MarianneE Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #1401 Del Skrevet 2. desember 2007 den har ihvertfall slått godt ann her! Igår vasket jeg alle vinduer, hang opp julegardiner og satte nyinnkjøpt stjerne i vinduet. Ute var det et skikkelig uvær så det ble bare med vask på innsida. Hadde besøk av venninne i går kveld, og vi spiste kylling og smågodt og hadde litt av hvert og prate om. Fikk sett både Nissene på Låven og The Julekalender, og det er jo et must! Planene for dagen er ikke store. Fortsette med scrapbooka (må være ferdig til 20.desember) og rydde litt i tillegg til det vanlige ellers. Typisk søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #1402 Del Skrevet 2. desember 2007 herregud, så fort jeg har hatt anledning har jeg dumpet ned her idag. Tror jeg må holde meg unna i morra så ikke jeg blir (enda mer) avhengig. Thea Martine er i seng og på sofaen ligger Andre og min bror. vi venter på at Nissene på Låven skal begynne. etter det blir det oppvask og forhåpentlig en dusj. Til sist blir det :søvn: Kunne igrunn tenkt meg å :søvn: nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #1403 Del Skrevet 3. desember 2007 Er her idag også. Klarer ikke helt konse om KG idag, tenker på andre ting jeg burde gjort istedet. Oppvask Juleboka mi Rydde Støvsuge Sette over en klesvask Vaske tak :trist: :trist: HAR IKKE LYYYYST!!!! har bare lyst til å :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #1404 Del Skrevet 5. desember 2007 Enda litt mer klaging i dagboka mi her... Jeg har så kjip følelse av å ikke strekke til. Tenker hele tida på det jeg burde hatt gjort, og føler at jeg bare legger jentungen på gulvet så ikke hu er i veien for Travle Mamma. Jeg føler jeg drukner i smårot, ser at tak og vegger burde hatt en skikkelig vask, takvifta i stua har et lite lag støv på seg, og det burde jeg tatt, jeg burde bakt litt. Det er vel egentlig ikke så masse, men de små tingene driver meg til vanvidd om dagen. Føler jeg knapt får gjort meg ferdig før jeg må snu meg om å begynne på nytt av. Ikke er det så veldig mye hjelp i han jeg deler hus med heller... Burde vel kanskje ikke sitte forran PCen og klage på dette, men nå som Thea Martine sover er det eneste datatiden jeg har. Tror jeg bare har lyst til å trekke dyna over hodet om dagen. Er helt tømt for energi. Jaja...nytter ikke klage, men heller gjøre noe med situasjonen. Skal i barselgruppe idag, men kunne igrunn tenkt meg å ligge på sofaen og sett DVD. Men jeg må til byen for å bestille kalendere uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 5. desember 2007 #1405 Del Skrevet 5. desember 2007 Huffda - kjip følelse. Trøsten er at det nok bare er du som ser alle tingene du føler du burde ha gjort... Senk krava - det er ingen som forventer et striglet hus når en har en liten baby!! Hva med å kjøpe julekakene i år (og la mini være med på bakinga neste år...). Julen kommer selv med skitne vinduer (det har jeg sagt i 3 år nå...) Liten trøst i dette, så alt jeg kan gjøre er å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #1406 Del Skrevet 5. desember 2007 s.n.; På toppen av det hele har jeg lite penger om dagen. Det føltes ikke bedre da min svigerinne sendte sms i morges og fortalte at de vant 50.000 kr på ekstra igår. Det er ikke det at jeg er ikke er glad på deres vegne, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #1407 Del Skrevet 5. desember 2007 Bare så ikke mine lesere skal tro jeg er på nærmest sammenbruddets rand her: Hadde en kjempe fin dag igår. da Thea Martine sov en time i 10-tida satt jeg rett opp og ned i sofaen og leste! Ikke en lyd i hele leiligheten, annet enn pære-tygge-lyder. Det var så utrolig deilig! Traff ei venninne og hennes datter på cafè også og det var så koselig. Lille E er bare to mnd eldre enn min lille Thea Martine så de er jevngamle. Koste meg skikkelig i hele går. Bare så dere vet det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 5. desember 2007 #1408 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er godt!! Livet kan da ikke være surt hele tiden (det er bare så mye lettere å legge merke til...en forventer jo å ha det bra på det jevne, og blir ikke overrasket når det er bra!!! "Jøss, i dag hadde jeg en riktig fin, og helt normal dag", liksom...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #1409 Del Skrevet 5. desember 2007 har hatt et koselig barseltreff. Vi gikk på Jonasb Gundersen hvor de to andre spiste cæsarsalat og jeg spiste noe så godt og usunt som banansplitt! Namme.... ellers er dette dagens 4. innlegg her idag fra meg, tror det får holde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. desember 2007 #1410 Del Skrevet 5. desember 2007 Godt å høre at det er bra, tross alt! Alle har disse dagene hvor man føler man ikke strekker til. Det eneste som funker er som sagt å senke krava. Taket må ikke være vaska til jul. Julematen smaker like godt uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1411 Del Skrevet 6. desember 2007 å, jeg har sovet SÅ godt inatt! La meg kl. 23 og våkna av Thea Martine 3.30, og var litt fram og tilbake med henne i 45 minutter. Da jeg la meg igjen lå jeg nærmest i koma til klokka var 7, da våkna jeg av Thea Martine. Føler meg sååå mye bedre idag! Har lagt TM i senga for det er sovetid nå, men foreløpig bare ligger hun våken. Hun er en engel på det viset, sjeldent hun gråter men kan ligge i senga og fomler med Lykkedyret sitt. Lykkedyret er ei lita marihøne Andre kjøpte til henne på sykehuset da hun var to timer gammel. den har hun i senga hver dag. Gamske søtt igrunn... Skal til Skien idag og treffe Catwoman for kaffe og prat. Har og et gavekort fra gullsmeden Bjørklund jeg skal bruke. Nå skal jeg suse litt rundt på KG og se hvor mye rart folk skriver og tenker. kos dere idag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #1412 Del Skrevet 6. desember 2007 Tar KGfri i morra. trenger det, også kommer mamma til helga. Det kan jo bli..... spennende... :søvn: nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #1413 Del Skrevet 10. desember 2007 Tra-la-la-la... Juleforberedelser er igang, og jeg vasker tak! Fliiiink..... Skal treffe Andre i byen litt seinere og handle julegaver også. Koser meg om dagen! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 10. desember 2007 #1414 Del Skrevet 10. desember 2007 Kos deg masse. da! Kjekt å pynte til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #1415 Del Skrevet 13. desember 2007 har tatt en liten KGpause i det siste, og det har vært litt deilig. Juleforberedelsene er igang, og jeg koser meg masse med det. Har fått senket skuldrene og setter litt mer pris på hverdagen nå. Det var på tide... Det er kaaaaldt ute idag og jeg lurer på den turen til byen jeg hadde tenkt og ta. Thea har klær og tykk og god vinterpose, men det er -8.7 ute akkurat nå. Er det for kaldt og ta henne med ut, tro? Nåja.. hadde ikke tenkt å gå før om e tmie-halvannen så vi får se da. dagens to-do: Rydde Sette over en maskin med klær og henge opp lage kombinert takke- og julekort Levere de to som er ferdige alt Kanskje lage lussekatter Fortsette å vaske taket i stua. Drikke varm kaffe mocca eller latte med hasselnøtt. Slappe av og kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 13. desember 2007 #1416 Del Skrevet 13. desember 2007 Du er så flink med dine lister!! Impressed! Synes du skal ta deg en tur ut, det er vel -10 som en den magiske grensen der unger ikke skal ut å leke...? Men godt pakket inn i pose, så er det vel bare deilig for et barn å sove!! I dag skal jeg til frisøren - jippi! Kos deg masse med kaffen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #1417 Del Skrevet 13. desember 2007 Det gikk bare bra med Thea Martine i posen i vogna. Hu lå godt pakket inn og sov veldig godt. Ble -som vanlig litt lengere enn planlagt i byen så bakinga av lussekatter er utsatt, kanksje til helga? Har sjokoladekake fra igår etter barselgruppe besøk så vi skal da klare oss. he he... Nå skal jeg henge krans på ytterdøra og ha kosestund med Thea Martine. Damer.. kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. desember 2007 #1418 Del Skrevet 15. desember 2007 Høres ut som om du koser deg om dagen. Tror jeg trenger litt juleinspirasjon. Har enda ikke en eneste juleting oppe, men det haster jo ikke enda.. Ikke at jeg har så mye å henge/ sette opp heller.. Kos deg siste uka før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #1419 Del Skrevet 18. desember 2007 Her har det ikke vært mye aktivitet den siste halvannen uka gitt! Ikke har det skjedd store ting i livet så jeg kan skylle på det heller. Fredag var vi på sykehuset en tur, på intensiven hvor Thea Martine lå som nyfødt. Vi kom med julekort, litt julegodt og for å vise fram den store flotte babyen vi nå har. Det var velig rart å være der igjen. Samme plassen, samme lydene, se de knøttsmå babyene ligge på samme plassen jenta vår lå på, høre alarmen når en baby fikk O2 dropp, susinga fra CPAP. Aldri mer om jeg skal dit!!! :cry: Selv nå, etter 7 mnd er det for nært på en måte. Lørdag var jeg i bursdag til Anita, venninna mi. Der var så utrolig koselig! Hun lagde treretters indisk og vi spiste alle sammen til vi nesten rulla av stolene. Andre jobba i helga så jeg hadde Thea Martine med meg, og det gikk bra. Det var bare Diva (om noen her husker henne) som drakk alkohol ogdet var ikke akkurat masse. Søndag gikk med til å være trøtt (det ble litt seint på lørdag) lage 21 julekort, pakke inn noen pakker og slike ting. Dagen idag: Sende den siste pakken og det siste julekortet (jada.. det er litt seint) Pakke inn den som skal sendes og som skal til halvsøstra mi Besøke pappa kl 17 Lage sjokoladerisboller Lage ferdig scrapbok (må være ferdig i morra!) Rydde før alle scrap- og julekort materialene overtar alt Butikken That's all folks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #1420 Del Skrevet 18. desember 2007 minus 11 ute. KALDT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg