Gå til innhold

Sykemelding


vonnie

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har er nå på min 2 dobble pergo kur etter en MA i Mai. Ble gravid med pergo i Mars.

Men jeg sliter med bivirkningene. Sover ikke ,kvalm ,svimmel og veldig hodepine. Skal til legen senere i dag, tenkte jeg skulle spøre om en sykemelding ut denne mnd. bare for å prøve det. Jeg klarer ikke å fungere på jobben, hadde jeg vært gravid så hadde ingen sagt noe på det at jeg var kvalm og trøtt.

Er det flere her som har vært sykemeldt pga pergo?

:Gjesp:

Endret av vonnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heldigvis sluppet bivirkningene ved pergo, men vet jo at de kan være ganske tøffe. Det vet legene også, så jeg tror ikke du burde være redd for å høre med legen din.

Du trenger jo kanskje ikke å spørre rett ut om sykemelding, men forklare hvordan du har det så får du det nok. Ut måneden er vel heller usikkert om du får, men en uke eller to får du sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Jeg ble sykemeldt pga pergo :Nikke:

De gav meg noen fæle bivirkninger, i tillegg til at jeg ble ganske deprimert. Jeg var sykemeldt 100% i 4 uker, å 50% sykemeldt i 4 uker. Det hjalp meg litt vertfall, for jeg grublet mye når jeg var på jobb, mens hjemme klarte jeg å slappe av å ta tiden til hjelp.

Jeg jobbet som nattevakt på det tidspunktet, så det var tungt nok å slite med søvnen fra før av..

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...