Gå til innhold

Toblis' dagbokhjørne

Toblerone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eeyore: Skjønner veldig godt at bakinga di ryker først om noe må prioriteres.

angelou: Ja det ernoen "keepere" vi har funnet oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå håper jeg du er klar som et egg til å holde oss oppdatert!

Baker du mye til jul? Her går det i krumkaker og hjemmelaget julegodt. Blir vel litt pepperkakebaking fra neste år av, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar ;) Er nettløs et par timer i ettermiddag, men skal vel noe til at det kommer oppdateringer akkurat da. I så fall står vel Eeyore parat tenker jeg ;)

Det varierer egentlig litt hva jeg baker. Egentlig trenger jeg jo ikke bake noe, for svigermor styrer verre enn verst, og får det vi vil av kakaer av henne. MEN jeg synes det er kjekt å gjøre litt selv også. I år har jeg planer om fylte kjeks, daimkjeks, havre- og sjokolade cookies, sarha bernard-kjeks samt litt julegodt (seigmenn og litt annen konfekt som jeg ikke vet helt hva enda...)

Kransekake får jeg av ei tante, og krumkaker og havremakroner ordner min mor. I tillegg får vi altså smaksprøver (og mer om vi ønsker) på det meste andre man kan kalle julebakst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser innlegget mitt fra i går, så høres det jo ut som vi ikke skal annet enn å spise kaker i jula da :fnise: Men nå har vi to ganske store selskaper i løpet av jula altså, og da går det med en del. Dessuten er jo julekakene best før jul, så sniker litt da også ;)

Men nå får jeg vel nøye meg med kaffekoppen min :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Du har blitt gravid med prøverør, sant? Hva var årsaken til at det ble prøverør på dere?

Stemmer det. Gravid etter IVF. Jeg er uforklarlig barnløs, de har ikke funnet noe på noen av oss og har derfor konkludert det til uforklarlig kvinnelig infertilitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...