Eowyn Skrevet 1. september 2003 Forfatter #201 Del Skrevet 1. september 2003 ÅÅÅÅÅhhhhhhh....Er så sliten!!!! Ble sent igår, sambo og jeg ble sittende oppe å prate lenge. Og så måtte jeg stå opp klokken 0530 for jeg skulle på praksis inne i Oslo....Så nå er jeg omtrent nettopp kommet hjem derfra og er helt utmattet. Svimmel og uvel, tror ikke formen er helt på topp. Hadde feber og var uvel i helgen, så det var godt å ha sambo hjemme som var så snill å oppvartet meg . Han er så god og snill den gutten, jeg sier til meg hver dag at jeg er så heldig som har fått han... :blunke: Så på onsdag skal jeg muligens reise å besøke han, å ha en skikkelig langhelg oppe i nord. Det blir godt! Men nå skal jeg unne meg en høneblund før jeg sovner her ved tastaturet Er så trøøøøtt.....Skal stikke innom KG senere jeg å se!! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. september 2003 #202 Del Skrevet 2. september 2003 Maaaaaange som er syke fortiden.. Håper du er i bedre form idag ?? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. september 2003 #203 Del Skrevet 2. september 2003 Hei på deg vennen Nå er det en stund siden jeg har lagt igjen en hilsen her. Håper det går bra med deg, din kjære og den lille i magen Blir spennende når du skal på sjekk igjen snart da. Er du i praksis i Oslo ? Hvilket sykehus da ? Håper det er morro! Så du snakket om mailen ang treff,- du blir med ? ::håper det:: :D Det hadde vært grisegøy Hadde også vært morro å besøkt deg en gang snart,- vi må bare få litt mer penger oppspart før vi kan ta en tur. Er blakk som få. Men det kommer seg nok etterhvert Håper vi snakkes snart, vennen Kjempeklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. september 2003 #204 Del Skrevet 2. september 2003 Langhelg i nord? Åååh... *misunneliiiiiiiiiiig* Jeg hørte også rykter om å treffes. Spørs om jeg tør. hehe..neida, det hadde vært koselig. Kos deg i nord om du reiser oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 9. september 2003 Forfatter #205 Del Skrevet 9. september 2003 Hei hei!! Igår kom jeg hjem etter noen helt fantastiske dager oppe i nord. Var der fra onsdag til mandag, så det ble en skikkelig langhelg på meg. Jeg hadde det bare så fint, koste meg virkelig med sambo! Fikk slappet ordentlig av der, så nå føler jeg meg uthvilt, og klar for de 4 siste ukene med praksis. Jinx, føler meg bedre nå, men litt småuggen innimellom...Men som sagt, det er jo en fin grunn til at jeg er dårlig, så det er bare å holde ut! Diva, du MÅ komme på oslotreffet, du også Arwen!!! Og alle som vil selvfølgelig. Hadde vært så kjempekos å møte dere allesammen!!! Så det skal vi få til ja. Nå er jeg nødt til å hive meg rundt å skrive på et foredrag som jeg skal holde på torsdag...*grøss*, hater å holde foredrag, det er ikke noe gøy!!! Men det går nok bra. Får bare tenke som så at da er jeg ihvertfall ferdig med det, så slipper jeg å grue meg til det i flere uker. Gleder meg til jeg får litt tild til KG igjen, er så travelt nå for tiden at jeg bare får tid til å stikke innom dagboken å skrive en liten hilsen. Lover å gjøre det godt igjen senere!!!! Stor klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 13. september 2003 Forfatter #206 Del Skrevet 13. september 2003 Heeeei!!! Long time no see:) Har vært noen hektiske dager de siste ukene. Har vært i praksis, og når jeg kommer hjem er jeg så utslitt at jeg ike orker å sette meg framfor dataen....Så det blir godt å bli ferdig med praksisen om en 3 ukers tid!!! Er alene i helgen, sambo måtte jobbe i helgen. Men det er greit, kan være litt godt å være littegrann alene også. Men så kommer han på onsdag og blir til mandag, så det er jo likevel ikke så lenge til jeg får sett han!! Nå skal jeg ut å gå en liten tur, vi har så nydelig vær her. Og så er det jo så skjønt nå som alle høstfargene begynner å komme, da MÅ jeg bare ut å nyte det!! Stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 28. september 2003 Forfatter #207 Del Skrevet 28. september 2003 Hei og hopp:) Er en stund siden jeg har skrevet her nå! Er plutselig blitt en travel jente, skulle ønske jeg ikke var det da...Men nå er det bare 4 dager igjen av praksisen, så da regner jeg med at ting roer seg litt etterhvert og at jeg får bedre tid til å titte innom her og skrive litt! Ellers så har jeg det bare bra, magen vokser og formen er fin. Har ikke hatt noe vondt i bekkenet i det siste, et godt tegn! Blir bare fort sliten og trøtt, men det er bare å hvile litt i løpet av ettermiddagen så er ikke det noe stort problem. Sambo kunne ikke komme hjem i helgen, så jeg har vært helt alene her. Åh, tror ikke det finnes noe mer kjedelig! Tror jeg har rydda hver dag, enda det ikke finnes noe å rydde engang *hihi*. Så nå ser jeg bare fram til neste helg, blir godt å få han hit. Da skal vi å se på vogn og seng til babyen, kan være greit å bestemme seg litt på forhån og ikke ta et hastekjøp sånn i siste liten. Er jo så mye å velge mellom!Så det blir vel noen turer til oslo kan jeg tenke meg. Jeg kan nesten ikke tro at jeg er 5 mnd på vei allerede, tiden har gått så fort! Plutselig så er babyen kommet til verden. Åh, gleder meg! SKal på cafè en tur med en venninne snart, skal bli godt å komme seg litt ut fra leiligheten!Blir litt kjedelig å lengden å bare være her. Var ute en tur idag da og spaserte i finværet, var så deilig! Liker meg veldig godt på høsten jeg, er så mange fine farger og så er lufta så god! Men nå skal jeg hoppe i badekaret å ta meg et varmt bad! See you:) Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. september 2003 #208 Del Skrevet 28. september 2003 Så godt å høre at du har det bra. Har lurt litt på hvor det har blitt av deg skjønner du Ha en fin kveld på kafé. Kos deg masse. Klem Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 28. september 2003 #209 Del Skrevet 28. september 2003 Hei og hopp :D Long time - no see ? Fint at det går bra med deg og babyen :D Tusen takk for flott tilbakemelding på siden min:) Håper alt står bra til elles:) Vi snakkes vel snart ? Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #210 Del Skrevet 2. oktober 2003 WUHUUUUUUUUUUUUUUUUU Endelig ferdig med praksisen!!! Puh, 7 uker med stress, lange og tunge dager og sure kollegaer. Er så godt å være ferdig, nå skal jeg bare ta livet med ro og virkelig nyte graviditeten for fullt. Føler liksom at jeg ikke har fått noen tid til det i praksisperioden. Har vært så mye stress på jobb, og når jeg kommer hjem så er jeg så utslitt at da ligger jeg bare som et slakt på sofaen resten av kvelden..... Så imorgen kommer sambo hjem, da skal vi bare kose oss. Nå kan jeg kjenne babyen sparke når jeg holder hånden på magen, gjett om sambo gleder seg til å kjenne! Tror han synes det er litt trist å være så langt unna nå for tiden, det er så mye som skjer..Jeg synes selvfølgelig også det er veldig trist å ikke ha han her hele tiden, savner han fælt! Så helgene er de store høydepunktene. Nå skal jeg faktisk sette meg litt på balkongen, er et nydelig vær ute! Digger høsten, er så utrolig vakkert da. Så da skal jeg bare nyte høstsolen og de flotte fargene ute... Mange klemmer fra Eowyn og bebisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #211 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heisann folkens. Nå er jeg hjemme igjen etter en herlig uke nordpå hos min kjære. Hadde det kjempefint, og fikk slappet av. Er deilig å komme seg bort av og til, til nye steder. Blir litt kjedelig i lengden å bare være hjemme og traske rundt i sin egen stue. Synes nå jeg... Er litt nedfor for tiden, min kjære morfar er blitt alvorlig syk, så tankene går ofte til han og hvordan han har det. Det viste seg at alle de 4 hovedblodårene som går til hodet er blokkert, noe som kan få alvorlige følger. I verste fall døden....Så jeg er ganske bekymret, og skvetter litt til hver gang telefonen ringer.... Men nå skal han tas hånd om av spesialister, så jeg tror det kommer til å gå bra!!! Fra det ene til det andre....Imorgen skal vi å kjøpe barnevogn, det blir gøy. Er jo så mange fine vogner! Skal på en simo-fabrikk å se. Men nå skal jeg gå å lage meg en kopp kakao å varme meg på...Jeg fryser*brrr*.... Ha en finfin kveld!!!! Stor klem fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. oktober 2003 #212 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei vennen Fryktelig synd å høre at det er kritisk for morfaren din Føler med deg og håper at han blir raskt bra igjen :D Går det ellers greit med bebisen ? Håper det. Blir så spennende! Nå er det jo ganske langt på vei ? Hadde vært gøy å endelig gjøre noe ut av planene om å besøke dere snart :D Hvis dere har tid og krefter ? Skjønner at det er mye på gang nå, og vi kan alltids ta det en annen gang. Ellers så er vi jo bare "rett over fjorden" så vi kunne evt tatt en dagstur en lørdag eller sønadag ? Så kan vi ta med kaker e.l. eller noe annet snadder og hatt et lite etegilde ? Vi får se Håper ikke du fryser lenger - her har de ansvarlige endelig skrudd på sentrralfyren, så vi har litt mer grunnvarme å gå på i tillegg til oljeommen. Blir bedre i allefall :D Men kakao er et must uansett synes jeg :rosasmil: Vi snakkes, Eowyn :D Ta godt vare på deg selv og den lille, og så krysser jeg fingrene for morfaren din.... Stor klem :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 16. oktober 2003 #213 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei Ekte Eowyn. Det er en stund siden jeg hilste på deg. Begynte å lure da jeg så den andre dagboken. Tror jeg skal bytte nick til Revetispa_. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2003 #214 Del Skrevet 17. oktober 2003 Goood morgen, Eowyn! Endelig har jeg internett-tilgang igjen, og muligheter til å stikke innom KG i ny og ne! Savner det masse! Jeg er så spent på hvordan det går med deg og babyen! Så moro det må være å handle inn og forberede ankomsten - liiiiitt "misunnerlig" ja - men på en positiv måte, selvsagt! :D Fra Kverulas kant er det ikke mye å fortelle egentlig - holder fortsatt på å pusse opp. Har en snekker som holder på å snekre på kjøkkenet i skrivende stund. Deilig å se at det skjer ting! Egentlig skulle jeg pusse ei trapp nå, men må ha mer pussepapir. Så mens jeg venter på at butikkene åpner, så kan jeg jo kose meg litt på KG! Leit å lese om morfaren din - men nå er han jo i gode hender, og du skal se det order seg med han! Men det er ikke no' moro når noen i familien er alvorlig syke...Du får sende han noen varme tanker og ringe han vettu - det kommer han til å sette pris på! Ønsker deg en fin dag, Eowyn - og lykke til med innkjøpene - heldiggrisen! Stor klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #215 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg vet ikke med dere jeg, men det er j**** irriterende at noen har samme nick som jeg! Blir jo forvirra selv...Nytter ikke med den lille streken bakerst.... Ja Lady Heather, eller kanskje vi alle kan bytte til samme navn, og bare ha tall bak? Da blir jo alt så mycket bettre. Nå har vi vært å kjøpt barnevogn, får den om 2 uker. Haster jo ikke så veldig enda da:). Vi kjøpte en som var sort og grå, veldig stilig. Så der skal bebisen få kose seg masse! Skal stikke å handle litt nå, men jeg skal stikke innom dagbøkene til dere som har skrevet her etterpå! Stooooor klem fra EOWYN, the real one... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. oktober 2003 #216 Del Skrevet 17. oktober 2003 Heisann Eowyn uten _ :D Ble helt forvirra jeg, da den andre dagboka kom opp - og med nesten samme tittel som din også?!? Trodde du hadde starta på nytt jeg, men etter å ha lest de to første linjene fikk jeg det ikke til å stemme - puh Godt å se at du fortsatt har tilholdssted på samme plass enda :D Kanskje det er en syk beundrer du har?? Så synd med morfaren din, men vi får krysse fingre for at han blir bra igjen. Utrolig hva disse ekspertene klarer å få til nå for tiden. Han er nok i trygge hender skal du se. Åh, det må være så gøy å kunne kjøpe inn til den lille. Blir litt misunnelig på en positiv måte jeg og. Vi skal ikke øke familien riktig enda, men begynner vel prøvingen rundt juletider tenker jeg. Slår sikkert ikke til umiddelbart likevel, så det er nok greit å starte i god tid. Ikke at jeg har det travelt nei.... Håper du får en fin helg, Eowyn uten _ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. oktober 2003 #217 Del Skrevet 17. oktober 2003 Er det en HERMEKRÅKE ute å går her på forumet???????? Hmmm... Det kan gjøre den mest observante forvirra.. Forstår GODT det er skikkelig irriterende. Håper den andre, UEKTE Eowyn skifter nick snart, for det er bare EN EOWYN, Å DET ER DUUUUUU....... :D Så bra at det går fint med deg da vennen.. Å at du hadde det fint hjemme.. Har savna deg vettu... Ikke fullt så bra at morfaren din er syk... Men om han blir tatt godt vare på av spesialister så er det en god ting.. Da håper jeg det ordner seg for han... Ellers så har masse skjedd på min front. Jeg har jo gått ut i permisjon nå. Vet dessverre enda ikke HVOR lenge jeg skal være borte, og legene kunne ikke gi meg noe svar på det. JEG håper at jeg kan ta en praksis periode til våren igjen, + noen eksamener nå til jul, men alt avhenger. Fikk beskjed av legen at hver gang jeg mistrives, eller stresser så blir jeg mye mye værre, og at jeg nå fikk se til å begynne å stresse ned å tenke på meg selv. Så da hadde jeg ikke så mye valg egentlig.. Men men, time will tell.. Å jeg er da ikke SÅÅÅ gammel enda, så jeg har nok av tid. Jeg kommer en tur til Oslo neste helg forressten.. Men venninna mi er syk, så jeg vet ikke hvor mye tid jeg har.. En helg går jo sååå fort også da. Å spesielt når man kommer på fredagen. Skal bo på hotell og kose meg.. :D Hadde vært kjempe kost å møttes snart... Uansett, så blir det en del Oslo turer på meg før jul, så vi får avtale en gang... :D Nei, nå må jeg se til å finne senga her.. Jeg er på dagbok runde, å har frest gjennom en del nå.. Har ett par igjen før jeg avslutter.. Har skiftet på senga i dag, så jeg gleeeder meg til å gå å legge meg.... Håper du får en fin helg vennen min.. Kanskje vi møtes på MSN snart.. Håper det! Stor klem til deg og lille vidunderet deres fra Skusla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. oktober 2003 #218 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg vet ikke med dere jeg, men det er j**** irriterende at noen har samme nick som jeg! Blir jo forvirra selv...Nytter ikke med den lille streken bakerst.... Ja Lady Heather, eller kanskje vi alle kan bytte til samme navn, og bare ha tall bak? Da blir jo alt så mycket bettre. Jeg har sagt fra til henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #219 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg har sagt fra til henne.. Takk for det Arwen. Det ser faktisk ut til at den uekte Eowyn er borte nå! :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. oktober 2003 #220 Del Skrevet 19. oktober 2003 God søndag, Eowyn. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå