Nerdemamma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå har jeg fått bestilt frisør og sminke for meg og min forlover. Utrolig som jeg gleder meg! Må huske å ringe og bestille prøve time i august! Sånn ser listen min ut så langt Dette er i boks nå: - Kjole m.slør og underkjørt. - Kirke - Festlokale m. mat og overnatting for oss - Fotograf - Sånn sirka ferdig med gjestelisten - Frisør og sminke Dette skal bestilles i løpet av uken: - Brudebukett og bordblomster Dette må ordnes fix ferdig innen en eller to måneder: - Gjestelisten må være ferdig - Invitasjoner bør bli sendt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 6. februar 2008 #22 Del Skrevet 6. februar 2008 Oj alt du har fått jort da Eg har tje tenkt på å bestilla blomster å fotograf ennå eg.......... *sparke seg sjøl hardt bak* Men ska dåkke senda invitasjonane så tidligt ut? Tenke sånn 3 mnd før eg for vår del, men me ska jo ha et lite bryllup da...Juni blir de å senda ut for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerdemamma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, vi må sende ut tidlig på grunn av all familien som bor rundt omkring. Har noen I England og noen i Australia som må få tid til å bestille biletter og slikt Hadde det ikke vært for de så ville vi ikke bekymret oss enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 6. februar 2008 #24 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, vi må sende ut tidlig på grunn av all familien som bor rundt omkring. Har noen I England og noen i Australia som må få tid til å bestille biletter og slikt Hadde det ikke vært for de så ville vi ikke bekymret oss enda Ja då må di jo sendas ut i go ti Så gøy å ha gjester så komme så långt vekke fra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå