Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #41 Skrevet 17. oktober 2007 Er du treg selv? Jeg mener ikke at man må tåle bare litt bråk, jeg mener at man må tåle en masse bråk. Vann i rørene og fottrinn regnes ikke som bråk en gang. Musikk når man bare hører dunking, men ikke hvilken sang som spilles regner jeg heller ikke som bråk. Når man bor i blokk må man rett og slett regne med BRÅK og da til tider som slettes ikke passer deg. Hæ? Det kan du seriøst ikke mene?! Jeg har bodd i blokk hele livet, kun avbrutt av noen år i tomannsbolig. Bråk kan skje, men å regne med bråk på fast basis er jo tåpelig. Men du om det.
Gjest Moncler Skrevet 18. oktober 2007 #42 Skrevet 18. oktober 2007 Hæ? Det kan du seriøst ikke mene?! Jeg har bodd i blokk hele livet, kun avbrutt av noen år i tomannsbolig. Bråk kan skje, men å regne med bråk på fast basis er jo tåpelig. Men du om det. Så du synes jeg er tåpelig fordi jeg har høyere toleranse grense enn deg? Jeg legger merke til at du bruker hersketeknikker i innleggene dine. Dårlig egenskap!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå