Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei allesammen, og GODT NYTTÅR!!!! :D Tusen takk for alle hilsninger jeg har fått, kjempekoselig!! Dere er så gode at.

Joda, eksamen gikk veldig bra, vi besto med glans! Så det var kjempegodt å få den unnagjort, var temmelig lei det prosjektet. Alt man blir ferdig med er godt! :wink:

Jeg har hatt en kjempefin juleferie sammen med familien, har kost meg masse. Mye god mat, så jeg har nok lagt på meg litt ekstra i julen..Men det er lov! :blunke: Det har vært mange diskusjoner om det blir gutt eller jente vi får, det har vært måling av mage osv og de fleste tror det blir en gutt. Den som venter får se. :P

Fikk mange fine julegaver, er faktisk ikke misfornøyd med noe! Alt var kjempebra. Fikk selvfølgelig litt babyklær også, men det gikk jo i hvitt da siden vi ikke vet hva det blir. Men det var så fine klær atte. Gleder emg til å begynne å ta dem i bruk.

Vi reiste med tog begge veier, halve veien med nattog. Turen tar vel tilsammen 13 timer, så de 8 timene i sovevogn (begge veier) gjorde godt. Hadde nok blitt tungt å sittet hele veien ja! Men jeg må innrømme at jeg er en smule lei av togreising nå.... :roll:

Vi kom hjem igår i 9 tiden på morgenen. Det var godt å få med seg hele dagen, så vi sov littegrann før vi dro en liten tur til byen for å se litt. Var å så på stellebord, men de hadde ikke den typen jeg ville ha... :( Men jeg finner nok et tilslutt!!

Jaja, nå skal jeg gå å lage litt middag til oss, begynner å rumle litt i magen kjenner jeg. Skal sette meg ned litt senere å skrive hilsener til dere som ahr sendt til meg! :wink:

Stor klem fra Eowyn og bebisen som er blitt 34 uker gammel.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

GODT NYTT ÅR, vennen! :D

Tenk på hva 2004 kommer til å bety for dere i all framtid - året da den første bebisen deres ble født! Det kommer til å bli så stas! Sukk, sukk...så herlig, Eowyn!

Nå er det jo ikke lenge til det skjer heller - gleder meg til å høre om det blir gutt eller jente! Skjønner at du kommer til å få mye å stå i med framover, men jeg håper du får tid til å fortelle oss jentene på KG om den lille herligheten deres!

Ha ei fin uke, Eowyn!

Klem fra Kverula (og en ekstra en til den lille...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Hvordan går det med deg ?

Prøvde å msn`e deg forleden, men du var lagt deg fikk jeg vite.

Håper alt står bra til i allefall :)

Man kan trygt si at Dagen nærmer seg med stormskritt : - )

En god venninne av meg fødte en velskapt sønn natt til tirsdag, og vi skal ( om den nybakte mor orker ) besøke dem på sykehuset i dag. Gleder meg masse :D

Hadde vært artig å fått til å besøke deg snart, men du er kanskje sliten og gåen nå mot slutten av svangerskapet ?

Du må bare si ifra i allefall, om du vil ha litt selskap en lørdag eller noe sånt :)

Ha en god dag, Eowyn :)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen

Hvordan gåååår det med deg??? Har du det bra?

Ikke lenge igjen nå, og jeg gleder meg sånn med deg atte! :Nikke:

Jeg må si at jeg er littegranne misunnelig på deg som skal ha bebi.. Hadde vært stas om jeg også ble gravid, men det skjer dessverre ikke på en stund enda..

Koselig å høre at du hadde en fin jul. Deilig å være sammen med familien, bli stella og dulla litt med.

Men den togreisa var lang gitt... Jeg kan ikke si at jeg er noe stor fan av toget, syntes det går så utrolig treigt. Men sovekupe var ikke så dumt. Da kan man sove mesteparten av turen, å da går den fortere.

Uansett, så håper jeg at du har hatt en kjempe fin helg. Du må skrive her å fortelle hvordan det går med deg.

Når er egentlig terminen din?? Vet du har sagt det før, men jeg har glemt det... :oops:

Savner deg!

Klem fra Skusla! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, vennen :)

Nå er det lenge siden vi har sett noe til deg her

Håper det går bra med deg ?

:: savne Eowyn ::

Gi lyd fra deg snart da :D

Ønsker deg en fin uke!

Stor klem :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp (hmm, hei ihvertfall.. :-? ) allesammen!

Her er jeg! Er av og til inne på internett, men er jammen så rastløs for tiden, og å sitte i ro lenge er ikke noe godt lengre. Opp å gå, tøy og bøy. Mange stive muskler og vond rygg. Men det hører med! :wink: Får litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har svart dere som har skrevet her inne!!!!!!! :( Men skal prøve å få gjort det snart.

Jeg har det ganske bra. Begynner å bli sliten nå, og kjenner at jeg klarer ikke like mye som før. Ganske rar følelse egentlig!! Er jo vant med å være i toppform, men nå kan jeg knapt gå opp trappa her uten at jeg blir andpusten. :ler: Huffameg. Men når bebisen kommer, så blir det nok endel trilleturer som får meg sånn noenlunde i form igjen.

Var på et fint svangerskapskurs i helgen, har skrevet litt om det i graviditetsdagboken min om dere vil lese. :)

Har hatt sambo hjemme i helgen, jeg tror det blir tyngre for oss begge to nå som det nærmer seg å være borte fra hverandre. Det blir stadig flere tårer fra meg når han reiser tilbake nordover igjen... :cry: Men sånn er det bare, vi kommer oss nok helt sikkert gjennom de få ukene som er igjen til termin!!!! Det verste blir nok etter at bebisen er kommet, og han må tilbake på jobb etter to uker for så å jobbe i 4 uker før han kan ta ut sin permisjon. Men helgeturer blir det! :wink:

Nå skal jeg dra en tur på apoteket, må ha tisseglass til jordmorkontrollen imorgen. :wink: Blir mye sånt framover, når kontrollene blir stadig tettere. Så da er det bare å handle inn! :ler:

Ps: Skusla, terminen min er 18.februar, ikke så lenge til nå! :D

Ha en fin dag jenter!

Stor klem fra Eowyn og bebisen som er blitt 35 uker og 1 dag gammel! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Nå er det snart helg! (Jippiii, for da kommer sambo hjem!:D) Nå har jeg hatt fritt fra skolen hele uken bortsett fra mandag, så jeg skal jo egentlig ikke klage. Men det er godt å være hjemme, ingen tvil om det! Nå som ventetiden begynner å bli kortere og kortere, så er det greit å være i nærheten av både hjem og sykehus. Man vet jo aldri når nurket plutselig bestemmer seg for å komme ut!;) Er jo bare 4 uker igjen nå cirka....

Idag har jeg vært til tannlegen, det viste seg at jeg har fått betennelse i tannkjøttet, og dermed fått en liten kul i tannkjøttet. Så da ble det bedøvelse først, og så skulle hun rense denne kulen da. Er glad jeg valgte å få bedøvelse, hvis ikke kunne det gjort fryktelig vondt...Det sa ihvertfall tannlegen. Og det tror jeg så gjerne! Hun stakk hull på den kulen og klemte og pirka. Hun var temmelig hardhendt...Så nå er jeg temmelig øm i munnen ja! Men det var godt å få det overstått, det ble ikke så ille som jeg hadde forestillt meg.

Igår satt jeg meg ned å sorterte de babyklærne vi har fått til nå. Etter størrelse og type klær.:) Er mye hvitt,beige og grått da, siden vi ikke vet hva det blir. Men det er jo bare greit da. Må jo ha litt av det og, kan jo ikke være bare blått eller bare rosa! :blunke:

Men nå skal jeg prate litt med Diva på msn!:)

Klem fra Eowyn og bebisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Tusen takk for hyggelig prat i går! Det var kjempekos :D

Håper så at din kjære er hjemme når småtten melder sin ankomst jeg. Er ganske spent nå framover ja! hehe...

Vet ikke om jeg har spurt før, men har dere bestemt dere for navn ennå ?

Noen tanker om det blir gutt eller jente ?

Håper også at det går bra med tanngarden din,- høres ut som om perleraden fikk gjennomgå fælt i går :( *au*

Men det er jo så greit å få ordnet opp i det :)

Vi snakkes sikkert snart,- er på msn en stund jeg vaffal ;-)

Klem så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god fredag, Eowyn!

Takk for at du tok en titt i dagboka mi! Koselig å høre fra deg!

Håper du, sambo og den lille får ei fin helg sammen - kan tenke meg pappa'n lengter etter å få være sammen med sine to kjære! Må være ille å være så langt fra hverandre nå som det nærmer seg med stormskritt...Men det virker som om dere takler det kjempebra, og det er bra!

Som sagt - ha ei god helg!

Klem til dere begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pratet med sambo på telefon for en liten stund siden. Flyet er visst over 30 min forsinket... :( Håper han rekker neste flybuss da, så det ikke blir så sent før han kommer.

Ellers kan jeg jo fortelle at betennelsen ser mye bedre ut idag, med litt heksebrygg fra apoteket så skal den forsvinne helt!;)

Diva; Navn er fremdeles under diskusjon, men vi har våre favoritter. Skal avsløre det når bebisen er født jeg! Har ikke fortalt de endelige navnene til noen (2 jentenavn og 2 guttenavn), det skal være en hemmelighet til den store dagen. Er mange som bare måååå vite det, men de må nok vente ja! Spesielt mamma og svigermor er veldig nysgjerrige. De vil vel ha et ord med i laget. :ler:

Vel, alle tror det blir en gutt, så det blir jo spennende å se!! :blunke:

Nå skal jeg ihvertfall kjøre å handle litt til sambo kommer hjem. Så må det nok ryddes litt her... :-? Kjedelig, men det må gjøres!

Ha en fin helg folkens, blir nok ikke så mye online siden sambo kommer hjem! :P

Klem fra meg og bebisen. :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :D

Nå sitter jeg her og ser ut av vinduet og nyter det fine været! Gjør det innendørs jeg, er for kaldt og glatt til å gå ut. :)

Det var jo et alldeles j***** vær igår, med tanke på at vi hadde hatt 11 kuldegrader hele dagen, og plutselig ble det 2 varmegrader og begynte å regne. Så alt regnet la seg som is på veiene og det ble såpeglatt!

Vel, kjørte sambo til flybussen i åtte-tiden. Klokken 21.30 ringer han og sier at han kommer hjem igjen, fordi det var sånne køer på veiene at han ikke kom til å rekke flyet. Og da hadde de brukt 3 timer til en plass det opprinnelig tar bare 10 minutter å kjøre til! Heldigvis stopper bussen ved togstasjonene, så han hoppet av der og tok toget hjem igjen. Skulle egentlig hente han på stasjonen, men fikk klar beskjed etterhvert om at jeg ike måtte bevege meg utendørs fordi veiene var livsfarlig glatte osv. Så klokken 22.30 hadde jeg gutten min hjemme igjen, overlykkelig for at jeg fikk en natt til med han!! Tror ikke han var så lei seg for at han ikke rakk flyet. :)

Ellers igår, så vasket jeg alle babyklærne jeg har fått til nå. Myyye hvitt ja! Men det er jo kjekt å ha noe sånt også når man blir lei av bare blått eller rosa. Er bare småstørrelser da, så det tar nok ikke så veldig lang tid før bebisen har vokst ut av de.

Ellers hadde vi en hektisk dag igår, men det forteller jeg om i graviditetsdagboken, for det er mer aktuelt der. :blunke: se her

Klem fra Eowyn og h*n som snart vil ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.

Takk for hyggelig mail :D Skal svare så fort jeg får lit bedre tid.

pass på deg selv og det lille knøttet.

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god Arwen.:)

Fikk nettopp en gla'nyhet fra sambo!!!!! Han har fått tilbud fra sjefen sin om å komme hit å jobbe på flystasjonen f.o.m uke 7 t.o.m uke 9, dvs uken før, den aktueller uken, og uken etter termin!!!!!! :P Det var dagens beste nyhet! Da er jeg ganske sikker på at han er her når fødselen starter, og det er så betryggende å vite! Det var jo kjempesnillt av sjefen hans å ordne og styre slik, for noen her må jodra til hans arbeidsplass og ta over for han. Han har sikkert gjort mange ringerunder og div for å få det til.

Men nå skal jeg gå tilbake til det jeg holdt på med, nemlig stryke babyklær og sengetøy.:) Måtte bare dele den gode nyheten med dere!;)

Klem fra en lykkelig og glad Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...