Eeyore Skrevet 3. desember 2007 #161 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes du har vært veldig mye syk i høst jeg... Stakkars Toblerone Jeg og sambo skal også kjøpe felles julegave. Her blir det tørketrommel, så vi venter vel til januarsalget med å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. desember 2007 #162 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan er formen? Håper du er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2007 #163 Del Skrevet 7. desember 2007 Har du blitt helt borte? Er jo verken her eller på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 11. desember 2007 Heeeelt borte har jeg være Eeyore! Men nå er jeg tilbake. Har bare hatt en julegaveshoppetur til en anna by, og da har jeg ikke hatt så bra nettilgang da vettu Her går det i juleforberedelser for fullt! Julegavelsiten går sakte men sikkert mot slutten, baksten er under forberedelse og julekortene skal også snart skrives. Sånne ting koser jeg meg med, så dagene mot jul går nok fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. desember 2007 #165 Del Skrevet 11. desember 2007 *oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. desember 2007 #166 Del Skrevet 12. desember 2007 Da ligger vi nok ganske likt an i løypa. Men jeg har sendt ut advendtskort i år jeg da. Pleier å lage julekort selv, men så at det ikke ble tid i år. Så jeg kjøpte noen fine med julekalendere på som jeg sendt ut med beskjed om adresseforandring samtidig. Deilig å være ferdig. Kos deg med juleforberedelsen, så håper jeg det blir tid til litt msn nå som jeg er på nett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #167 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Iss: Eeyore: Jaaaa, du er på nett igjen :juhu: Endret 12. desember 2007 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 12. desember 2007 Fikk begynt på julekortene i går, men noen gjenstår enda. Ble skammelig få da, men orker ikke sende julekort til de jeg ser ofte, og heller ikke til de jeg traff på turen min i helga. Men noen blir det altså. I dag skal jeg bake pepperkaker til å henge i vinduene - store hjerter med drops"hull" og så skal jeg bake lussekatter. Må huske å kjøpe safran på vei hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. desember 2007 #169 Del Skrevet 12. desember 2007 Håper julekortene jeg har bestilt kommer snart jeg! Lussekatter er det jammen meg lenge siden jeg har bakt gitt. Blir nok ikke før snuppa blir litt eldre tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 12. desember 2007 Om noen har en god oppskrift er det forresten bare å komme med den. Har funnet en på nett, men det føles mye tryggere om noen kan anbefale en Vet Fjellrypa har en god oppskrift, men hun har ikke svart enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. desember 2007 #171 Del Skrevet 12. desember 2007 Kan desverre ikke hjelpe deg med oppskrift. Finns det ingen på mat og drikke-forumet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #172 Del Skrevet 13. desember 2007 Lussekattene ble gode Brukte en oppskrift med kesam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2007 #173 Del Skrevet 13. desember 2007 Så flink du er til å bake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 13. desember 2007 Flink go flink fru Blom... Men jeg koser meg på kjøkkenet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2007 #175 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg synes du er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2007 #176 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg lurer noen ganger på hvordan andre får tid til alt de driver med jeg... Har døgnet deres flere timer enn mitt, eller har de bare veldig lite behov for søvn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #177 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå har jeg vesentlig kortere arbeidsvei enn deg da Eeyore Og gunstigere arbeidstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. desember 2007 #178 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er godt jeg skal ha permisjon snar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #179 Del Skrevet 16. desember 2007 Bakt masse i helga og er nå ferdig med årets julebakst Bare 5 arbeidsdager igjen til jul :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. desember 2007 #180 Del Skrevet 16. desember 2007 Innom og sjekker ståa Så flink du er til å bake. Kan du legge ut oppskriften på lussekatter kanskje? Så får jeg ha den bak øret til neste år. Som du sier, det er bedre med oppskrifter noen anbefaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå