Gå til innhold

Hjelp! Han har fått prestasjonsangst!


Gjest Gjest_Fortvilet_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fortvilet_*

Sluttet på pillen for over 6 mnd siden. De siste mnd har vi blitt mer og mer innstilt på å prøveå bli foreldre, men han har fått fullstendig prestasjons angst. Får den opp hvis jeg gir han blow jobs osv, men med en gang det nærmer seg et vanlig samleie blir den slapp og han er kjempe stresset. Jeg har sagt gang på gang at jeg ikke bryr meg og at han ikke må stresse og at vi tar den tiden det trenger, men tror han sliter skikkelig.

Nå er det slik at når jeg nærmer meg han 2 dager etter hverandre blir han dritt sur og ikke vil prøve og sier at jeg maser og stresser han. Hvis jeg ikke prøver meg blir det jo ikke noe på meg...

Huff... er litt rådvill og håper noen kanskje kan komme med tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_tille_*

Da burde du slutte å prøve deg på ham, la han ta iniative når han er klar. Dette mister han både selvtilit og sexlyst av.

Det blir iallefall ikke noe på deg om du fortsetter å stresser ham opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fortvilet_*
Da burde du slutte å prøve deg på ham, la han ta iniative når han er klar. Dette mister han både selvtilit og sexlyst av.

Det blir iallefall ikke noe på deg om du fortsetter å stresser ham opp.

Hm... litt vanskelig å forklare dette her. Greien er at stortsett hele mnd er det jeg som koser med han - oral sex fordi jeg vet at han elsker det og så er vel ikke noen av oss i utgangspunktet så veeeldig seksuelle mennesker om man kan si det slik. Sånn at når "de få dagene i mnd som teller mest i forhold til prøving" kommer så blir jeg kjempe klar for å ha sex ikke minst for kosen sin skyld. Han er stortsett klar han også, men så mister han lysten når vi er i gang... Hvis det er opp til han å prøve så "passer det" aldri med EL osv. Har aldri tatt opp med han at det er noen få dager i mnd som er gunstigere en andre, når jeg har EL osv fordi jeg ikke vil legge press på han :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve seg annen hver dag, hver tredje dag? Dersom dere ikke pleier å ha sex hver dag, så skjønner han nok lunta skal du se. ;)

Dere må ikke ha sex hver dag i eggløsningsperioden, det holder med annenhver/tredje dag. (beskjeden vi fikk på Riksen)

Ellers får du løse opp stemningen litt med god mat, god film og litt vin, da kan det jo tenkes resten kommer av seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje han ikke er klar for barn og får derfor panikk ? :forvirret:

Det tror ikke jeg.

Tror han kan ha veldig lyst på barn, men blir stresset av pliktsex og derfor ikke får det til. Og selv om hun sier at det ikke er noe stress og ikke vil mase, så kjenner han godt at det ligger en del forventningspress der allikvel. Jeg det beste er å bare la han få "fri" til han er klar igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sluttet å prate om prøving. Ville bare hatt sex når det føltes naturlig. Bare uten prevensjon. Prøv å kose dere igjen. Ha sex istedet for "å lage barn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...