Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

That's the spirit! :)

En slankeoperasjon er ikke akkurat bare-bare heller. Det er overhodet ikke en lettvint slankemetode og bivirkningene er mange.

Helt enig i det. Har en ex-kollega som tok slankeoperasjon og der var det maaange operasjoner i etterkant for å få bort løshud. Og det var ikke bare, bare å holde vekta nede da hun kunne begynne å spise normalt igjen. Så det er nok bedre at du spiser sunt og beveger deg :jepp:

Og du er jo bare superflink og så utrolig tøff som har satt deg det målet du har :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo absolutt best på den måten du gjør det på nå, er ikke dét! Men tenkte bare plutselig på det, at det er rart du ikke har fått tilbudet av legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's the spirit! :)

En slankeoperasjon er ikke akkurat bare-bare heller. Det er overhodet ikke en lettvint slankemetode og bivirkningene er mange.

Nei, det er sant.

Jeg har ikke satt meg så veldig inn i hva en slik operasjon vil si, selv om jeg vet basicen men jeg har fått med meg at det kan være bivirkninger herifra og til helvete....

Helt enig i det. Har en ex-kollega som tok slankeoperasjon og der var det maaange operasjoner i etterkant for å få bort løshud. Og det var ikke bare, bare å holde vekta nede da hun kunne begynne å spise normalt igjen. Så det er nok bedre at du spiser sunt og beveger deg :jepp:

Og du er jo bare superflink og så utrolig tøff som har satt deg det målet du har :jepp:

Nei, det er akkurat det.

Når hun kunne spise normalt igjen er det lett og havne i samme fella som før. Tror jeg.

Og da vil jo hele operasjonen være bortkasta.

Dessuten er ikke slankeoperasjon veien og gå når man vil ha en sterkere kropp og markerte muskler... :lur:

Her ser vi langt fram i tid, gitt! :ler:

Det er jo absolutt best på den måten du gjør det på nå, er ikke dét! Men tenkte bare plutselig på det, at det er rart du ikke har fått tilbudet av legen din.

Vekta mi har ikke engang vært et tema hos legen.

Verken fra mg eller han.

Skjønner forresten hva du mener.

Takket være fitnessbloggen har jeg sett hvilken felle jeg hoppa i i fjor når det kommer til vektnedgang.

Jeg har lest og funnet ut hva jeg har gjort riktig og hva jeg må forbedre.

:tommel:

Jeg føler meg mer motivert enn noen gang faktisk. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EasyStep på Elixia er alt annet enn easy.... :forvirret:

Brua som forbinder vår bydel med sentrum var stengt så jeg måtte ta bussen rundt.

All trafikk har stått stille, bussen var 15 min forsinka, heldigvis henta Andrè i bhg.

Jeg stod ute og hakka tenner og venta på bussen.

Hjemme ventet ferdig middag og fyr i ovnen.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det føltes godt ja!

Vet ikke hva som var værst med steptimen, var det da jeg holdt på og snuble i stepkassa?

Eller da timen var over og instruktøren kom ned til meg og sa: Går det bra med deg? Du kommer sikkert igjennom en time etterhvert nå som du har begynt og trene.

Jadda.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der synes jeg var utrolig stygt sagt, selv om det sikkert ikke var stygt ment. Noen snakker før de tenker.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smekk på lanken til den håpløse instruktøren! :pisk:

Jeg syns du er flink jeg, selv vurderer jeg Herbalife for å få mer energi etter å ha lest masse historier om folk som har samme diagnose som meg selv, som har et positivt utfall med Herbalife..

Det blir allikevel ikke noe slaraffenliv, for kosten må legges om, og aktivitetsnivået må økes, men her er det ingen treningssenter så jeg må finne på noe selv..

Hos legen min har vekta alltid hvert et tema, men aldri noe hjelp å få utenom "ord for dagen" om trening, eller hvor mange minutter jeg må presse meg på ergometersykkelen, og hvilke snasne treningsapps som finnes :roll:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg veldig feil når jeg tror at du har PCOS, Spatula? Det er søren ikke lett dette med PCOS og vektnedgang altså... Jeg vet :sukk:

Endret av Pixie Plaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er meg du mener, så har jeg ikke PCOS, jeg har ME :sjenert: så det er ikke treningsviljen det står på, men treningsevnen. Håpe Herbalife vil gi meg mer overskudd til og trene, men jeg er svært skeptisk til slike "slankenettverk"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss for en rævva instruktør :hakeslepp:

Hadde hun enda spurt om det gikk bra med deg, om du syntes timen var ok (om du var der for første gang) osv og ikke antatt at du akkurat hadde begynt å røre deg :roll:

Godt du fikk mat og varme i allefall :nigo:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er meg du mener, så har jeg ikke PCOS, jeg har ME :sjenert: så det er ikke treningsviljen det står på, men treningsevnen. Håpe Herbalife vil gi meg mer overskudd til og trene, men jeg er svært skeptisk til slike "slankenettverk"...

Uff jeg surrer sånn med deg og Icing :sjenert: Alt jeg ser er fristende cupcakeavatar :ler:

ME er noe drit det og, håper Herbalife kan virke for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravlebøtter! :ler:

:klo:

Var det bare jeg som ikke kom meg inn på KG igår?

Idag er det 1 år siden TM fikk autismediagnosen.

Det har vært det mest slitsomme året jeg noen gang har hatt. Til tider føler jeg meg utmatta.

Men det har vært et år med store gleder, mindre bekymringer og mer forståelse for hvem hun er, og hvorfor hun er som hun er, mer kunnskap og.... På en måte ville jeg ikke vært det foruten.

For det betyr at vi hadde hatt en annen TM enn den vi har, og det synes jeg er en dårlig idè. :)

Og apropos det er det møte i barnehagen idag.

Og så er det en tur på Elixia sammen med søsterG i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen småproblemer i går og dag før, med at serveren var ned.. Men det bruker alltid å være noe bugs med den rett etter nedetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...