 år og av-og-på forhold i 8 år. Det som vistnok er bra i forholdet er vist ikke så bra heller. Er det ikke da bedre å være alene og ha det bra enn å være sammen og ikke ha det bra? Hva lærer hun barna? Problemet er at jeg skulle liksom funnet fram litt sympati, men jeg vet ikke om jeg klarer det... Hun tillater jo at det skjer på en måte. Nok om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. desember 2008 #3292 Del Skrevet 16. desember 2008 Søsteren min hulka i telefonen, så det er da de som er værre... Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. desember 2008 #3293 Del Skrevet 16. desember 2008 Rosa DS? NICE!!! Oh yeah! Hvilken farge ønsker du deg? Er venninne R samme venninne som du skrev om i begynnelsen av boka di? (Nerde-reka husker litt dårlig om hva hun leste da hun leste i boka di ) Håper du har en herlig tirsdag! Tenk at i morgen er det en uke til juleaften.. :dåne: på den søteste mariannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 16. desember 2008 #3294 Del Skrevet 16. desember 2008 Nå har jeg koooost meg med Holiday - og vips så var julestemningen der igjen!!! Har riktignok ikke vaska gulvet - eller båret ved - satt opp fuggelbæn...jepp, men ikke kjøpt tre... -neste tirsdag er det lillejulaften - beste dagen i året!!! YES!!! Ha en fortreffelig enukeførlillejulaften dag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. desember 2008 #3295 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er da ikke noe rart å bli opprørt av tv-serier. Det er utrolig hva jeg griner av om dagen (og jeg griner nesten aldri ellers..) Snart jul! Hva er det, 8 dager? Kommer til å gå fort.. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3296 Del Skrevet 17. desember 2008 Oh yeah! Hvilken farge ønsker du deg? Er venninne R samme venninne som du skrev om i begynnelsen av boka di? (Nerde-reka husker litt dårlig om hva hun leste da hun leste i boka di ) Håper du har en herlig tirsdag! Tenk at i morgen er det en uke til juleaften.. :dåne: på den søteste mariannen! Tror nok jeg helst ønsker meg en rooooooosaaaaa DS, men tror ikke jeg får en slik. Men, du verden så glad jeg hadde blitt.... Åja, det var den samme R som jeg skrev om i starten. Du imponerte igrunn nå... Nå har jeg koooost meg med Holiday - og vips så var julestemningen der igjen!!! Har riktignok ikke vaska gulvet - eller båret ved - satt opp fuggelbæn...jepp, men ikke kjøpt tre... -neste tirsdag er det lillejulaften - beste dagen i året!!! YES!!! Ha en fortreffelig enukeførlillejulaften dag!!!!! Det er da ikke noe rart å bli opprørt av tv-serier. Det er utrolig hva jeg griner av om dagen (og jeg griner nesten aldri ellers..) Snart jul! Hva er det, 8 dager? Kommer til å gå fort.. Kos deg! 8? Du mener vel 7? Var hjemme fra byen kl.15.30 igår. D var det mørkt ute og mammahjertet hadde litt dårlig samvittighet for å komme hjem så seint etter julegaveshopping og cafètur. Men, nå skal jeg bare hente bilder/kalendere/julekort på Japan Foto (bare de kan bli ferdige snaaaaart) og kjøpe et gavekort så er alt i boks. Ganske kjipt med den bestillinga mi hos Japan Foto. Det som skulle sendes i posten burde vært sendt igår, men hva gjør man når ting tar litt lengere tid enn det man tror? :klø: Andrè stakk hodet innom der igår og da var alt ihvertfall sendt fra der de ordner slikt. Vet da f hva det heter... Forhåpentlig er det ferdig idag, så jeg må vel gå over til byen og høre eller no. Planen var å være hjemme idag for å lage risboller og gjøre litt juleting. Svigermor var innom her igår. Hun tok med seg TheaM ned til oldemoren som bor under oss. Etter det stelte hun jentungen for natta og la henne. Min svigermor er av og til gull verdt!!! Fikk telefon igår fra bestevenninna mi C. Hun spurte om jeg satt, hun hadde noe å fortelle. Hun og samboeren ventet barn! Ble så glad på deres vegne at jeg gråt en liten skvett. De er jo supre mennesker begge to, og dette er noe jeg virkelig unner dem. 9 uker på vei er hun... Nei, på tide å sette over dagens klesvask, har barn som ligger i senga si og vært våken en time alt. en uke til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3297 Del Skrevet 17. desember 2008 Pappa var innom igår forresten og syntes at 4 på oppgaven min var fryktelig dårlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. desember 2008 #3298 Del Skrevet 17. desember 2008 Det synes jeg var dårlig gjort av faren din! Du har jo tross alt endel annet enn bare skoleoppgaver å tenke på/sysle med! Synes 4 er bra jeg! 1 uke til julaften!! Håper du får en koselig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 17. desember 2008 #3299 Del Skrevet 17. desember 2008 WHAT? Det var skikkelig dårlig gjort! 4 er ikke mye dårlig!! Ikke hør på hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3300 Del Skrevet 17. desember 2008 Nei, på tide å sette over dagens klesvask, har barn som ligger i senga si og vært våken en time alt. en uke til jul! Barnet sovnet igjen, så jeg har funnet dagens middag (laks til TheaM og meg, hamburgere til Andrè) Funnet fram julehjerter som skal henges opp, hengt julekrans ute, satt over klesvask... *Klappe-meg-selv-fordi-jeg-er-flink-smiley* Hva pappa angår... Jeg er ikke overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg