Androide Skrevet 5. januar 2012 #15281 Del Skrevet 5. januar 2012 Nei... ikke drøy med det! Ingen har sagt at jeg skal knaske det i meg alt på en kveld. Jeg må dele med meg tross alt. Okai, da skal jeg legge meg i selen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2012 #15282 Del Skrevet 5. januar 2012 Hva har du mest lyst til i forhold til jobb da? Om du har lyst på den kafejobben, synes jeg du skal søke. Det er jo mulighet for fast ansettelse på sikt. Kan du ikke kombinere den med den jobben du har, f.eks? Da får du i pose og sekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. januar 2012 #15283 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg lurte også på muligheten til å kombinere den caféjobben med den jobben du alt har - det hadde jo vært gull tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. januar 2012 #15284 Del Skrevet 5. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #15285 Del Skrevet 5. januar 2012 Ukas tredje treningsøkt er unnagjort! Snakk om flinkisfølelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. januar 2012 #15286 Del Skrevet 5. januar 2012 Vel fortjent følelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 5. januar 2012 #15287 Del Skrevet 5. januar 2012 Vel fortjent følelse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. januar 2012 #15288 Del Skrevet 5. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. januar 2012 #15289 Del Skrevet 5. januar 2012 Flinka! Imponerende at du kommer deg på trening igjen selv om du ikke var så motivert i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. januar 2012 #15290 Del Skrevet 5. januar 2012 Sånn skal det være, til slutt greier du knapt å holde deg borte derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #15291 Del Skrevet 6. januar 2012 Hva har du mest lyst til i forhold til jobb da? Om du har lyst på den kafejobben, synes jeg du skal søke. Det er jo mulighet for fast ansettelse på sikt. Kan du ikke kombinere den med den jobben du har, f.eks? Da får du i pose og sekk Jeg lurte også på muligheten til å kombinere den caféjobben med den jobben du alt har - det hadde jo vært gull tenker jeg. Det hadde vært fint, men det går ikke. Og litt av poenget med og søke ny jobb er jo at jeg vil vekk fra der jeg er nå! Jeg er lei av jobben, den er så ensformig og monoton! Totalt er det flere timer der jeg skal søke, og man må kunne jobbe ekstra ved sykdom o.l, og det er jo ikke noe problem! Begynne med en søknad i kveld tenker jeg.... Flinka! Imponerende at du kommer deg på trening igjen selv om du ikke var så motivert i går Takk, men den timen jeg var på igår er ikke akkurat vanskelig og motivere meg til. Jeg elsker zumbatimene på torsdager! Sånn skal det være, til slutt greier du knapt å holde deg borte derfra. Jeg merker det der nå. Om det går for lenge mellom hver gang blir jeg veldig rastløs. **** Dagens AU! Andrè hadde en lyspæe i hånda, en hallogenpære. Han glapp den, støvsugde der han mente det holdt, så kommer jeg og tråkker en liten bit i hælen. Det blødde som bare fy. AU!!! Fredag i dag. Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2012 #15292 Del Skrevet 6. januar 2012 AU!!! Glass i hælen høres vondt ut. Håper du får en flott fredag Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2012 #15293 Del Skrevet 6. januar 2012 God fredagsmorgen!! Svarer her jeg.. Jeg fikk meldingen din på facebook. Bare ikke vært på logget der så veldig mye denne uka, så har helt glemt å svare. Håper du får tatt deg en tur en annen gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. januar 2012 #15294 Del Skrevet 6. januar 2012 AUAU! Funker det ikke å gå ned til tre dager i den jobben du har nå altså? Du jobbet jo ikke hver dag der før, de kan vel få inn noen som kan ta de to dagene du blir borte? Men hvis du virkelig er drittlei jobben skjønner jeg jo at det ikke er noe alternativ... TGIF, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. januar 2012 #15295 Del Skrevet 6. januar 2012 AUAUAU! Ha en finfin fredag ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #15296 Del Skrevet 6. januar 2012 HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #15297 Del Skrevet 6. januar 2012 HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. januar 2012 #15298 Del Skrevet 6. januar 2012 En god ting kan ikke sies for ofte HELG!! (iallefall om noen timer,for mitt vedkommende. Og det kommer nok til å bli en gledelig overasskelse, for på grunn av den korte uka har jeg skikkelig tirsdagsfølelse i dag. Men så er det jo fredag! ) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. januar 2012 #15299 Del Skrevet 6. januar 2012 Er jo supert at du har zumbatimene som motiverer deg til trening da GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 6. januar 2012 #15300 Del Skrevet 6. januar 2012 Gå å ta oppvasken :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg