MarianneE Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #15341 Del Skrevet 12. januar 2012 Idag funka ikke kroppen på trening. Det var tungt og komme igjennom, så gærnt at jeg tok bussen hjem etterpå. Selv trappa ute var tung og gå opp. Kroppen føles trøtt... sliten... tung... Jeg får ha bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 12. januar 2012 #15342 Del Skrevet 12. januar 2012 Nå har jeg sendt pakke til deg Fikk en lun tone med postmannen, og han var veldig fornøyd med at jeg sendte sjokolade til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. januar 2012 #15343 Del Skrevet 12. januar 2012 Stå på MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. januar 2012 #15344 Del Skrevet 12. januar 2012 Har vært litt fraværende de siste månedene, så hopper bare rett inn sier jeg håper du har hatt en fin høst, jul og nyttår! Ser at du fortsatt er flink og trener ihvertfall Har fortsatt ambisjoner om å komme på besøk igjen en gang, eller lure deg til å ta en kaffe med meg en gang du er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #15345 Del Skrevet 13. januar 2012 Nå har jeg sendt pakke til deg Fikk en lun tone med postmannen, og han var veldig fornøyd med at jeg sendte sjokolade til Norge Slår opp telt ved postkassa og venter i spenning!!! Stå på MarianneE! Takk... Idag står jeg ikke på. Skrev igår at kroppen ikke fungerte på trening, og idag føler jeg meg syk. Det har igrunnen vart noen dager men jeg har ikke hørt etter. Idag blir jeg hjemme fra jobb, slappe litt av og gjøre litt hardt tiltrengt husarbeid tenker jeg. Har vært litt fraværende de siste månedene, så hopper bare rett inn sier jeg håper du har hatt en fin høst, jul og nyttår! Ser at du fortsatt er flink og trener ihvertfall Har fortsatt ambisjoner om å komme på besøk igjen en gang, eller lure deg til å ta en kaffe med meg en gang du er i Oslo. Godt og se deg igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. januar 2012 #15346 Del Skrevet 13. januar 2012 It‘s friday!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. januar 2012 #15347 Del Skrevet 13. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. januar 2012 #15348 Del Skrevet 13. januar 2012 Kos deg med en bli-frisk-dag hjemme du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. januar 2012 #15349 Del Skrevet 13. januar 2012 Ha en fin dag hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #15350 Del Skrevet 13. januar 2012 Har rydda alle rom unntatt kjøkkenet nå, handlet, satt over en klesvask.... Synes det er greit og pusle litt rundt som nå når formen ikke er helt på topp. Har fått gjort et par ting som skulle vært ordnet i, b.la nå snart skal papirene på TM inn i ny perm for den vi har papirer i er for liten og ødelagt. Har spist lunch: Glutenfri foccatia med pesto, spekeskinke, ruccola, cherrytomater, fersk mozzarella og pepper. Kan ikke skjønne folk som kun tyr til ferdigmat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #15351 Del Skrevet 13. januar 2012 *applaus* http://fitnessbloggen.no/myten-om-kvinner-og-styrketrening/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 13. januar 2012 #15352 Del Skrevet 13. januar 2012 Ha ei fantastisk helg søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #15353 Del Skrevet 13. januar 2012 Takk, helga starter bra, med barnevakt i kveld. Vi skal treffe søsterG og svogerØ og annaB og kjæresten for bowling&pizza. Jeg suuuuger i bowling, men det er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. januar 2012 #15354 Del Skrevet 13. januar 2012 Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom deg Kos dere på bowling, og ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 13. januar 2012 #15355 Del Skrevet 13. januar 2012 *applaus* http://fitnessbloggen.no/myten-om-kvinner-og-styrketrening/ Bra artikkel Fint å lese litt andre tips enn det som står i typiske kvinneblader. Kos deg på bowling ikveld. Man trenger så absolutt ikke være flink for å være god! Håper du føler deg bedre og at du slipper å være syk i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. januar 2012 #15356 Del Skrevet 13. januar 2012 *applaus*http://fitnessbloggen.no/myten-om-kvinner-og-styrketrening/ Den har jeg akkurat lest også. Og det er helt sant det som står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #15357 Del Skrevet 14. januar 2012 God helg damer! Her sitter TM og meg og ser på Snøvit og de 7 dverger på DVD og ser det begynner og lysne ute. Smoothie i et glass og nyter følelsen av Lørdag! Kvelden igår var koselig og morsom. Jeg tapte i bowling til tross for pangstart og ledet som nr 2 av 6 en stund. SøsterG er dårligere enn meg, men med kjempe flaks klarte hun 3 stk strike på rad. Jeg klarte 2 stk på to omganger. Etter bowlinga gikk vi til Peppes som ligger rett over "gata" på kjøpesenteret. Det er her de har bowlinga. AnnaB og jeg delte en glutenfri pizza, gutta hadde hver sin hamburger og søsterG en Cæsarsalat. Og dyppe pizzaskorpe i rømmedressing... mmmm.... SøsterG hadde en ting og fortelle igår da... Hun hadde pratet med venninneSA igår, og venninneSA hadde spurt om hun (alstå søsterG) og skulle i bursdagen til svigerinneK for venninneSA var bedt via t Facebook arrangement for en liten stund siden og lurte på og reise sammen osv.. -Hvilken bursdag, spurte annaB og jeg da. Så viste det seg da at svigerinneK skal ha bursdag (det er tre uker til) i Stavanger og ikke bedte verken annaB, søsterG eller meg. Så da tenkte vi og kjøpe en presang og sende vi da, siden hun tross alt skal feire... Litt slemt? Javist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 14. januar 2012 #15358 Del Skrevet 14. januar 2012 Synes dere skal skrive kort med "Beklager at vi ikke kunne komme, men håper du har en fin bursdag for det" God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. januar 2012 #15359 Del Skrevet 14. januar 2012 Synes dere skal skrive kort med "Beklager at vi ikke kunne komme, men håper du har en fin bursdag for det" God helg Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #15360 Del Skrevet 14. januar 2012 God idè! Vi har vært i butikker og kom hjem for en time siden. Andrè er avgårde og bytter noe han har kjøpt som ikke passet til det han tenkte. Jeg pusler litt med oppvasken og smårydding. TM ligger på sofaen og gomler kjeks og ser i et Ole Brummblad. Skiskyting på TV står på, ellers er det et lite lydnivå. Koser oss med lørdag og hvilepuls... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg