Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Kjære Marianne, jeg tror veldig mange småbarnsmødre har følt det slik som deg (meg inkludert). Når ungen har vært en prøvelse fra morgen til kveld og du bare gleder deg sååå til og få ungen i seng. Så når vi endelig kan sette oss ned og virkelig slappe av, kommer tankene og man føler seg som verdens værste mamma :sukk:

Joda, jeg kjenner med igjen. Selv om jeg nå har store barn, som er oppe lengre enn meg om kveldene og sover til langt på dag.

Ønsker deg en kjempefin dag.

Stor klem fra meg :klemmer:

edit: skrivefeil.

Endret av kospia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Marianne, jeg tror veldig mange småbarnsmødre har følt det slik som deg (meg inkludert). Når ungen har vært en prøvelse fra morgen til kveld og du bare gleder deg sååå til og få ungen i seng. Så når vi endelig kan sette oss ned og virkelig slappe av, kommer tankene og man føler seg som verdens værste mamma :sukk:

Joda, jeg kjenner med igjen. Selv om jeg nå har store barn, som er oppe lengre enn meg om kveldene og sover til langt på dag.

Ønsker deg en kjempefin dag.

Stor klem fra meg :klemmer:

edit: skrivefeil.

Finingen!!!!

:hug:

Det ble ikke noe boller eller noe slikt igår.

Endte med og gå tur med venninneI i tre timer istedet.

Hadde med TM på sykkel og spiste softis på veien så det var ikke akkurat noen trimtur, men :sol: og 12 varmegrader og utrolig fin tur. :)

Akkurat det jeg trengte.

Har vært borte fra Elixia pga vondt kne og tette bihuler men kneet er som før og forkjølelsen har tatt en pause så kl 19.15 idag er det spinning etterfulgt av en økt med Power som da er styrketrening med vekter.

Det skal bli godt!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Kjørte forbi deg i går ;) Vel, ikke helt da...men den byen i ditt fylke hvor jeg kjørte gjennom, hadde 15 varmegrader i går ettermiddag! Herlig med vårstemning :strix:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder noen støvsuge for meg, og få vasket kjøkkengulvet og?

Det var liksom litt godt og sitte i sofaen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koste meg ikke akkurat på trening igår, eller... på en måte gjorde jeg jo det da.

:ler:

Var hjemme igjen 21.45 og da var det rett i fleecemorgenkåpa, åpnet et sushibrett og så på Helt Perfekt.

Etterpå var det rett i seng, jeg var bortimot utslitt.

Rakk vel akkurat og komme meg i seng før jeg slokna på sofaen.

:opplyser:

Etter jobb må jeg huske og kjøpe bursdagsgave til pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde prøve sushistedet oppe i byen, SÅ mye bedre enn brettsushi... Nammmm.

Jeg vet det, "alle" sier det.

Det ligger i planene... :)

Igår var en av de dagene hvor man ikke får rumpa ned i sofaen før det er nærmest sengetid, og "alt" som ble sagt mellom Andrè og meg ble tatt feil opp og i værste mening.

En av de håpløse og slitsomme dagene.

Bedre dag i dag håper jeg.

Sola skinner, frokost er spist, lunch med annaB etter jobb og spinning kl 18 i kveld.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag var vi forresten på et konkursutsalg med barneklær og der traff vi svigermor som kjøpte vinterdress til TM.

Med denne dressen fulgte det med sekk, matboks og drikkeflaske.

De sistnevnte er jenta forelska i og spiser all maten ut av.

Ingen tallerken og glass nei, bare matboksen og drikkeflaska.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søteste :hjerte:

Håper dagen i dag blir bedre. Slitsomt med sånne travle dager hvor ikke kommunikasjonen funker helt.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser TM på vennebyen? Hos oss er det en slager. Vi ser den om igjen og om igjen og ooooom iiiigjeeen. Jeg kan episodene utenatt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...