MarianneE Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1661 Del Skrevet 7. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1662 Del Skrevet 7. april 2008 Har fått restskatt på 30 kr. Mannen fikk restskatt på 4.700 men har masse og skrive av, så det kommer rundt null. Greit nok, kunne vært værre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. april 2008 #1663 Del Skrevet 7. april 2008 Vi var også på Plantasjen i går. Trengte litt hageredskaper.. Greit å gjøre det på en søndag med drittvær. - å handle der altså, ikke jobbe i hagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2008 Forfatter #1664 Del Skrevet 7. april 2008 Dagboka mi fyller 5 år idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 7. april 2008 #1665 Del Skrevet 7. april 2008 Oi, har du vært her inne så lenge ja....nettopp begynt jeg. Gratulerer med 5 år. Jeg hadde planer om å vaske vinduer i dag, men innen jeg om meg hjem fra jobb så plaskregna det...håper på bedre vær i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2008 Forfatter #1666 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde planer om å vaske vinduer i dag, men innen jeg om meg hjem fra jobb så plaskregna det...håper på bedre vær i mårra. Så du hadde flaks med andre ord? Vi har hatt problemer nå og da med å få jentuungen til å sove hele natta, men fredag fikk jeg et råd av ei venninne om å gi henne bleier et nr større om natta. Foreløpig har det virket veldig bra. Håper bare det holder seg slik. Hun ble også badet igår, og bading fra den kanten innebærer skriking og masse tårer. Men, igår fattet hun interesse for badeleken sin som spruter vann og da smilte hun! Vi var i sjokk begge to! "Spring etter fotoapparatet" ropte Andre, og jeg sprang! På bildene jeg fikk tatt der hun ser blid ut har hun lukket øynene så hun ser totalt dopa ut. Føler meg så flink nå, jentungen var våken ved 6-tida men sovna igjen så jeg har bakt brød, sortert skittentøy, vasket opp og smurt nista hennes til vi skal i barnehagen om en drøy halvannen time og funnet fram gammelt brød o.l. jeg skal gi til svanene. Av og til savner jeg sløve, late morgener. Brødet er ferdig nå og barnet skal opp av senga. På tide å ta på seg mamma-rollen igjen. Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2008 Forfatter #1667 Del Skrevet 8. april 2008 Egentlig er jeg litt sur på Monja. Hun har lagt ut link til bilde av den lille som er kommet og maaaaange kommenterer. Jeg har lagt ut link til bilder av Thea Martine, og ingen bryr seg!!! Så....da var den sutringa over. Er egentlig ikke sur på Monja heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2008 Forfatter #1668 Del Skrevet 8. april 2008 Andre er reist opp en tur til sine foreldre for å hjelpe faren med et eller annet. Thea Martine ble lagt for 5 minutter siden. Jeg skal nå rydde, vaske opp og slike ting. Når jeg har gjort det og samtidig er 100% sikker på at ungen sover skal jeg snike meg i dusjen, dusje og etterpå legge ansiktsmaske som skal få virke mens jeg tygger grønnsaker (og dipp?) Kose meg skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. april 2008 #1669 Del Skrevet 8. april 2008 å her ble det vindusvask gitt...etterpå var det frem med støvsugeren. Og gubben var på fisketur.......nånn som har det greit ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2008 Forfatter #1670 Del Skrevet 9. april 2008 Tror jeg hadde foretrukket støvsugeren fremfor fisketur... Hender vi fisker på hytta, men etter 5 minutter er jeg lei. Ikke får jeg noe heller.... Det ble ikke noe grønnsaker og dipp på meg igår. Da jeg kom ut av dusjen og stod og kløna med intimbarberingen (Herregud, kan ikke noen komme med et annet ord for det?) kom mannen hjem. Så da ble det gulrot+yoghurt forran TVen istedet. Med påfølgende da vi la oss. Mannen ble så ekstra glad da Liverpool vant så da sa jeg at nå får han gjøre meg like lykkelig og. Så da gjorde han det. Så 5 minutter av det fæle programmet om ekstrem prematurbarn på NRK igår. Fælt, fælt, fælt!!!!! Orker ikke utdype det noe mer enn det, skjønt jeg tenker at vi har vært heldige. Lille engelen vår (11 mnd idag) kunne blitt født i uke 28, men takket vær min påske hvor alt jeg kunne var å ligge rett ut berget vi henne 5 uker lengere. Synes 7 uker prematur er ille, men 12 uker ville vært så mye, mye værre. Mamma kommer til helga. Spennende å se om hun er mer interessert i Thea nå enn sist. Mamma var her jo til påske, og da ville hun ikke engang holde jentungen fordi mamma ville heller strikke litt. Da var det 4 mnd siden sist mamma så henne. *Frustrert* Dagens to-do: *Barseltreff *Kjøpe barnesikring til stikkontakter *Brette sammen klær ...og det er igrunn det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2008 Forfatter #1671 Del Skrevet 9. april 2008 Gav lillejenta mi hjemmelaget pølselapskaus igår, og det elsket hun! Hun spiste nesten en hel dyp tallerk og var så blid da hun fikk det! :rødme: Ellers hater jeg BHen min! Bestilte en fin, sexy BH og tok den på. Mine E-cup pupper er tryllet om til...A? Der er ihvertfall nesten bort, ikke noe løft her nei, her er det klemt flatt! Møkka BH.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 9. april 2008 #1672 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med 11 måneder`s dag. Herlig med disse små, jeg er kjempeglad i unger...blir helt tussete når jeg ser babyer. Jeg har et tantebarn som fikk prematurbarn, nå husker jeg ikke hvor mange uker før tiden ungen kom, men han lå lenge på sykehuset før de fikk han hjem. Han var såååååååå liten, husker at han fikk plass på sofaputa (en stor). Han er i dag blitt en flott gutt på snart 5 år, med en utrolig fin sangstemme. Håper mamma`n din tar seg bedre tid til Thea denne gangen, synes det er litt trist jeg. Hadde blitt lei meg/skuffet hvis ikke mamma hadde visst interesse for mine to. Men, men folk er jo forskjellige.......... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2008 Forfatter #1673 Del Skrevet 9. april 2008 Håper mamma`n din tar seg bedre tid til Thea denne gangen, synes det er litt trist jeg. Hadde blitt lei meg/skuffet hvis ikke mamma hadde visst interesse for mine to. Men, men folk er jo forskjellige.... Ja, det er skuffende. Men jeg kan ikke tvinge henne, bare så synd at det er jentungen som taper på det i lengden. Heldigvis har jeg svigermor. Hun vet ikke hva godt hun kan gjøre for oss og lille Thea Martine. Hadde svigermor innom på fredagen og i to timer holdt hun på med ungen, lekte, sang, stelte henne for natta, matet henne og det eneste jeg trengte å gjøre var å bære jenta i seng. DEILIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2008 Forfatter #1674 Del Skrevet 10. april 2008 Lite å skrive idag. Tror jeg bare er innom for å ønske alle en god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2008 Forfatter #1675 Del Skrevet 10. april 2008 11 mnd kontrollen unnagjort. Thea Martine er nå 71.5 cm og veier 8.2 kg. Ikke akkurat verdens største men som helsesøster ikke kan få nok av å si "Hun følger sitt eget skjema, også må vi jo ikke glemme at hun er født for tidlig! Hvordan kan jeg glemme det? På helsestasjonen oppdaget jeg at jeg hadde klart det utrolige å gå fra bleiene hjemme. Utrolig godt gjort.... Kom i prat med ei som var på vektkontroll, ungen hennes ble født i uke 30 og var 1100gram da hun ble født. Stakkars. Jeg pratet litt med henne og sa en ting til henne jeg skulle ønske noen sa til meg den gang, nemlig at det går bra til slutt. Hun takket men var litt i tvil... Jentungen fikk jo vaksiner så etter dem hender det hun blir litt trøtt. Problemet er at hvilen hun skulle hatt ved 12.30-tida begynte hun på for 20 minutter siden. Skal gi henne til halv før jeg vekker henne, da pleier hun nemlig få middag. Nå skal jeg få på meg tørre sokker og en bukse (å, jada...) for det regnet på veien hjem, og joggesko da er ikke lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. april 2008 Forfatter #1676 Del Skrevet 11. april 2008 Fredag allerede! Helga... WOOHAAAAA!!!! Thea Martine har litt feber etter vaksina igår, så hun har vært mye våken i natt men sover søtt nå. Lurer på hva jeg skal gjøre med i kveld. Skal egentlig på sånn ost&kjeks kveld, men nå har jo jentungen feber. Det er heldigvis ikke fordi hun har virus, men en reaksjon på vaksina. Derfor tror jeg ikke at jeg har noen problemer med å reise i kveld. Andre blir jo hjemme med henne. Hadde hun vært virus-syk hadde det vært noe annet. .....og der kommer det pludrelyder fra rommet hennes. Tenkte jeg skulle få litt PCtid, men tydelig ikke. Mamma kommer idag. Hun ville på død og liv at vi skulle treffes på kjøpesenteret i byen, og det sa jeg motvillig ja til. Sånn sett passer det fint at TM har feber. Da kommer mamma hit istedet og TM har det bedre her enn i en vogn hele dagen. For med mamma tar det hele dagen. Må gå og ta opp vesla nå. En fin dag ønskes alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 12. april 2008 #1677 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hei hei Innom med en liten lørdagshilsen - ha en fin helg Endret 12. april 2008 av Catwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 12. april 2008 #1678 Del Skrevet 12. april 2008 Kult... jeg fikk første innlegget på ny side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. april 2008 #1679 Del Skrevet 12. april 2008 God helg! Ser ut som det er en lur dag å være inne på. Her snør det i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 12. april 2008 #1680 Del Skrevet 12. april 2008 Bare innom for å ønske deg en riktig fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg