MarianneE Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #15661 Del Skrevet 3. mars 2012 Andrè var hjemme fra jobb kl 20 igår. Da var det godt og legge seg på sofaen under teppet, med esken med belgisk konfekt jeg fikk av ham i sykepakke, innen nær rekkevidde. 500 gram sjokolade. Ikkje braaa.... Formen er ikke så mye og skryte av, men dagen skal gå greit. Andrè reiste 7.30 så da stod jeg opp. TM spiser en brødskive og ser barneTV og jeg prøver og planlegge dagen litt. Passer jeg på og ha nok og gjøre slipper jeg og kjenne på formen. Pappa skal forresten passe ungene til søsterG så jeg slipper og tenke på det. Av en eller annen grunn får jeg en greie for supper når jeg er syk, og istad fant jeg oppskriften i et Kamille, på en suppe som hørtes god ut; Gulrot&Ingefærsuppe. Gir den et forsøk idag så har jeg noe og småspise på idag. Mulig jeg tar en tlf til svigers og hører om hun kan ta TM litt om formen blir for gærn. Litt av en helg, gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2012 #15662 Del Skrevet 3. mars 2012 Håper formen blir bedre utover dagen. Synes du skal ta det med ro jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2012 #15663 Del Skrevet 3. mars 2012 Da er vi to!! Suppe står alltid på menyen når jeg er syk!! Fortsatt god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #15664 Del Skrevet 3. mars 2012 Håper formen blir bedre utover dagen. Synes du skal ta det med ro jeg! Ja, det blir vel litt av det og. Da er vi to!! Suppe står alltid på menyen når jeg er syk!! Fortsatt god bedring!! Synes det er godt ellers og, men når jeg er syk smaker det ekstra godt, merkelig nok. Har dotter i ørene og hører litt lite. Kanskje like greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2012 #15665 Del Skrevet 3. mars 2012 Suppe er god sykemat det. God bedring Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #15666 Del Skrevet 3. mars 2012 Håper at svigermor kan ta T litt, tror det er lurt at du får slappet av.. God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #15667 Del Skrevet 3. mars 2012 svigermor kommer en tur. Jeg elsker henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mars 2012 #15668 Del Skrevet 3. mars 2012 Så godt med litt hjelp av svigermor når en er syk God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 #15669 Del Skrevet 3. mars 2012 Bra at svigermor kommer en tur. Det aller viktigste når man er syk, er å ta det med ro God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. mars 2012 #15670 Del Skrevet 3. mars 2012 Godt at svigermor kommer slik at du kan ta vare på deg selv. Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2012 #15671 Del Skrevet 3. mars 2012 Fortsatt god bedring MarianneE! Bra svigermor kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #15672 Del Skrevet 3. mars 2012 svigermor tok med seg TM hjem kl 11.45 og jeg har ligget på sofaen i snart to timer. Andre har kommet hjem pg reist igjen for og vaske bil. Han tar med seg TM hjem. I kveld blir det taco&cola..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mars 2012 #15673 Del Skrevet 3. mars 2012 Snill svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. mars 2012 #15674 Del Skrevet 3. mars 2012 taco hørtes godt ut. Ligger rett ut enda jeg på tredje dagen med omgangssyke... God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #15675 Del Skrevet 3. mars 2012 Andrè var hjemme kl 14 fra jobb, og har reist for først og vaske bilen så hente TM. Jeg har fått streng beskjed om og legge meg på sofaen. Men jeg kjeder meg. Tenker at jeg skulle tatt klær fra vaskemaskinen og hengt opp. Også skulle barnerommet hatt en opprydding. Også vil jeg lese litt. Jeg kjeder meg. Begynner og bli frisk igjen tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #15676 Del Skrevet 3. mars 2012 Når du ønsker å rydde, så er det nok et tegn på at du begynner å bli frisk ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #15677 Del Skrevet 3. mars 2012 ikke egentlig. Jeg kan sette igang med storrydding når jeg er syk. For da kan jeg legge meg med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #15678 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg liker ikke å rydde jeg.. Planen er å bli ganske så rik og ansette vaskefolk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. mars 2012 #15679 Del Skrevet 3. mars 2012 Det høres ut som om du enten er på bedringens vei eller har støv på hjernen, spør du meg! Takk for forslag! Endte opp med indisk kyllingsuppe denne gangen, men skal huske på dem til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 #15680 Del Skrevet 3. mars 2012 ikke egentlig. Jeg kan sette igang med storrydding når jeg er syk. For da kan jeg legge meg med god samvittighet. Høres ut som meg du! Selv om jeg er syk, så klarer jeg ikke å slappe av før det er ryddig rundt meg. Og nei....jeg har virkelig ikke støv på hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg