Frigg Skrevet 20. september 2008 #2521 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke bare du som har vært oppe tidlig i dag. Jeg er så kake forkjølet at jeg ikke klarte å ligge lengre enn til 7.30, og det er tidlig på en lørdag når man ikke har barn!! Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. september 2008 #2522 Del Skrevet 20. september 2008 Åå! Hørtes ut som en deilig kveld du skal ha i kveld!! Og du skulle jo ikke ha laget bananmuffins, men banankake! Det er jo skikkelig godt og sunt for kake å være! Ha en fin lørdag Maryann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. september 2008 #2523 Del Skrevet 20. september 2008 tidlig oppe for å være lørdag jeg og!! sto opp 10:30 ååå heldiggris som skal på Bondens Marked.. jeg vil og har fri denne helgen jeg, merkelig følelse. Egentlig litt skuffa, for jeg ville egentlig ha masse vakter og tjene penger til USA. ja ja god tur til byen i dag M, og håper du får en superfin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 20. september 2008 #2524 Del Skrevet 20. september 2008 effektiv du marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 20. september 2008 #2525 Del Skrevet 20. september 2008 Marianne Ser ut som du har fullt opp i dag, og bondens marked er nok like trivelig for deg som Thea M vil jeg tro Kos deg med venninnebesøk i kveld, blir sikkert en trivelig kveld med pizza og brettspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. september 2008 #2526 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har også vært på Bondens marked i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. september 2008 Forfatter #2527 Del Skrevet 20. september 2008 Ikke bare du som har vært oppe tidlig i dag. Jeg er så kake forkjølet at jeg ikke klarte å ligge lengre enn til 7.30, og det er tidlig på en lørdag når man ikke har barn!! Dakkar... Håper du blir bra snart! Og du skulle jo ikke ha laget bananmuffins, men banankake! Det er jo skikkelig godt og sunt for kake å være! Når bananmuffins var så vondt har jeg liten tro på banankake for å si det sånn... har fri denne helgen jeg, merkelig følelse. Egentlig litt skuffa, for jeg ville egentlig ha masse vakter og tjene penger til USA. ja ja Er så glad jeg ikke er missunnelig på den turen din.... effektiv du marianne! Prøver så godt jeg kan! Takk, forresten... Marianne Ser ut som du har fullt opp i dag, og bondens marked er nok like trivelig for deg som Thea M vil jeg tro Det var ihvertfall ei jente som var overlykkelig over å gå masse, og kræsje inn i en hel del mennesker. Også kjøpte jeg to epler så da hun fikk sitte i vogna med et eple å tygge på var hun kjempe fornøyd. Jeg har også vært på Bondens marked i dag. Kjøpte du noe der? Lurer på å kjøpe egg neste gang. Ferske gårdsegg.... *** Mann&barn er ute av huset, sendte dem på kamp for se pors spille mot gud-vet-hvem. Egentlig var planen at jeg skulle sove litt siden formen har vært ute av laget i de siste to ukene. Føler meg skiikkelig elendig på morran, men så hjelper det utover dagen. I morges hadde jeg feber, men det har gitt seg nå. Skulle ønske jeg ble skikkelig sjuk i tre dager istedet for å være sånn halvveis. *** Skal glo på Tv eller no fram til klokka er 17, etter det skal jeg begynne å steke kjøttdeig og bacon til pizzaen jeg tenkte å lage til jentene kommer. Dagens nytelse: Kaffe Latte i høstsola med en lunchspisende og leende TheaM ved siden av meg. Der og da føltes det som enorm hverdagslykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. september 2008 #2528 Del Skrevet 20. september 2008 Dagens nytelse: Kaffe Latte i høstsola med en lunchspisende og leende TheaM ved siden av meg. Der og da føltes det som enorm hverdagslykke. Er viktig at man klarer å finne noe positivt hver dag Tror jaggu meg at jeg skal stjele den ideen fra deg og skrive det opp i bloggen min. Tusen takk.....det er bedre å be om forlatelelse enn å be om tillatelse? Kos deg med pizza og vennebesøk i kveld :klemmer; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. september 2008 Forfatter #2529 Del Skrevet 20. september 2008 Stjel alt du orker, Frigg! *** Nå tar jeg til fornuften og slenger meg ned på sofaen. Lese avisa og bare hviiiiiileeeeee...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. september 2008 Forfatter #2530 Del Skrevet 21. september 2008 God morgen! Vi hadde det så morro igår! VenninneA hadde med seg sin eldste datter og venninneV kom. VenninneA er 35 og eldste datteren er 17. I 21-tida kom broder'n og tuslende for han trengte en liten pause i lekselesinga. Vi begynte med pizza og Friends og venting på V for hun måtte bære en sofa(!) først. Da V kom fikk vi stappet i henne litt pizza også fant vi fram The Master of Music og begynte å spille. Broder'n var akkurat kommet og igang med pizzarestene og planen hans var å bli en halvtimestid. Til slutt tvang vi ham til å være med for han satt bare og svarte for oss andre når spøsmålene ble stilt. The Master of Music er forresten meg.... Plutselig var klokka blitt midnatt uten at noen merket det, så vi hadde det tydelig morro!! 00.30 var de gått, så da ryddet jeg og kom meg i seng. *** TheaM har sovet igjennom hele natta, og jeg våknet t.om av megselv 7.30 og hun sov enda. :dåne: Flink jente det.... Hva vi skal idag er litt usikkert. Lurer på å smøre litt niste til TheaM og tusle opp til broder'n en tur. Han bor 15 minutters gåtur herfra men jeg er nesten aldri hos ham. Sikkert fordi han er her opptil 3-4 ganger i uka. Heldigvis ikke alltid.... Mulig det og blir et besøk hos svigers rundt middagstider (lønningsdag i morra, så vi bad oss på en mulig middag siden lommeboka er litt vel tynn om dagen) Jeg må uansett gå og ta opp hu lille jeg hører står i senga si og skravler! *** ha en fin søndag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2008 #2531 Del Skrevet 21. september 2008 Kjøpte du noe der? Lurer på å kjøpe egg neste gang. Ja, jeg kjøpte egg og honning med hasselnøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. september 2008 #2532 Del Skrevet 21. september 2008 du er virkelig the quiz master altså MariannE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. september 2008 #2533 Del Skrevet 21. september 2008 jeg har invitert meg selv på middag hos mamma et par dager i neste uke jeg og Slik er det når det er ei uke til lønning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. september 2008 #2534 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg blir helt imponert av hvor god du er i spill og quiz Marianne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. september 2008 #2535 Del Skrevet 21. september 2008 Gratulerer The Master of Music. Det er hyggelig med venninner på besøk, og så godt at nurket fant ut at hun ville sove på morgenkvisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. september 2008 #2536 Del Skrevet 21. september 2008 Hadde vært gøy å være på quiz med deg en gang Gratulerer, Master of Music Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2537 Del Skrevet 22. september 2008 Så masse besøk det var her, da! Søtt av dere..... <--- hvis dere vil ha. *** Var oppe hos min bror runt klokka 11. Satt bare å prata litt, TheaM fikk prøve å spille trommer (av alle ting har min bror et større trommesett i stua) men det var mer skummelt enn morro. Tydelig var vi i det musikalse hjørnet for brodern og jeg spilte Guitar Hero (første gang for meg) og det var morro, men vanskelig! Vanskelig, selvom det var på det enkleste.... Litt over kl. 13 ble TheaM og jeg jaget ut av huset mer eller mindre, for da måtte han sette seg med lekser. Broder'n går 3. året på ingeniørstudiet (et eller annet med gass...) og har nok lekserå holde på med. Middag hos svigers ble det og. Å komme opp til svigers er så deilig! Der kan jeg bare sitte i en stol, glo på TV eller noe slikt. Svigermor bytter gjerne bleier, leker med TheaM, tar henne med på kjøkkenet, gir henne mat.... Noen ganger elsker jeg min svigermor! *** Idag -dvs om halvtimen- må jeg begynne å prøve å komme igjennom på tlf til legen min. Trenger en time med det øyet mitt som ikke blir helt bra. Det er ikke så rødt lengere men trenger litt ekstra legeomsorg... *** Våkent barn nå, hører jeg. Det er vel på tide å la mandagen virkelig begynne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. september 2008 #2538 Del Skrevet 22. september 2008 Innom med en mandagsmorgen rock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. september 2008 Forfatter #2539 Del Skrevet 22. september 2008 Innom med en mandagsmorgen rock ROCK ON!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2008 #2540 Del Skrevet 22. september 2008 Er øyet ditt fortsatt teit? Håper det blir bra snart, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg