Gå til innhold

Eowyns lille "bort fra forumet en stund"-hule;)

Eowyn

Anbefalte innlegg

Heia vennen!

Så gøy med venninna di. Alltid kos med nye tilskudd i venneflokken :D Hvordan går det med deg og bebisen da? Når har du termin? Jeg har ikke hatt tid til å oppdatere meg i det siste, så jeg spør teit istedet jeg :oops:

Så samboeren din har fått jobb nordafor han? Så kjedelig da - at han må reise og være borte fra deg mener jeg. Såklart ikke kjedelig at han har fått seg jobb :wink:

Håper du får en flott helg med samboer og venninne med nyfødt prinsesse.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp!

Kooooser meg i sommervarmen sammen med sambo, er så deilig å ha han hjemme! :D Skulle bare innom å se litt på KG, og fant et par koselige meldinger i dagboken min! Takk for de :P .

Jeg og bebisen har det bare bra, har fått time til ultralyd hos jordmor nå, den 19.september. Gleder meg!! Og det er på en fredag,så da kan heldigvis sambo ta avspasering fra jobben slik at han kan være med. :hoppe: Det var en lettelse. Hvis ikke han kunne være med, så skulle bestevenninna mi være med. Men det blir liksom ikke det samme da....Det er jo ikke hun som er pappa'n :ler:

Nei, nå skal vi spise middag ute på balkongen, er svimlende 28 grader i skyggen her...*puh* :briller:

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

Er ganske oppgitt nå....Har valgt å "ta litt fri" fra KG nå, for det er så mye drittslenging og frekke kommentarer her for tiden, og jeg føler av og til at noen brukere her inne virkelig har noe imot meg. Vel, skjønner egentlig ikke hva jeg har gjort, men så lenge jeg får slengt frekke kommentarer etter meg når jeg prøver å skrive ting slik JEG føler det, så gidder jeg bare ikke.

Så fra nå av kommer jeg til å ta en liten pause fra KG, rett og slett fordi noen brukere her inne ikke vet å gi seg i tide. Det er bare å pøse på mer dritt.

Skusla, kommer jo til å ha kontakt med deg over msn, heldigvis! Ellers så kommer jeg til å savne dere go'jentene, dere vet hvem dere er!!! Hadde bare alle på KG vært som dere :blunke:

Stor klem fra meg og bebisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne deg jeg - og håper du snart er tilbake på KG igjen :cry:

Det er så synd at noen bare må ødelegge for andre, men du får prøve å heve deg over det.

Go'klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin mld Monja! Er innom av og til da...Blir ikke borte så lenge, bare lenge nok til å slutte å irritere meg over de som bråker sånn her inne... :roll:

Skal iallefall følge rådet ditt og heve meg over de, men føler bare at jeg trenger en liten pause nå...

Store klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Hvordan går det med deg?

Håper alt går bare bra med deg og den lille i magen din.

Synes det er så kos at dere endelig skal ha!

Skjønner at du vil ta en liten pause, kan trenge det noen og enhver tror jeg.

Håper du ikke blir lenge borte, da.....

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har vært til legen idag, og fått konstatert at alt var i orden med både meg og babyen. Dere kan lese hvordan det gikk i graviditetsdagboken min.:)

Ellers så sitter jeg inne og sturer, ute er det skikkelig uvær idag, så man får ikke akkurat lyst til å ta seg en liten gåtur! Men nå skal jeg ikke klage, har ventet på litt kjøligere vær en stund, og det er faktisk godt. Har vært så altfor varmt de siste ukene her, så jeg for min del har ikke vondt av noen grader mindre på gradstokken!;)

Skal å besøke en venninne senere, bake litt boller og se film. Det blir koselig. Kan man ikke være ute, så må man finne på noe å gjøre inne!

Ellers så skulle jeg hilse alle kjente fra "Diva". Hun har det bare bra.

Vel, bortsett fra at jeg har vært til legen idag, så har jeg ikke så mye nytt å fortelle.:)

Ønsker dere en fiiiin fin dag allesammen!!!

Klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Eowyn!

Så fint å høre at alt står bra til med både deg og den lille - så spennende det blir med ultralyd i september!!! Skal følge med i dagboka di! :D Moro med babyer - blir såååå "misunnerlig" vettu...hehe

Håper du får ei fin helg, vennen!

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Åh, jeg kjeeeder meg! Søndag er den mest kjedelige dagen jeg vet om, det er jo ingenting å finne på, bortsett fra ting man kan gjøre i leiligheten da....Men siden jeg rydda,vasket og ordnet her igår,så er det ikke mye å gjøre på idag...*sukk*

Blir nok en sofadag idag.

Har egentlig lite nytt å fortelle, har ikke skjedd nå spesielt i helgen egentlig. Har vært ganske rolig....Gleder meg bare til neste helg, for da kommer sambo hjem!:) Han har opparbeidet seg endel timer, sånn at han kan avspasere både fredag og mandag, så da får jeg ha han her lenge!;)

Imorgen begynner jeg i praksis, skal bli godt å få noe å gjøre på om dagene i stedet for bare å sitte hjemme. Så det blir gøy!

Dere får ha en fortsatt fin søndag jenter, skal ta meg et bad tror jeg. Bare kose meg sammen med den lille i magen!:D

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Er leeeenge siden jeg har vært på KG nå, begynte i praksis på mandag så det har tatt mye tid. Og når jeg kommer hjem er jeg så utslitt at jeg ikke klarer å sette meg framfor maskinen. Formen er ikke helt på topp for tiden....Så legen har bedt meg om å ta det med ro, er ikke bra at jeg stresser for mye og at jeg er i så dårlig form at jeg ikke har matlyst....

Så jeg kommer til å jobbe kortere dager i praksis, noe jeg tror er godt for meg. Må ta mer hensyn til meg selv og den lille i magen!!;)

Men nå skal jeg chatte litt med Diva på msn, som ENDELIG er kommet tilbake til oss!!! JIPPIIII!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiii :P Bare fire timer til sambo kommer hjem!!!! Blir godt å se han, har ikke sett han på 2 uker nå... :-? Så det skal bli kos! Vel, får rydde og stelle litt her jeg da, skal gå å handle litt til ikveld, og så skal vi bare kose oss! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen helledussen da.

Dagboka di lå i fare for å havne på side TO.. :o

BUT DO NOT FEAR, SKUSLA IS HERE....

Nå reddet jeg den opp igjen!

Du får ikke LOV å ta KG pauser... Det sier jeg.... Da kommer jeg til å savne deg vettu. Jeg må ha min daglige dose Eowyn- nyheter når jeg er innom KG. :D

Kost å få hjem sambo i går da??? Tenker det.

Da vi meldtes i går, var det jo bare en time eller noe til han kom. Jeg håper dere koste dere masse.

Jeg og sambo hadde kjøpt kongekrabbe-klør, leide video- Mitt store fete greske bryllup, og kosa oss skikkelig vi også.

Har faktisk ikke spist krabbe i år, og etter som jeg er fra Sunnmøre er det NESTEN litt flaut og si.

Men det smakte fortreffelig.

Ønsker deg en kjempe fin helg videre vennen. VI snakkes snart på MSN igjen tenker jeg..

Skal prøve å være litt flinkere å VÆRE der også nå da.. :D

Stor klem til min favoritt-"mams" fra Skusla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:)

Hihi, ja,den er stadig faretruende nær side to stadig vekk. Ingen som skriver hilsner til meg.... :cry: Er ikke så ofte her for tida jeg heller, så tar litt av skylda på meg selv!;)

Men takk for at du reddet meg opp fra dypet vennen!!!! :ler:

Ja, hadde en fantastisk helg sammen med min kjære. Bare koste oss hele tiden. Han kom ca.kl. ni på fredagskvelden, og da ringte vi å bestillte byens beste kebab. Mmmmm,det er så godt! Så bare prata vi helt til klokken plutselig var ett, hadde så mye å prate om siden vi nesten ikke har fått pratet på telefon den siste uka. Det var kjemetrivelig, er så godt å ha slike lange, gode samtaler med gutten sin!!

Lørdagen slappet vi også for det meste av, dro på et kjøpesenter og handlet litt klær til han, OG HAN BLE SÅ STILIG!!!! Fant mange tøffe klær på Jack&Jones, og kjøpte tilslutt en dongeribukse, en genser og en skjorte. Nå nå får han stasa seg opp gutten. Er jo så vanskelig å få han til å handle klær, han må liksom få ånden over seg...Men denne gangen var det han som foreslo det, så det gikk jo greit som bare det! :ler:

Kjøpte ikke noe til meg, så mye fint som jeg sikla etter, men hadde jeg kjøpt det, så hadde jeg uansett vokst ut av det om en måned eller to... :roll: Så det blir nok Oslo-tur neste helg for å handle mammaklær ja.

Han var hjemme hele søndagen også fordi han avspaserte noen timer på mandag slik at han kunne reise hjem da istedet. Det var jammen godt skal jeg si dere, har mye å si når han kan være en ekstra dag liksom. :) Nå blir det heldigvis ikke to uker til neste gang han kommer da, han kommer neste helg!!!! :hoppe: Blir vel ikke så lenge til før jeg reiser opp dit å besøker han. Må jo komme meg litt nordover av og til jeg også.;)

Åh... :-? Mamma ringte nettopp...Har ikke det beste forholdet vi to, så det ble litt krangling...Blir så fortvila jeg. *sukk* Er alltid noe jeg gjør feil, sier feil eller burde gjort annerledes osv. Det er ikke noe særlig artig akkurat. Har prøvd å ta dette opp med henne flere ganger, til og med sammen med pappa, men det hjelper visst ikke. Sånt blir man frustrert av! Det høres kanskje fælt ut når jeg sier det, men det er faktisk godt å bo så langt unna henne nå, for da slipper jeg liksom det at hun prøver å ha kontrollen hele tida. Og det er jo bare et tastetrykk for å få henne bort fra telefonen....Får heldigvis mye god trøst og støtte fra sambo, ellers ville jeg nok vært langt nede av fortvilelse. Får bare håpe at det kanskje ordner seg litt når bebisen kommer!!!! :blunke:

Vel, nå skal jeg stikke bort til venninna mi, skal ha en orntli' jentekveld ikveld med ungkaren og sånt!!! Det er kos å gjøre sånt, bare slappe av med venner å prate litt, jeg bare sier: HVA SKULLE MAN GJORT UTEN GODE VENNER???? :wink:

Stor klem fra Eowyn og den lille bebisen inni magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :)

Tenkte jeg skulle titte innom og se hva du styrer med for tiden. Har fått med meg at du har bebis i magen. Kjempespennende. :P

Ha en fin kveld sammen med venner. Jeg skal også benke meg foran TV`en og se på Ungkaren-finale. Jeg vet ikke hvem han frir til, så det blir spennende. Unngår tråder som handler om Ungkaren nå i tilfelle noen har røpet det. Kjedelig å finne ut at det rett før jeg skal se på.

Ha det godt. Titter nok innom her flere ganger. Du virker som ei kjemtetrivelig jente.

Klem

Midnattsol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Har egentlig ikke så mye å fortelle idag. Skulle bare titte innom dagboken min å se, og der lå den en koselig hilsen fra Midnattsol! Takk for det, var kjempekoselig.

Ellers så har jeg vært på jobb idag, er litt slitsomt men det går på et vis. Begynner å få litt vondt i bekkenet, så jeg skal til legen imorgen få det sjekket ut.

Sambo kommer imorgen, gleder meg. Blir godt å få han hjem til helgen!! Har også ENDELIG fått lån/stipend, så det blir nok bytur til helgen ja!:)

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei vennen min..

Er det ikke DEILIG å få studielånet??? Vips sette 16000 kr inn på konto.. Aaaah.. Deilig. Jeg betalte en del regninger og masse på mastercardet mitt så det var godt å få gjort.

Skal spare resten til USA turen... :D

Meeen, unte meg en poncho-genser, en topp og ei bukse.. Så da så.. Bøkene jeg har bestilt, får bare være så lenge.. :P

Så kost at din kjære kommer hjem i helga da.. Håper dere koser dere masse og at det går bra hos legen..

Tenker på deg vettu...

Stor klem til deg vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt ubeskrivelig deilig!!!! Føler meg så hjelpesløs når jeg har lite penger, å liksom må snu og vende på hver krone før jeg kjøper meg noe. Fikk jo ikke penger da jeg jobbet i sommer, siden det var praksis. Var vel det som ble problemet. Men endelig er jeg på topp igjen!:D

Hihi, dro til byen etter jeg fikk det, men fant ingenting jeg ville kjøpe! Da jeg dro hjem, hadde jeg kjøpt 2 flasker dusjsåpe og en ansiktsmaske....Rart det der?!:)

Fikk mail fra Skusla, om vi skulle møtes + Diva og andre som vil. ( i Oslo). Det hadde vært kjempespennende, har jo så lyst å treffe jentene som jeg har pratet så mye med på nett og meldinger! Så det skal jeg absolutt være med på.

Fikk mail igår, fra slektningene mine i Canada. De bor jo midt i omtrådet hvor det brant (Kelowna)- og i deres nabolag hadde 248 hus brent ned!!! Men HELDIGVIS hadde ikke deres hus tatt fyr, det sto like helt da de kunne dra hjem igjen etter evakueringen som varte en uke. Åh, er så ekkelt å se sånt på nyhetene, og vite at man har kjenninger akkurat i det området...Så det var en lettelse å høre fra dem igjen! *Puh* Får muligens besøk av 3menningen min til neste sommer, hun er å studerer i Mexico for tiden, men er ferdig til neste år. Så det blir kos!!!!:)

Vel, nå skal jeg plumpe i badekaret og slappe av litt før sambo kommer hjem!:)

Ha en god helg da!!!!!

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du..

ser du skal være med på oslo treffet, jeg har lyst, men vet ikke helt om jeg tør. :( Får se om jeg klarer å manne meg opp innen oktober. Hadde jo vært hyggelig å treffes :D

Ha en fin helg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Eowyn

Legger først nå merke til at det faktisk er to sterke kvinner fra LOTR her. :roll: Kanskje jeg skal skrinlegge detektiv-planene mine først som sist....ikke veldig observant, Anna. :ler:

Stakk egentlig innom for å ønske deg god helg.

Anna :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...