Gå til innhold

Gir ikke opp, men hvordan få han på kroken?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skriver litt med han jeg er forelsket i på internett. Ba han med på noe en gang, det var ikke noe for han, men han takket for tilbudet... Han sa også han ikke har tid til dame, men jeg gir ikke opp. Det er alltid jeg som først tar kontakt, men han svarer alltid. Hva skal jeg gjøre for å mulig få han på kroken?

Jeg har sendt sms til Orakelet og spurt om jeg og han blir kjærester, svarene jeg har fått er: Ja, snart. Og: Ha tolmodighet, kjære. Ha tolmodighet.

Jeg har også brukt pendel, jeg har alltid fått svar når jeg har spurt om gutter jeg tidligere har vært forelsket i, fikk mye ja, men det ble ikke noe med de. Nå får jeg ikke svar. Smykket står helt stilt. Så kanskje det kan bety at det faktisk blir noe med han her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm..

Finn deg en anna fyr, han er bare høflig og svarer. Med en gang en mann sier "jeg har ikke tid til dame", betyr det "jeg vil ikke være samme med deg".

.. og ikke kast bort tid og penger på smstull, det betyr bare hva du vil det skal bety ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis orakelet sier at det blir dere er det jo bare å kjøre på! Synes du skal fortsette å ta kontakt jeg. Helst så ofte som mulig, gjerne hver dag eller mer. Passer det ikke for han må du bare foreslå andre ting og andre tidspunkter. Ikke gi opp. Jo mer du ber ham med deg og jo mer kontakt du tar jo bedre er det. Han vil helt sikkert ha kjæreste, han vet det bare ikke selv ennå. Pendel og orakel kan ikke ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Hvis orakelet sier at det blir dere er det jo bare å kjøre på! Synes du skal fortsette å ta kontakt jeg. Helst så ofte som mulig, gjerne hver dag eller mer. Passer det ikke for han må du bare foreslå andre ting og andre tidspunkter. Ikke gi opp. Jo mer du ber ham med deg og jo mer kontakt du tar jo bedre er det. Han vil helt sikkert ha kjæreste, han vet det bare ikke selv ennå. Pendel og orakel kan ikke ta feil.

Veldig enig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde fortelle ham at Orakelet har sagt at dere skal bli kjærester? Hvis han ikke vet det er det jo ikke rart at han ikke er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ganske opptatt på fritiden. Han har en del dyr og hobbyer som opptar han meste parten av fritiden. Så det blir nok ikke mye fritid for han å bruke på et forhold, så jeg forstår hva han mener der. Hadde vært så gøy å blitt bedre kjent med han. Jeg har ikke noe i mot å være med på en del av aktivitetene han deltar i. Å det er helt ok for meg at jeg blir alene noe også, for jeg har mitt å gjer på fritiden, er opptatt med ting jeg også. Men for å få han til å forstå det, så må vi jo bli bedre kjent, men jeg vil ikke mase... Det fører jo som regel ikke noe godt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ganske opptatt på fritiden. Han har en del dyr og hobbyer som opptar han meste parten av fritiden. Så det blir nok ikke mye fritid for han å bruke på et forhold, så jeg forstår hva han mener der. Hadde vært så gøy å blitt bedre kjent med han. Jeg har ikke noe i mot å være med på en del av aktivitetene han deltar i. Å det er helt ok for meg at jeg blir alene noe også, for jeg har mitt å gjer på fritiden, er opptatt med ting jeg også. Men for å få han til å forstå det, så må vi jo bli bedre kjent, men jeg vil ikke mase... Det fører jo som regel ikke noe godt med.

Du bør nok fortelle ham at Orakelet har sagt dere skal bli kjærester, som Frøken Titt sier. Da vil han jo skjønne det, vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan nå ikke mene at jeg bør fortelle ham at orakelet har sagt at vi skal bli kjærester, den går jeg ikke på...

Du må jo bare få ham til å forstå det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

"We're made for eachother, he just doesnt know it yet." Det er en litt sær innstilling, men når mannen gir all tegn til at han ikke er intressert vet jeg ikke hvor lurt det er å pushe så mye, la han være litt ifred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan nå ikke mene at jeg bør fortelle ham at orakelet har sagt at vi skal bli kjærester, den går jeg ikke på...

La nå stakkaren få litt armslag.

Han har vel på en pen måte varsla fra om at han ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får armslag. Jeg lar det alltid gå litt tid mellom hver gang jeg har tatt kontakt. Noen ganger noen dager, andre ganger noen uker, så det varierer litt. Det er ikke noe flørtende jeg skriver. Det er helt vanlige ting jeg skriver til ham, som jeg kunne ha skrevet til hvem som helst. Han svarer på det jeg spør om og han skriver og om ting jeg ikke har spurt om. Så både jeg og han forteller jo litt til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare å gi opp å finn deg en ny en. Fyren er IKKE intr. i deg, å jo mere du maser, jo mere vil han tilslutt trekke seg tilbake. Ha litt selvrespekt kjære deg! skjønner at det er vansklig å gjøre om man er forelsket, men han kommer nok aldri til å ville ha deg slik du holder på. Hadde han vært intr. hadde han nok vist det til nå..sjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, HAR DESSVERRE samme erfaring selv, de er som regel ikke noe å samle på, ikke kan han være interessert heller, da viser en mann det tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Han er ikke interessert. Hadde han vært det så hadde han takket ja til det du foreslo, eller eventuellt bedt deg med på ting selv. Når det ikke skjer så er han nok ikke interessert dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...