Gå til innhold

Stikninger i siden....


Sjokkidorisei

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har prøvd siden midten av august, og nå håper jeg at noen kan hjelpe meg med å svare på dette. En natt for en ukes tid siden våknet jeg opp ev en helt vanvittig smertefull stikning i venstre side, ca rundt hoftebenet og litt opp mot ribbebina føltes det ut som. Ingenting hjalp på hvordan jeg la meg i senga. Trodde jeg kanskje måtte på do, og reiste meg opp, men jeg måtte gå som en krok for alt annet gjorde enda vondere. Til slutt klarte jeg nesten ikke å puste. Gikk å la meg igjen, og etter ca 10 min avtok smerten gradvis....

Men, så i går fikk jeg litt småantydninger til det samme, men ikke i nærheten like vondt, bare små stikninger. Da var smerten litt lengre ned, og jeg fikk plutselig småkramper i selve underlivet. Nå har jeg lest mye om festesmerter, men føler ikke at jeg blir noe klokere på det. Er det noen som kanskje vet om dette KAN være det...eller er det bare enda et symptom man leter etter...... :klø:

Jeg hadde EL for ca 11 dager siden, og derfor er jeg så usikker på om det skulle være en festesmerte så intens så kort tid etter..... :vetikke:

Håper noen kan komme med et svar....tusen takk....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vet veldig lite om festesmerter, så kan ikke si noe om det var det du hadde.. men det kan jo godt være!

jeg hadde noe lignende for ca 3 uker siden.. skikkelige kramper i magen og kunne ikke stå oppreist..

snakket med legen, og han sa det kunne være eggløsning.. men noen få dager etterpå fikk jeg mensen, så tenkte det ikke kunne være el.. jeg vet fortsatt ikke hva dette hva.. tok graviditetstest, men den var negativ, så da kan det vel heller ikke ha vært SA..

har vel egentlig konkludert med at det var menssmerter, men er fortsatt ikke sikker..

vet ikke om det var dette du ville høre eller om det var til noen hjelp, men tenkte bare å si at jeg opplevde noe av det samme..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...