Frigg Skrevet 8. mars 2012 #15701 Del Skrevet 8. mars 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mars 2012 #15702 Del Skrevet 8. mars 2012 God morgen og gratulerer med kvinnedagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mars 2012 #15703 Del Skrevet 8. mars 2012 Morning, MarianneE! Hva står på programmet for deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. mars 2012 #15704 Del Skrevet 8. mars 2012 Håper du får en fin kvinnedag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #15705 Del Skrevet 9. mars 2012 Morning, MarianneE! Hva står på programmet for deg i dag? Igår var det MYE! Var hjemme fra jobb 13.30 og da var jeg så våt på beina at det surkla i skoene. Kan godt si at det var godt og komme hjem og ta skoene og sokkene av... Litt husarbeid, hentet i barnehagen og var hjemme kl 15.30. Spiste en brødskive med TM før jeg skiftet på henne pentøy (dvs... hun kledde segselv) og så fulgte jeg henne i bursdag som begynte kl 17. Andrè jobbet overtid. Vi var enige i at TM skulle være i bursdagen uten meg så jeg benyttet anledningen til og gå en tur i en time i kjapt tempo. På joggesko!! Planen var at Andrè og jeg skulle handle for helga mens TM var i bursdagen men siden han måtte jobbe gikk jeg i butikken selv. Vel og merke ble det ingen helgehandel, siden jeg faktisk bare har to hender.... Gikk fra butikken, satte varene på kjøkkengulvet og gikk for og hente TM i bursdagen. Hun hadde storkost seg. Hjemm igjen, barn i seng og da klokka var 20 var Andrè og kommet hjem og vi kollapset i sofaen. Jeg så på PCen og tenkte på KG men jeg orket virkelig ikke. Men, jeg spiste sushi for første gang igår! Kjøpte en sånn ferdigpakka sak siden jeg har kikka på den i en mnd. "Nå eller aldri" tenkte jeg og tok den med meg da jeg var i butikken. Og det var slettes ikke dumt. Angret litt på at jeg ikke kjøpte en større pakke t.om.... Idag er det jobb, helgehandel og i kveld.... Ingenting. Bare sløve tror jeg. Det er helg damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #15706 Del Skrevet 9. mars 2012 Frokost forran barneTV idag. (For TM asså...) Passe sløv morgen, men jeg får reise meg for og gjøre oss klare til og gå. Ha en strålende dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mars 2012 #15707 Del Skrevet 9. mars 2012 Ha en strålende dag du også Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. mars 2012 #15708 Del Skrevet 9. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. mars 2012 #15709 Del Skrevet 9. mars 2012 Håper du får en fin dag MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2012 #15710 Del Skrevet 9. mars 2012 TGIF!! God helg, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #15711 Del Skrevet 9. mars 2012 Det er HELG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mars 2012 #15712 Del Skrevet 9. mars 2012 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 9. mars 2012 #15713 Del Skrevet 9. mars 2012 Hørte jeg en fugl fortelle at du og har wordfeud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #15714 Del Skrevet 10. mars 2012 Hørte jeg en fugl fortelle at du og har wordfeud? Lego City vil gjerne spille mot deg, ja. **** Idag skal jeg få unna litt klesvask av typen møkkete barnehagedresser o.l TM og jeg skal til byen og kjøpe neglelakk til henne som en premie for at hun ikke har plukket på neglene sine siden hun har hatt uvanen og pille på dem så hun har tilslutt fliset dem opp. Det skal bakes skoleboller, og nå er plena snøfri så jeg tenkte jeg skulle få raket plena og sopet gården. Våraktiviteter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2012 #15715 Del Skrevet 10. mars 2012 Lego City vil gjerne spille mot deg, ja. Jeg vil og spille mot deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mars 2012 #15716 Del Skrevet 10. mars 2012 Høres ut som du har en nydelig dag i vente. Neglelakkhandel og våraktiviteter ute... Nyt hvert sekund av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. mars 2012 #15717 Del Skrevet 10. mars 2012 GOd helg Ps: sendte deg en forespørsel på WF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mars 2012 #15718 Del Skrevet 10. mars 2012 Ps: sendte deg en forespørsel på WF Me too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #15719 Del Skrevet 10. mars 2012 Wordfeuder er akseptert.... Neglelakk er kjøpt inn, vi hadde en hyggelig bytur og startet t.om softis sesongen. Litt så som så med hagearbeid for alt var veldig vått enda og TM fikk ut sykkelen sin og bare masa høl i huet på meg om og gå/sykle en tur. For hun ville ikke sykle i gata alene selvom jeg var 50 meter unna. Så da fikk hun viljen sin tilslutt... Nå ser vi filmen Elias og Kongeskipet, TM og jeg. Hun elsker Elias! Ute blåser det så det knaker i huset.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #15720 Del Skrevet 11. mars 2012 Uff, igår da jeg slukket lyset og sa natta til TM var det med en følelse av at den ungen er noen ganger mer enn det jeg klarer og takle. Når samme beskjeden må gies 8 ganger (ja, jeg telte) før det skjer noe. Når hun aldri sitter stille (høres ikke ut som noe, men det er veldig slitsomt) og er urolig hele tiden. Når skravla går i ett. Når jeg sier at det IKKE er lov og henge over armlene/ryggen på sofaen hvert 3. sekund. Når beskjeden om og rydde opp/kle på seg/komme hit o.l blir etterfulgt av sutring og ligge på gulvet og sparke i gulvet. Når hun ikke klarer og finne på noe og leke med fordi jeg har sagt nei til spilling på Nintendo og TV og sutrer; -Men hva skal jeg gjøøøreeee.... Og når jeg føler at jeg har "kommet meg" etter en dag, så er det på'n igjen med neste. Klokka var 5.40; -Mamma... Kan vi gå ut og sykle nå?? Idag har jeg ikke lyst til og gjøre noe annet enn og bake skoleboller og ringe og høre om pappa&samboeren vil ta en tur. Minnes en tid før man fikk barn da søndager ble brukt til og... ingenting. Ligge i senga lenge, så se filmer, sitte noen timer på cafè, kebab til middag. Ikke for det, ville ikke byttet bort livet jeg nå har mot noe annet. En liten pause noen ganger hadde vært nok bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg