Gjest ~Milla~ Skrevet 5. september 2008 #2401 Del Skrevet 5. september 2008 God tur, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. september 2008 #2402 Del Skrevet 5. september 2008 God tur! Håper dere får en fin helg i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #2403 Del Skrevet 5. september 2008 God helg og ha en fin tur til og i Stavanger! på ræ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. september 2008 #2404 Del Skrevet 5. september 2008 ha ei super helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2008 #2405 Del Skrevet 5. september 2008 Kos deg i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. september 2008 Forfatter #2406 Del Skrevet 6. september 2008 Takk snille, søte dere! til: bettie janne84 Reka Frigg -milla kospia lunacia ansjoni catwoman for hyggelige reise ønske. Bare så det er klart. Jeg er nok et mareritt å leve med når vi skal noen sted som nå. Vært oppe siden 7, ferdig pakket, men det er alltids noen småting en må ordne før en reiseklar. Min kjære har fått klar beskjed om at idag toleres ikke noe tull, ikke noe sommel eller noe slikt. Han får ikke lov til å slå på TV, og jeg er småsur over at han tar seg tid til å gå på do (men jeg kan jo sitte her så lenge) Er allerede litt stressa for jeg synes vi burde vært avgårde for lengst. I tillegg må vi innom svigers for å hente en barnestol. Fryktelig ittiterende at ikke alle følger mitt tidsskjema idag! Aller helst ville jeg starte igår og overnatte på veien så vi hadde hatt kortere vei idag, og dermed brukt mindre tid bort. 45 mil å kjøre... Neste gang jeg skriver her er jeg i Stavanger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. september 2008 #2407 Del Skrevet 6. september 2008 stress ned og nyt turen.. jo mer du stresser jo vanskligere blir turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2008 #2408 Del Skrevet 6. september 2008 Sier som janne84 her. Stress ned og nyt turen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. september 2008 #2409 Del Skrevet 6. september 2008 Sier som de øvrige Kos deg marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. september 2008 Forfatter #2410 Del Skrevet 6. september 2008 Stressa igrunn ikke, men synes liksom vi aldrig kommer tidsnok avgårde. Men, vi kom oss avgårde, turen gikk ganske bra. Hadde to stopp (Arendal og Lyngdal) hvor TheaM fikk gått litt og lea på seg. Jeg kjøpte med meg VG og Dagbladet og det viste seg å være smart, for da fikk jeg pløyd igjennom begge avisene med bilagene uten å kjede meg. Normalt sett prøver jeg å stå på hodet før vi er halvveis forrdi jeg kjeder meg og vil fram. Hele min familie er på plass, mormor stresser og er helt ut av seg. Insistrer på å gå ut til hotellet (en mil) for ikke å være til bry, han gubben til mamma som mumler og ingen helt skjønner hva sier. min tante og onkel som hysjer til alt og er pertentlighetene selv osv... Hørte jeg familiedrama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #2411 Del Skrevet 7. september 2008 Den roliga familien! Håper har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. september 2008 Forfatter #2412 Del Skrevet 8. september 2008 Den artige familien, ja... Minstejenta ble døpt igår, og presten satte nesten fyr på dåpskjolen, men det gikk akkurat bra. Selskapet etterpå ble veldig hyggelig, og endte med at min svoger fridde til min søster, så september neste år blir det bryllup. Jeg vet ikke helt hva jeg mener om det. De har vært sammen i snart 12 år (like lenge som Andre og jeg) men det er noe ved Ø som gir meg dårlige vibber- og de har vært der ra starten av. Han behandler ikke nødvendigvis min søster så pent bestandig, og..nei, det er noe ved ham jeg ikke liker men jeg kan ikke sette fingeren på hva det er. Men, hun har gjort sitt valg og vet hva hun går til... Bryllupet skal da være et spleiselag mellom familiene, det hele da et påfunn av min søsters kommende svigermor. Glad mitt bryllup ikke ble et spleiselag, tenk på alle de som mener de har rett til å prøve å bestemme siden de tross alt bidrar med penger osv.... Nå skal Andrè, TheaM og jeg straks en tur på IKEA. Skal bare ha to ting, kanskje 3, men.... Det hender vel at det blir litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. september 2008 #2413 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg var på Ikea i helgen og endte opp med mye mer enn jeg hadde tenkt, sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. september 2008 #2414 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg har aldri helt fått den der fascinasjonen for ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. september 2008 Forfatter #2415 Del Skrevet 9. september 2008 IKEA er jo en grei måte å få brukt penger på, det. Vi skulle jo bare ha 2-3 småting og endte med litt mer. 3 bæreposer og 900kr fattigere... Kjøpte en del småtterier til barnerommet: *to tepper til gulvet *tre speil til å henge på veggen så hun kan se på seg selv *8 skåler til supper osv.. *to oppbevaringsnett til bamser *ett sett med stablebokser (barneleke) *matboks ++++ Vi koser oss veldig i Stavanger, har litt blandede følelser med tanke på å reise hjem i morra. Men, det skal bli godt å komme hjem til sin egen seng og ikke minst kattene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. september 2008 #2416 Del Skrevet 9. september 2008 Hei MarianneE Ikea er farlig for lommeboka ja Kos deg videre i Stavanger og god tur hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. september 2008 #2417 Del Skrevet 9. september 2008 God tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. september 2008 #2418 Del Skrevet 9. september 2008 gooooood tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #2419 Del Skrevet 9. september 2008 Ikea er gøy! God tur hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 10. september 2008 #2420 Del Skrevet 10. september 2008 Ja til Ikea i Grenland men det ble vel bestemt at det ikke ble noe av uansett. Jeg er ikke sånn som rusler på ikea bare for moroskyld - men det er så masse praktisk man kan kjøpe der, ofte billig også. Så hadde det vært i nærheten hadde jeg nok vært endel innom ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg