Gå til innhold

Tilfeldighet eller?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg ønsker å være anonym nå, da dette er et litt personlig tema.

Jeg hadde to merkelige drømmer i natt... Først drømte jeg om en gutt jeg var veldig forelsket i da jeg gikk på ungdomsskolen (det er noen år siden nå), drømte at jeg traff ham igjen på en gjenforeningsfest.

Litt senere i natt drømte jeg en ganske het drøm om den samme gutten, men han så mye mer voksen ut og var helt annerledes enn han har vært. Likevel var det ikke tvil i min sjel om at det var samme person. JDen hete drømmen foregikk på et sted jeg har vært en del ganger i det siste, i Oslo et sted. :oops:

Da jeg våknet i dag tidlig var jeg ganske sjokkert over at jeg hadde drømt om han som jeg ikke har sett på iallfall 4år. :o

Senere i dag ryddet jeg i noen gamle pappesker jeg har liggende, og da fant jeg utrolig mange bilder av denne gutten! Da ble jeg enda mer sjokkert, for jeg visste ikke engang at jeg hadde så mange bilder av ham!

Jeg kunne ikke dy meg, og søkte på internett (telefonkatalogen) på navnet hans. Da viser det seg at han faktisk bor i Oslo!!! :o

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke, jeg har aldri vært sanndrømt eller noe, men er dette en tilfeldighet eller hva er det?

Håper noen kan svare meg...

Hilsen Meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...