Gå til innhold

EL smerter - for de av dere som kjenner når dere har El


Gjest Gjest_Trulte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trulte_*

Vi prøver egentlig ikke å bli gravide, men jeg stiller spørsmålet her inne på deres forum for dere har ganske god greie på EL og evt. EL smerter. Hvor lenge skal man egentlig kjenne EL smerter, timer, dager??? I går ved 18 tiden begynte jeg å få ganske vonde smerter på venstre side, og litt på magen (sånn type menssmerter). Disse krampelignende/stikklignende smertene kom og gikk utover kvelden helt til jeg gikk å la meg og sovnet. I dag har jeg ikke kjent noe, inntil for ca. 1 time siden. Nå er det sånn småmensmurring, ikke noe kraftig, men en smerte som om jeg er støl i magemusklene hele tiden. Ikke noe å ta noe smertestillende for. Må også bare fortelle at på lørdag hadde jeg/og trodde jeg at jeg skulle få mensen, fordi jeg hadde brunt småblødning hele formiddagen, men det ga seg utover dagen, og kvelden var det over.

Jeg slutte på p-piller 28 august, og gikk rett over på minipillen Conludag. Den 4. september hadde jeg mensen (nedfall etter p-pillen) som varte like lenge som det pleier, 5 dager. 1 uke senere altså 11 september opplevde jeg skikkelig stikklignende smerter i magen, det skikkelig stakk, og regnet med at nå var eggløsning i gang igjen.. Uken etter (på dagen) fikk jeg nye blødninger, hadde menssmerter og det varte i 2-3 dager. Så nå, litt over 1 1/2 uke senere fikk jeg denne rare blødningen på lørdag, som bare varte noen timer den dagen. Og i går, altså disse smertene, og da disse småmurringene i dag. Så jeg spør om dette kan være EL og om det er vanlig at EL smerter varer over flere dager?? Håper det, for vi kan nemlig ikke bli gravide nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...