Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

:cry: Sambo reiste tilbake nordover idag....Er like trist hver gang!!!! Jeg kan love dere at jeg aldri,aldri,aldri mer skal bo i en annen by enn han! Gleder meg sånn til jeg flytter nordover i sommer. Da skal jeg aldri bort fra han igjen.:)

Men nå skal jeg begynne å lese til eksamen! :blunke:

Klem fra Eowyn og bebisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svisjer forbi og sier hei.

jeg skal ha eksamen i dag jeg, hjemme fra klokken tre i dag til klokken tre på onsdag. Pleier å ha slike hjemmeeksamner sammen med en venninne, men denne gangen må vi være alene.

Gruer meg. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en trist beskjed hjemmefra om at det ikke står så beldig bra til med morfaren min...Han ble operert i forrige uke for tette blodårer i halsen (alle de 4 viktige årene var tette).

Men nå sier legene at de ikke tror han har så lenge igjen...

Så sambo er på tur hit nå for å være sammen med meg ifalldet verste skulle skje. Den gutten er bare helt gull, vet ikke hva jeg skulle gjort uten han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eowyn!

Så leit med morfaren din da... :( Det er så trist når det skjer sånne ting med mennesker man er glad i...Kan ikke annet enn å sende deg en klem jeg og ønsker om at det skal gå bra med han...

Ellers ville jeg stikke innom for å si takk for besøket i dagboka mi! Alltid koselig når du stikker innom!

God natt til deg...

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :)

Er samboeren din kommet hjem nå ?

Håper det. Du trenger en støtte hos deg nå.

Håper dere finner ut av hva dere vil gjøre og om dere kommer dere oppover.

Krysser fingrene for morfaren din og legger igjen en STOR TRØSTEKLEM :trøste:

Si ifra om det er noe jeg kan gjøre..

Klems fra meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært "helt på nett" den siste tiden...

Ligger med forkjølelse, en skikkelig kraftig en. Tror det nærmer seg en bihulebetennelse, men legen sa det var for tidlig å si noe på det siden jeg har vært syk bare 3 dager. CRP'en så grei ut. Men fy så vondt jeg har i bihulene!

Alt er virkelig plagsomt når man er forkjølet.

Man nyser og hoster, snørret renner, man blir opphovnet i ansiktet, hodepine, null energi og null søvn for min del. Ligger bare og vrir meg om nattet, for eksempel så la jeg meg halv ti igår men hadde enda ikke sovnet da klokken var ett...Så våknet jeg igjen klokken fem på morgenen, og fikk ikke sove etterpå. Da kan dere tro jeg var temmelig i ørska da jeg kjørte avgårde til kontrollen kl.halv ni om morgenen... :veldigsur:

Har nesten ikke sovet på tre dager nå, så jeg har liksom ikke hatt noen energi til å sette meg framfor dataen når jeg kommer hjem fra skolen. har heldigvis fri fram til tirsdag nå!!!!! Er overlykkelig for det.

Sjekket forresten kontoen min idag, og engangsstønaden kom idag!! Jippiiiii!!! :hoppe:

Det går foreløpig bra med min morfar, han holder ut!! Det er jeg utrolig glad for, det er ikke noe jeg vil mer enn at han skal få treffe sitt nye oldebarn! Så jeg er overlykkelig for hver dag som går uten at jeg får noen telefon hjemmefra med triste nyheter. Men morfar er en sterk mann, både fysisk og psykisk, så jeg tror han kjemper med nebb og klør for å holde seg frisk!!!

Var på svangerskapskontroll idag, skal skrive om det i graviditetsdagboken min!! :P

Klem fra Eowyn :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg igjen vennen :D

Blir bare en kort melding det her, for jeg parkerer skroget for natten snart. Men kan komme sterkere tilbake :D

Godt å høre at din morfar is still going strong :)

Bli frisk, da : )

:: nattaklem ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle meldinger er koselige meldinger!!!!! :blunke: Er ikke nøye om de er lange eller korte. :)

Er like forkjølet idag, blir nesten motløs. Hadde problemer med å sove inatt også. Våknet klokken 4 og lå leeeeenge før jeg sovnet igjen. Måtte ta paracet fordi jeg hadde så vondt i nakken og hodet, er helt håpløst for meg å måtte ligge på siden, for det er jeg ikke vant med i det hele tatt. :-? Men så snart forkjølelsen går over så blir nok alt så mye bedre!!! :wink:

Er iskaldt på rommet hvor vi har dataen, så jeg skal gå inn i stuen og sette meg under pleddet. Skal lage meg en stor kopp med kakao og kose meg.

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! :o

Her har det vært mange innom i løpet av helgen!!! :P Så koselig da!!!

Tusen takk Monja, Kverula, Diva, midnattsol, og Jinx!!! :blomst_opp:

Skal til legen imorgen som skal se på ørene mine om de er blitt bedre. Virker ikke helt som ørebetennelsen vil gi slipp, så det kan hende det er blitt infeksjon. Håper ikke det, for da blir det ny antibiotika-kur....... :-?

Sitter og leser til eksamen, men det er vanskelig å konsentrere seg. Først og fremst fordi formen er elendig, og for det andre så vil jeg bare ha juleferie nå og klarer liksom ikke helt å sette meg ned med bøkene. Er mest opptatt av å pakke inn gaver og skrive huskeliste på hva jeg skal ha med hjem til jul osv.:)

Men eksamen skal nok gå bra, har forstått det sånn at den ikke er vanskelig i det hele tatt. Så da satser jeg på det! :wink:

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Nærmer seg leggetid for meg nå, må grytidlig opp imorgen. Må ta toget som går 0715 inn til oslo imorgen for å rekke å være der til halv ni... :veldigsur: Så da er det greit å legge seg tidlig for å få noen timers søvn.

Ørene mine ja...Drittører :-? Kan ikke få mer antibiotika nå, heldigvis egentlig. (Vel, hadde jo vært greit å bli kvitt betennelsen, men har fått nok medisiner nå....) De er ikke helt gode, og jeg plages veldig av dott i øret som ikke vil forsvinne pga mye væske i mellomøret. Naturen må visst bare få gå sin gang slik at det forsvinner av seg selv. Men det som plager emg mest er at vi har muntlig eksamen, og jeg hører jo kun hva jeg selv sier! Det er ikke noe særlig!!!! Så jeg skal krysse fingrene og be for at dotten holder seg borte fram til klokken 12 imorgen ettermiddag. Da skal jeg være fornøyd..... :blunke:

ellers så føler jeg meg godt nok forberedt til eksamen, nå gleder jeg meg bare til å få den overstått!! Og så er det juleferieeeee!! :nisse: Det skal bli ubeskrivelig deilig!!

Stikker innom imorgen og forteller hvordan det har gått.

Nattaklem fra Eowyn og bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke lykke til, vennen :D

Kommer sterkere tilbake imorgen jeg,- er på vei til senga.

Krysser finge og tær for deg og håper at dotten holder seg laaangt borte ;-)

Nattaklem :briller:

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...