Gå til innhold

Usj


Gjest Lovely Gorgeous

Anbefalte innlegg

Gjest Lovely Gorgeous

dagens klage på dette forum som jeg ikke kan si til noen andre, handler selvfølgelig om min forlovede. er det virkelig han som jeg vil ha? vil jeg virkelig ha han? nå veit jeg/ kan gjette hva folk vil si: du har ikke ekte følelser, så dump han stakkars mannen!

men jeg vil bare si det at jeg synes menn er så himla treige noen ganger, så treige i senga, så treige til å gjøre husarbeid, så treige til å komme med initiativ til noe som helst, og gjett om han skrøyt av at han var handyman før vi ble samboere, ikke var han det nei- han har brukt over ett år på listene! det kan neppe kalles handy og definitivt ikke engasjert eller effektiv. jeg har faktisk hatt studier og jobb ved siden av - og jeg har gjort min del av ansvaret og mer til! da han fridde ble jeg veldig glad og overrasket selv om det skjedde på en uromantisk måte- og når han i ettertid av frieriet sier at han vil kompensere det uromantiske frieriet med en tur til Barcelona, så er det jeg som betaler. og bryllupsplaner har han ikke sagt en døyt om- så jeg skal gjøre det i tillegg- i tillegg til mitt ganske slitsomme arbeid? Vi bor i hans leilighet, men den som gjorde mest av oppussinga var meg(det har han innrømma selv også) ja, jeg trekker i alle snorer, helt fra den første daten til idag(frieriet kom etter god stunds hinting) hva om vi får unger sammen?? kommer alt til å ligge på mine skuldre? kommer jeg til å måtte trekke i trådene hele tiden for at ting skal skje? dårlige vaner som jeg har reagert kraftig på og bedt han desperat om å slutte med, holder han fortsatt på med- selv om jeg har sagt det som det er: jeg mister sexlysta på han. jeg veit ikke hva jeg skal tro. makan til treig mann- lurer på om han elsker meg i det hele tatt, eller om han tok den som lager mest action slik at han kan ta det med ro, bare sitte på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han lot seg bare rive med når en kvinne tilfeldigvis krysset hans vei? Omtrent som i "Tatt av kvinnen"?

Er det sånn, har du vel grunn til å lure på om han egentlig er så engasjert.

Når det er sagt, er det vel mange som slapper litt av når forholdet er en realitet. Enten det er kvinne eller mann, det er mange som sier det samme som deg. Og da blir lite gjort. Noen er sånn, andre er det mer tiltak i. Nå har du valgt ham, du ser hvordan han er, og vil du ha ham, er det dette du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du valgt ham, du ser hvordan han er, og vil du ha ham, er det dette du får.

Nemlig, det er dette du får. Alle damer der ute, ikke gjør det til deres livsoppgave å endre på kjæresten til å passe inn i ønskebildet deres. Take it or leave it, WYSIWYG (what you see is what you get) osv. Endringer fungerer en kort stund, men man faller stort sett tilbake til den personen man er.

Jeg mener ikke at man ikke skal utvikle seg sammen. Jeg er bare oppgitt over hvor mange damer som tenker denne mannen tenner meg, bare jeg kan endre det og det og det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...