MarianneE Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #15401 Del Skrevet 22. januar 2012 Andrè er ute med snøfreseren. Svigermor ringte jeg i 14-tida og hun sa at de kom med jentungen en eller annen gang i løpet av ettermiddagen, og de er ikke kommet enda. Vi koser oss egentlig hjemme idag. Det viser seg og at man kan gjøre ting hjemme når man er bare to voksne. Ting man ikke gjør med barn rundt seg.... Skiskyterstafett.... Veldig spennende er det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2012 #15402 Del Skrevet 22. januar 2012 Du er flink med treninga MarianneE! Stå på!! Har også hatt barnefri i helgen, og attpåtil vært på tur. Det er litt godt altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #15403 Del Skrevet 22. januar 2012 Fy og faen jeg er uvel! Vinn på Minuttet på TV2 nå.... Han som er med som deltager gjorde tida mi på ungdomsskolen til jeg helvete hver eneste dag. Hver bidige dag han var på skolen gjorde han sitt ytterste for og plage meg, og klarte det fint. Nå er han på TV, 18 år etterpå, og jeg føler meg kvalm. :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 22. januar 2012 #15404 Del Skrevet 22. januar 2012 Bare tenk hvor patetisk han er! ikke var han noe flink heller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. januar 2012 #15405 Del Skrevet 22. januar 2012 Den filmen er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. januar 2012 #15406 Del Skrevet 23. januar 2012 Sånt hater jeg!!! Den følelsen der!!! Husker jeg var på et jobbarrangement for et par år siden og der var en av gutta fra ungdomsskolen som mobbet meg og ei venninne. Jeg tenkte bare nei og nei, please la han IKKE se meg. Men det gjorde han. Selvfølgelig. Han hilste veldig høflig på meg. men allikevel.... Ekkel type!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #15407 Del Skrevet 23. januar 2012 Vet hva du mener, MS! Etter denne helga startet jeg mandagen med skuldrene laaaangt ned og hvilepuls. Det er lenge siden jeg har følt meg SÅ avslappa som idag. Begynne og forberede middagen (hjemmelaget fiskegrateng) og hente snupps i barnehagen. 19.15 i ettermiddag er det spinning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #15408 Del Skrevet 23. januar 2012 Gjett hvem som stod i garderoben på Elixia og pakket ut av sekken: -et par sko -håndkler -undertøy -to bukser. Istedet for en tskjorte og en bukse hadde jeg tatt med meg to bukser. Så da var det bare og kle på seg genseren igjen og gå hjemover. Men jeg fikk meg tross alt en times gåtur tilsammen. Ikke dumt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 23. januar 2012 #15409 Del Skrevet 23. januar 2012 Er nå god trim det og! men det er så irriterende når slike ting skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2012 #15410 Del Skrevet 23. januar 2012 Uffda. Jeg glemmer nesten alltid noe jeg. En gang glemte jeg sko, men fikk låne resepsjonisten sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #15411 Del Skrevet 24. januar 2012 Avgårde til PTtimen min på Elixia. I sekken ligger det nå en tskjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. januar 2012 #15412 Del Skrevet 24. januar 2012 Avgårde til PTtimen min på Elixia. I sekken ligger det nå en tskjorte. Men har du da husket buksa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #15413 Del Skrevet 24. januar 2012 Men har du da husket buksa? Åjada! Hadde med meg to stykker idag og. Har fått en enkel kostplan av PTen. Den var ikke så detaljert som jeg håpet med jeg får vel bare bruke hodet selv og. Kostplan! Frokost ca kl 8-9 Havregrøt/mysli/gryn/yoghurt bær/1 egg. Mellommåltid ca kl 10 Eple/pære/drue Lunch ca kl 11-11.30 1 knyttneve proteiner og 1 knyttneve grønnsaker Mellommåltid ca kl 14 Kesam med bær/cottage cheese med frukt Middag kl 16.30/18 1 knyttneve proteiner 1 knyttneve varme grønnsaker 1 knyttneve grov pasta/potet/ris... Kveldsmat ca kl 20/21 Proteinrik mat ....så nå spiser jeg en ostemuffin og drikker en dobbel chocka mocca. Det nye strenge kostholdsregimet starter i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. januar 2012 #15414 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg kom meg ikke på trening i går pga at jeg hadde glemt singlet og genser for å trene i. Kunne ikke trene i det jeg hadde på meg...en smule varmt å trene i strikket genser Kostholdplanen så fin ut Knyttnevebegrepet ift mat er bra ;)Da kan man spise egentlig hva man vil, for det er mengden det kommer an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #15415 Del Skrevet 24. januar 2012 sant det, Friggen! Mon tro om kesamen kan byttes ut med skyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. januar 2012 #15416 Del Skrevet 24. januar 2012 sant det, Friggen! Mon tro om kesamen kan byttes ut med skyr? Skyr naturell i forhold til original kesam vil gi deg det dobbelte med proteiner, ikke noe fett, og ca 1 gram mindre karbs pr. 100 gram. Pr. 100 gram gir det deg 53 kcal mindre, så du kan spise mer skyr enn kesam for å oppnå samme kcalinntak. Er det tenkt at du skal bruke mager kesam er det 11 kcal mindre pr. 100 g i skyren, og karbs og fett er omtrent det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. januar 2012 #15417 Del Skrevet 24. januar 2012 Det går nok helt fint å bytte ut kesam med skyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #15418 Del Skrevet 25. januar 2012 Kostplan! Frokost ca kl 8-9 Havregrøt/mysli/gryn/yoghurt bær/1 egg. Mellommåltid ca kl 10 Eple/pære/drue Lunch ca kl 11-11.30 1 knyttneve proteiner og 1 knyttneve grønnsaker Mellommåltid ca kl 14 Kesam med bær/cottage cheese med frukt Middag kl 16.30/18 1 knyttneve proteiner 1 knyttneve varme grønnsaker 1 knyttneve grov pasta/potet/ris... Kveldsmat ca kl 20/21 Proteinrik mat Og måtte starte dagen med to brødskiver med egg&laks passer meg fint. Skal møte venninneJ etter jobb på cafè. Inni der må jeg lure i meg et mellommåltid. Får snikspise en Skyr tenker jeg. Og droppe kaffe latte. Grubler litt på kveldsmaten; Proteinrik mat. Ble tipset om Ryvita, men det kan jeg ikke spise grunnet gluten. Google litt og se litt på fitnessbloggen.no tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2012 #15419 Del Skrevet 25. januar 2012 Kunne omelett være noe som egner seg som proteinrik kveldsmat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. januar 2012 #15420 Del Skrevet 25. januar 2012 Cottage cheese! Ryvita i seg selv er jo ikke proteinrikt, så da måtte du hatt proteinrikt pålegg på i så fall. Cottage cheese med banan og kanel og gjerne litt bær eller syltetøy oppi. Yummy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg