Edie Skrevet 19. desember 2007 #1421 Del Skrevet 19. desember 2007 15 kalde var det da jeg gikk til jobb i dag tidlig. Med vind i tillegg bortover ene sletta kan jeg love deg at det var kaldt!! Brr... God onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #1422 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) 20. desember allerede! Er bare en kjapp tur innom her før jeg må andre ting. Skal b.la treffe Mona idag. Hun bor for tiden i Danmark, og vi har kjent hverandre siden 1988, så jeg gleder meg til å se henne igjen. Ellers er scrapboka ferdig, julekort er ferdig og levert, det eneste "must" som står igjen er lage risboller og pakke inn gaver. Satser på å få til begge deler i løpet av dagen. Thea Martine har akkurat sovnet, så jeg skal benytte anledninga til å rydde litt i stua og kjøkkenet. Blir ikke mye KGtid om dagen, men satser på et comeback snart! GOOD JUUUL!!! Endret 8. januar 2008 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelillemeg Skrevet 23. desember 2007 #1423 Del Skrevet 23. desember 2007 Ønsker deg en riktig god jul MarianneE Kos deg med lille Thea Martine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #1424 Del Skrevet 28. desember 2007 Fine, fine jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #1425 Del Skrevet 2. januar 2008 herreguuud for et aktivitetsnivå her inne de siste ukene! kommer sterkere tilbake i morra tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #1426 Del Skrevet 3. januar 2008 er vel tilbake nå tenker jeg! Har knapt vært i nærheten av PCen i tre-fire uker, så facebooken min er full av invitasjoner av div art, og e-mailen min var full av spam. Jaja... ...nytt år dere! Hva vil dette året bringe oss av sorger og gleder, tro? Kan vel umulig bli bedre enn året som var, ingenting kan toppe det å bli mamma, nemlig! Jula var stille, rolig og akkurat som vi håpet på, både Andre og jeg. Julaften var vi hjemme med besøk, pinnekjøtt og pakker. Lille Thea Martine var kjempe søt i julekjolen sin, og fikk mange fine pakker, deriblant masse klær! Pakket sammen to bæreposer med klær hun hadde fått. Sjøl fikk jeg det som stod øverst på ønskelista mi, nemlig en offwhite og sølv farget veske fra Friis Company. Idag er det masse snø som daler ned fra himmelen og det blåser en del, så det frister ikke å ut mer enn nødvendig. Tror det blir en tur i butikken og det er det. Trøtt idag og, Thea Martine begynner å få ei tann så nettene er litt slitsomme for tida. Hu skriker ikke, men er veldig urolig. Skal bare snoke litt rundt her inne så skal jeg brette sammen noe klær. Sees damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1427 Del Skrevet 4. januar 2008 Idag skal jeg hente lille tantebarnet mitt i barnehagen og Andre og jeg skal passe henne til seint i kveld. Gleder meg! Andre skal og på jobbinterju idag, og han har gode sjanser på jobben. Håper bare han får den siden han ønsker den og misliker jobben han har nå. Thea Martine har fått sin første tann, den oppdaget vi på lillejulaften, så nettene i de sistehar vært slitsomme. Heldigvis har hun sovet i hele natt, og det kjenner jeg på min egen form og humør og. Føler meg litt mer energisk og godt humør nå som jeg endelig har fått sovet skikkelig. Har sittet på facebook nå og sett på bilder som broder'n har lagt ut. Han tilbragte nemlig nyttår i Manchester og første nyttårsdag på Old Trafford og så kampen Man.Utd-Birmingham. Billetter og flyreisa har han fått via kontakter- heldiggrisen! Nå er måkebilen kommet hører jeg, og enda godt er det, det snødde godt igår, og mer er det meldt borti en halvmeter i morra. Lille Thea Martine er våken nå, så da er min PCtid oppbrukt. Ha en fin fredag ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1428 Del Skrevet 7. januar 2008 Dagens form: Nesten ihvertfall, det var den jeg fant som minnet mest om en smiley som sier: "Å, herreeguuud....jeg føler meg dårlig idag! Vondt i halsen og rar i kroppen! Synes synd på meg, pliiis!!!" Men en slik smiley fantes ikke, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1429 Del Skrevet 7. januar 2008 Formen begynner og føles bedre nå. Tok to tabletter da jeg stod opp, og de har nok bidratt til stigende form. I helga har det snødd! Masse! Kom over 50 cm på to døgn, så i helga har snøfreseren fått leea litt på seg. Ellers i helga har dette skjedd: Andre har fått ny jobb Besøkt venninne som har kommet på sykehus Ryddet jula ut av huset igår Vært barnevakt for mitt eldste tantebarn på 4 år Hatt spillekveld med min svoger og svigerinne Vært uansvarlig lenge oppe hele helga. Nå "lokker" bretting av klær, å...det er så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #1430 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er så flink! Er på en sukkeravvenningskur eller noe slikt, og jeg har SÅ lyst på colaen som står i kjøleskapet, men er sterk og har ikke rørt den, og skal heller ikke før til helga. Fælt hvor hekta man blir på snop og brus og annet snacks! Må og bare fortelle at forran meg står en krukke non-stop, men jeg har ikke rørt den. Stirrer joda...men ikke rørt. Ellers har jeg vært flink ellers og. Har vask nr. 2 gående i maskina, lille Thea Martine er tatt opp, stelt, fått mat og har nå en liten morgen lur, noe hun pleier på denne tida. jeg har sterilisert flasker, laget melk, brettet sammen klær og spist frokost sjøl. Klokka er bare 9.15 akkurat nå, så jeg har vært effektiv idag! Lille Thea Martine og jeg skal gå til byen idag. Skal gjøre som alle de gamle og virkelig stor handle på 10kr salg hos Ica Maxi, samt fylle frysa med litt kjøttdeig igjen. tenkte å handle disse tilbudsvarene siden vi får litt dårlig råd framover. Når Andre begynner i den nye jobben går han litt ned i lønn fram til han har vært ansatt i 6 mnd, da øker timelønna med 10kr i timen. Da er det greit å være litt økonomisk og handle når det er tilbud. Siden vi er coop-medlemmer får vi denne uka også 25% avslag på alle salgsvarer hos KappAhl, så jeg skal handle pysjamaser til Thea Martine. Det var det jeg hadde på hjertet for nå! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1431 Del Skrevet 9. januar 2008 Namme.... blåbæryoghurt! :gjeiper: Idag er Andre syk og hjemme fra jobb. Typisk nok ligger han på sofaen i stua og sover, føler meg litt...utestengt... på en måte. Ikke lett og være noen sted med Thea Martine om ikke han skal merke noe til oss. Fikk gjort unna handelen igår, men pysjamaser til Thea martine ble det lite med. Får se om jeg finner noe i morra, for idag skal vi i barselgruppe, og da hjem til hun ene. Frister igrunn lite og ut idag, det regner og blåser noe helt forferdelig. Grøss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1432 Del Skrevet 10. januar 2008 Torsdag idag og del en av finalen av Hells Kitchen ikveld! Om jeg klarer å holde meg våken, da. Har vært så sinnsykt trøtt denna uka, har lagt meg 21.30 to kvelder på rad, og sovet tungt og godt. Men, det er ofte slik på vinteren og høsten for meg, går nesten i hi, jeg da. Andre er frisk igjen, og det er bra. Syke menn er ..... utrolig irriterende! Hvis det er lov å mene noe slikt, da. Det finnes liksom ikke noe så stakkarslig i hele verden som dem. Siden fredag har det enten snødd, regnet eller kommet sludd, men jeg har vært flink og trillet Thea Martine ut allikevel. Idag har jeg veldig lyst til å bare bli hjemme minus en liten tur i butikken bare. Frister å bare krølle meg sammen i sofaen og lese siste nr av Henne. Skal på 8-mnd kontroll med veslejenta i morra, og etterpå skal jeg treffe ei barselgruppa for en lunch mens barna sover. Ser andre skribenter har så utrolig masse og skrive, blir det ene lange avsnittet etter det andre, får ikke til det der, jeg! Det er så lite jeg har og skrive om noen ganger at jeg lurer på hvorfor jeg gidder i det hele tatt. Men...så er de nå her da; mine små tanker og gjøremål om stort (kanskje ikke akkurat...) og smått (mer riktig det, ja) Dagens huskelapptil megselv: Hente ut ny forsynning med p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1433 Del Skrevet 10. januar 2008 Føler meg så flink og sunn! Har gått tur med Thea Martine, og etterpå laget jeg meg salat til lunch og hadde hjemmelaget tzatziki som dressing. Colaen står forresten i kjøleskapet enda... Lunchsalat Vestfold salat Tunfisk Aspargestopper Paprika Mais Godt og ha i også: Fennikkel Tomater Agurk Vårløk Hermetisk champignon Krutonger Forresten så er det skremmende hvor dyrt grønnsaker er! Norge burde skamme seg over å ha slike priser og samtidlig mase hull i hodene våre om at vi må spise mer frukt og grønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelillemeg Skrevet 10. januar 2008 #1434 Del Skrevet 10. januar 2008 Lenge siden jeg har besøkt deg nå! Dere fyller opp kjøleskap og fryser - vi prøver å tømme... Masse rare rester etter julen som må bort før vi fyller på igjen. Det er så utrolig gøy å handle mat --- men så glemmer vi det, og så blir det ikke spist opp!!! Kos deg, og ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #1435 Del Skrevet 10. januar 2008 JEG ER SÅ JÆVLIG GODTESJUK!!!! hjelp meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelillemeg Skrevet 10. januar 2008 #1436 Del Skrevet 10. januar 2008 Tygg på en gulrot... eller et eple! Mager trøst, men det føles mye bedre etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 11. januar 2008 #1437 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg synes du er flink jeg Og det blir lettere etterhvert - når kroppen vender seg til å ikke få tilført sukker når den vil ha, så vil etterhvert behovet for sukker bli mindre. Det beste er å ikke ha noe som helst snacks og sjokolade i hus. Men det er kanskje ikke så lett - for du har kanskje en mann som vil ha det der. Endret 11. januar 2008 av Catwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1438 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for støtten, jenter! Har klart meg bra, tygd frukt spes sharonfrukt og bananer. Idag er det derimot en annan story.... Har vært i Skien idag og handlet i en butikk som selger scrapbookutstyr men som desverre skal legges ned. Kjøpte meg to fine bøker og noen klistremerker bare. Ble litt mye stress fram og tilbake i byen, så det var veldig godt og komme hjem igjen. Da stod nemlig min kjære med DEN oppvasken og etterpå gav han Thea Martine mat så jeg kunne slappe av med avisa. :rødme: Var på 8 mnd kontroll igår, og kjenner jeg er litt svett i hjernen enda. helsesøster tok en hørselstest på TM, uten at hun reagerte, og det er ikke så bra. Men, jeg vet jo at jentungen hører, hun reagerer på lyder, snur seg etter stemmer osv. Men, hun skal da sjekkes igjen for sikkerhetsskyld. Hun skal og til lege for å sjekke øynene siden helsesøster mener hun sjeler for masse spes på venstre øyet. Som om ikke det var nok skal hun til fysioterapaut pga dårlig motorikk. Puh.... Det med hørsel synes jeg er unødvendig, for hun har vært igjennom to tester tidligere og klart seg kjempe fint. Døv er hun ikke. Det er jo fint at de vil sjekke ting for og kunne utelukke om det er noe i veien, det blir bare litt mye når det kommer tre ting samtidig. Men... det er jo bra at de vil undersøke, det hadde vært værre om det var mistanke om noe galt og ingen gjorde noe! Ang sjelinga hennes har den alltid vært der, men har minket i grad. Fysioterapi er jeg glad for at hun får. Hun trenger det. Jeg gjør så godt jeg kan med henne, men hun trenger hjelp utover det. Har ingen problemer med dette, har vært forberedt på noe slikt lenge. Temaet er jo ikke nytt her inne heller. Måtte bare få det ut og ned på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1439 Del Skrevet 12. januar 2008 Theas lille tann nr to er forrsten på vei ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #1440 Del Skrevet 12. januar 2008 gjeeeeesp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg