Gå til innhold

Drømmer: å drepe


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Brukte først topicet "Å drepe i søvne", men det ble litt dramatisk/misvisende. :briller:

Poenget er altså at jeg ofte drømmer at jeg dreper folk i søvne ( :roll: ).

Det er jo noen som påstår at drømmer betyr noe, og da begynner jeg jo å lure litt...

Det er alltid min skyld at drapet skjer, jeg er alltid involvert og kommer opp i trøbbel... (Jeg må le litt av dette, for det kommer stadig igjen)

Har dere som kan dette noe å si eller?

Spent nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk inn på http://www.droemmetydning.com/ og slo opp på "drap", "mord" og "død".

Drap:

Dreper du noe eller noen ønsker du forandring, og du vil få det. For å finne ut innen hvilket område forandringen kommer må du se på symbolikken til det du dreper. Dreper du et menneske må du endre forholdet ditt til den personen.

Mord:

Hvis du blir skutt av en morder kan det hende du ikke oppnår målene dine. Ser du noen som blir skutt av en morder betyr det uhell. Hvis du dreper noen må du passe på temperamentet ditt. Se også drap og død.

Død:

Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei Mel!

Jeg har det faktisk slik som deg jeg og, og jeg synes det er ekkelt. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulselisemor, jeg har faktisk ikke tenkt å gjøre noen ting jeg. ;)

Bra med litt action i søvne.

Etter teksten Midnattsol sendte meg, viser det jo at død ikke nødvendigvis trenger å være så skummelt som det kan virke.

Forandringer er jo gjerne positive, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh!

TrulseLINEmor, du har et vanskelig nick! ;)

Prøvd å forandre det i det forrige innlegget, men ble jo aldri riktig.

Forgive me :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Hei Mel!

Jeg har ikke tenkt å drepe noen eller noe sånt. Det jeg mente, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt den ekle drømmen.

Du er tilgitt ang nicket mitt. Jeg kom ikke på noe annet nick i farten.

Jeg har aldri fortalt det til noen, før du skrev dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare jeg som er klønete med nick!

Vet du, du er jo mer normal enn meg da.

Jeg synes nærmest det er litt moro jeg, litt spennende, i de drømmene.

Våkner med litt adrenalin og good feeling i kroppen.

Høres ikk bra ut nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker umiddelbart at der er ett eller annet du virkelig skulle ønske du var kvitt. Om det er noen som irriterer deg eller noen du føler lager hindringer. Eller om det er noe du bare ikke får til slik du skulle ønske. Og at du drømmer at du dreper det fordi du er i ferd med å overkomme disse hindringene? Vet ikke jeg da - kan det være noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Asterism.

Det du skreiv traff meg virkelig.

Det høres til og med logisk ut, spesielt i min situasjon.

Takk!

Har du studert dette, eller var det bare så enkelt å forstå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - når man er litt inni denslags var det ganske tydelig. Ihvertfall var det slik jeg oppfattet det da :)

Kjekt hvis det sa deg noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asterism:

Men hva når man selv dør..?

(Jeg ble jaget (av skikkelsen til mannen min med røde øyne :ler: ) også kastet jeg meg utfor en høy veranda, traff bakken med ryggen og døde..)

*lure*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asterism:

Men hva når man selv dør..?

(Jeg ble jaget (av skikkelsen til mannen min med røde øyne :ler: ) også kastet jeg meg utfor en høy veranda, traff bakken med ryggen og døde..)

*lure*

PM? Sender deg en pm om det tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Hadde en drøm der jeg døde en gang. Jeg ble drept av en slags "granat" som sendte ut metallsplinter. Interessant følelse...

Jeg funderte aldri spesielt over hva det betød, hadde vel en følelse av at jeg visste meningen selv. Jeg døde i huset der jeg bodde med eksen min. Et hus jeg er veldig ferdig med. Så det var vel en slags dyp symbolikk der... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...