Toblerone Skrevet 19. november 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 19. november 2007 Så herlig sambo du har da. Og jeg er litt enig med han da Bare så synd du ikke kan styre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. november 2007 #122 Del Skrevet 19. november 2007 Håper jeg får tid til litt julebaking i desember jeg også. Men det er nok den som ryker dersom det blir dårlig med tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. november 2007 #123 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, han er en "keeper" han :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 20. november 2007 Eeyore: Skjønner veldig godt at bakinga di ryker først om noe må prioriteres. angelou: Ja det ernoen "keepere" vi har funnet oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 Forfatter #125 Del Skrevet 20. november 2007 Trøtt i dag altså :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. november 2007 #126 Del Skrevet 20. november 2007 Nå må du våkne - her skjer det noe!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 20. november 2007 Våkna nå ja! Går med mobilen på meg jeg, klar som et egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 Forfatter #128 Del Skrevet 20. november 2007 Hjelp - jeg får ikke til å sende sms! Også i dag da! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. november 2007 #129 Del Skrevet 20. november 2007 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 Forfatter #130 Del Skrevet 20. november 2007 *letta* Det var bare midlertidig og fiksa seg av seg selv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 20. november 2007 #131 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, nå håper jeg du er klar som et egg til å holde oss oppdatert! Baker du mye til jul? Her går det i krumkaker og hjemmelaget julegodt. Blir vel litt pepperkakebaking fra neste år av, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg er klar Er nettløs et par timer i ettermiddag, men skal vel noe til at det kommer oppdateringer akkurat da. I så fall står vel Eeyore parat tenker jeg Det varierer egentlig litt hva jeg baker. Egentlig trenger jeg jo ikke bake noe, for svigermor styrer verre enn verst, og får det vi vil av kakaer av henne. MEN jeg synes det er kjekt å gjøre litt selv også. I år har jeg planer om fylte kjeks, daimkjeks, havre- og sjokolade cookies, sarha bernard-kjeks samt litt julegodt (seigmenn og litt annen konfekt som jeg ikke vet helt hva enda...) Kransekake får jeg av ei tante, og krumkaker og havremakroner ordner min mor. I tillegg får vi altså smaksprøver (og mer om vi ønsker) på det meste andre man kan kalle julebakst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. november 2007 Forfatter #133 Del Skrevet 21. november 2007 Når jeg leser innlegget mitt fra i går, så høres det jo ut som vi ikke skal annet enn å spise kaker i jula da Men nå har vi to ganske store selskaper i løpet av jula altså, og da går det med en del. Dessuten er jo julekakene best før jul, så sniker litt da også Men nå får jeg vel nøye meg med kaffekoppen min :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. november 2007 #134 Del Skrevet 21. november 2007 Det er viktig å få i hus baksten og. Syns du er flink til å ordne opp jeg Ha en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. november 2007 #135 Del Skrevet 21. november 2007 å komme inn i denne dagboken gjorde at jeg fikk veldig lyst på kaker....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. november 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 21. november 2007 Jøss, så rart... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. november 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 21. november 2007 Endelig at angelou fått gutten sin :legrine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. november 2007 #138 Del Skrevet 21. november 2007 Endelig at angelou fått gutten sin :legrine: Ja det var jammen meg på tide.................. Flink sladris du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. november 2007 #139 Del Skrevet 22. november 2007 Du har blitt gravid med prøverør, sant? Hva var årsaken til at det ble prøverør på dere? Stemmer det. Gravid etter IVF. Jeg er uforklarlig barnløs, de har ikke funnet noe på noen av oss og har derfor konkludert det til uforklarlig kvinnelig infertilitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 22. november 2007 Forfatter #140 Del Skrevet 22. november 2007 Sånn å forstå ja Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå