Paradokset Skrevet 5. oktober 2007 #21 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Sjekking og samliv/relasjoner er noe helt annet. Det er et spill der natur, biologi, psykologi og kjønn spiller sine ulike roller. Ja, og man er helt frikoblet fra samfunnet forøvrig. La meg si det på denne måten; Før var det slik at mannen gjerne måtte anstrenge seg litt ekstra for å kurtisere kvinnnen - gjerne oppvarte henne, kjøpe ting og generelt "gi henne alt". Men fra den dagen de ble gift var det hun som skulle stå klar, nysminket og med drinken hans klar, når han kom hjem fra jobb. Slik er det ikke lenger. Men i enkelte andre kulturer er det fortsatt slik - så mulighetene finnes absolutt for at du finner det du søker. Endret 5. oktober 2007 av Paradokset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wishingitwas Skrevet 5. oktober 2007 #22 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke legg skylda på det motsatte kjønn, fordi du selv er feig Jeg opplever ikke menn slik. De tar ofte initiativ. Det gjelder bare å vise litt gjensidig interesse, eventuelt ta initiativet selv, hvis han er av den tilbakeholdne typen. Nytter å tro at noen er tankelesere. Jeg gir oppmerksom hvis jeg er interessert, og da er det mye lettere å få oppmerksomhet tilbake. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #23 Del Skrevet 6. oktober 2007 der sitter dem med beina i kryss, med rødmende roser i kinnene. Spør du dem om noe kan du banne på at ja betyr nei, og omvendt. At dette kjønnet ber deg ut er ikke å forvente. I dag er det du som skal be dem ut. Vi kvinner har tatt over mannsrollen, eller har mennene tatt over kvinnerollen. Med beina spredt i stolen, på vei til å by opp fyren i rosa skjorte på dans spytter vi ut snusen Han takka nei. Han hadde mensensmerter vel? Så kommer det inn en utenlandsk gutt. Han nøler ikke når han ser meg. I løpet av få minutter svinger vi oss på dansegulvet. Flere utenlandske menn kommer inn, og damene svinger seg rundt om med disse usjenerte og sjarmerende mennene som VET hva de vil ha, og som ikke er redd for å si det. Kvelden endte med at de norske guttene med beina i kryss tok en tidlig kveld. Dumme dumme norske jenter, tenker dem, i mens de bestiller enveisbilletten til Thailand. Kliin enig med deg.Jeg har skrevet en lignende tråd om emnet på singelforumet som har overskriften "Hvorfor er dere menn så kalde og avvisende?" Noen jævla ynkelige feminine skapninger uten evne til å ta intiativ er hva de har blitt. Dersom de "manner" seg opp til å ta kontakt så tør de aldri å være direkte ved å f.eks be deg ut eller tilsvarende.De forsvinner gjerne også rett etterpå med en kokett mine. 60 talls frøkener er rette betegnelsen ja.Det mangler bare en jævla brødskalk i håret for å få "høysåtefrisyre" og et skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #24 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er noe galt med dem rett og slett. Hva med å boikotte dem inntil de begynner å oppføre seg som menn igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 6. oktober 2007 #25 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det er noe galt med dem rett og slett. Hva med å boikotte dem inntil de begynner å oppføre seg som menn igjen? Begge parter må nok gå litt i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 7. oktober 2007 #26 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Stakkars damer! Er det virkelig sant?! Det er fullstendig uhørt at dere må forholde dere til avslag og nederlag slik menn har gjort i alle tider. Det er utelukkende kvinner som skal ha retten til å kunne sortere ut sine beilere, og det er selvsagt vår plikt som menn å bygge opp under alle aspekter ved kvinnens ego. Det må jo være noe fundamentalt galt med verden dersom mannen ikke kommer rekende så snart dere knipser med fingrene - eller rettere sagt: dere skal ikke engang måtte behøve å knipse med fingrene. Vi skal bare vite at vår eneste oppgave i livet er å behage dere og leve opp til den standarden dere har satt for oss. Menn skal være menn, men selvsagt ikke så mye menn at det går på bekostning av kvinnen og hennes interesser. Kvinner skal selvsagt ikke behøve å måtte sette seg i sårbare situasjoner. De skal ikke behøve å risikere eller ofre noe. De skal ikke behøve å være modige og tøffe. Det strider mot naturen, for alle kvinner er skjøre som porselensdukker. De skal pakkes inn i fløyel og legges på en seng med roseblader. Menn skal ta til takke med det de får. Det er ikke vår oppgave å bestemme hvilke kvaliteter vi ønsker oss i en kvinne. At hun er ufordragelig full, høyrøstet og vulgær ute på byen spiller ingen rolle. Vi skal smyge oss innpå dem som sprengkåte greske badegutter med gullarmbånd og svart brysthår tytende ut av skjorta - selvsagt mens vi synger smuktende serenader inn i øret hennes mens hun står ustøtt og gulper på sin siste strawberry daquiary. Vi skal lyve og fortelle henne at hun er verdens vakreste, bære henne hjem på armen og gi henne multippelorgasmer gjennom hele natten med en stålstake på 25 cm. Neste morgen skal vi ligge og kose i noen timer før føttene hennes masseres, kaffen settes over og vi tar med oss søpla på vei ut av døren. Hva som skjer i neste omgang er selvsagt helt opp til henne, men det er guttas oppgave å mase og gi oppmerksomhet helt til hun enten gir klarsignal eller slutter å svare oss på SMS. At hun avviser mannen behøver ikke bety så mye - det betyr bare at hun ønsker litt mer oppmerksomhet og bekreftelse før hun bestemmer seg. Vi skal være tålmodige og standhaftige - og ikke minst ta et eventuelt avslag for hva vi er, nemlig menn. Stakkars damer! Jeg synes oppriktig synd på dere. Ikke rart dere drar sydover for å bli et nytt hakk i sengestolpen til kelneren på den lokale restauranten. For han er Mann han! Endret 7. oktober 2007 av javac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 7. oktober 2007 #27 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror det kommer mest an på hvordan man selv oppfører seg, og hva slags menn man liker. Mange moderne menn liker ikke at kvinner er for tafatte, så dersom de lukter at du egentlig ikke liker å ta initiativ, synes de du er uinteressant. Ser det på de guttene jeg har vært sammen med, ovenfor jenter som ikke har noe problem med å ringe først er de hyggelige og initiativrike, men ovenfor jenter som forsøker å spille spill med dem, kan de virke tafatte fordi de ikke er interessert i sånne jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #28 Del Skrevet 7. oktober 2007 Javac: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 7. oktober 2007 #29 Del Skrevet 7. oktober 2007 Stakkars damer! Er det virkelig sant?! Det er fullstendig uhørt at dere må forholde dere til avslag og nederlag slik menn har gjort i alle tider. Det er utelukkende kvinner som skal ha retten til å kunne sortere ut sine beilere, og det er selvsagt vår plikt som menn å bygge opp under alle aspekter ved kvinnens ego. Det må jo være noe fundamentalt galt med verden dersom mannen ikke kommer rekende så snart dere knipser med fingrene - eller rettere sagt: dere skal ikke engang måtte behøve å knipse med fingrene. Vi skal bare vite at vår eneste oppgave i livet er å behage dere og leve opp til den standarden dere har satt for oss. Menn skal være menn, men selvsagt ikke så mye menn at det går på bekostning av kvinnen og hennes interesser. Kvinner skal selvsagt ikke behøve å måtte sette seg i sårbare situasjoner. De skal ikke behøve å risikere eller ofre noe. De skal ikke behøve å være modige og tøffe. Det strider mot naturen, for alle kvinner er skjøre som porselensdukker. De skal pakkes inn i fløyel og legges på en seng med roseblader. Menn skal ta til takke med det de får. Det er ikke vår oppgave å bestemme hvilke kvaliteter vi ønsker oss i en kvinne. At hun er ufordragelig full, høyrøstet og vulgær ute på byen spiller ingen rolle. Vi skal smyge oss innpå dem som sprengkåte greske badegutter med gullarmbånd og svart brysthår tytende ut av skjorta - selvsagt mens vi synger smuktende serenader inn i øret hennes mens hun står ustøtt og gulper på sin siste strawberry daquiary. Vi skal lyve og fortelle henne at hun er verdens vakreste, bære henne hjem på armen og gi henne multippelorgasmer gjennom hele natten med en stålstake på 25 cm. Neste morgen skal vi ligge og kose i noen timer før føttene hennes masseres, kaffen settes over og vi tar med oss søpla på vei ut av døren. Hva som skjer i neste omgang er selvsagt helt opp til henne, men det er guttas oppgave å mase og gi oppmerksomhet helt til hun enten gir klarsignal eller slutter å svare oss på SMS. At hun avviser mannen behøver ikke bety så mye - det betyr bare at hun ønsker litt mer oppmerksomhet og bekreftelse før hun bestemmer seg. Vi skal være tålmodige og standhaftige - og ikke minst ta et eventuelt avslag for hva vi er, nemlig menn. Stakkars damer! Jeg synes oppriktig synd på dere. Ikke rart dere drar sydover for å bli et nytt hakk i sengestolpen til kelneren på den lokale restauranten. For han er Mann han! Det fungerer bra å sette det på spissen, så få det ut. Poenget blir hvertfall oppfattet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #30 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ble frøkna Javac lei seg når a hørte sannheten? Sett deg og broder en duk eller pudre nesa di du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #31 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noe annet morsomt og ironisk er jo faktisk at noen av dere faktisk henger inne på et sted som jeg faktisk tror kalles...la meg nå se...KVINNEGUIDEN var det ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #32 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noe annet morsomt og ironisk er jo faktisk at noen av dere faktisk henger inne på et sted som jeg faktisk tror kalles...la meg nå se...KVINNEGUIDEN var det ja!!!! Woops... et lite overforbruk av ordet faktisk ser jeg her. Men dere skjønner poenget? Ikke sant frøkener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #33 Del Skrevet 7. oktober 2007 Spiser ost og kjeks gjør de også ifølge en tråd inne på mat og drikke. Boppibopp og tuddelidu.... Neida, de er for faen meg ikke feminine i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 7. oktober 2007 #34 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ble frøkna Javac lei seg når a hørte sannheten? Sett deg og broder en duk eller pudre nesa di du... *snufs* Ja, når du sier det på den måten, så.. Pass deg, ellers så pusser jeg mora mi på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 7. oktober 2007 #35 Del Skrevet 7. oktober 2007 Noe annet morsomt og ironisk er jo faktisk at noen av dere faktisk henger inne på et sted som jeg faktisk tror kalles...la meg nå se...KVINNEGUIDEN var det ja!!!! Det er en stor berikelse for diskusjonsforumet! Uten menn her ville det ha blitt utrolig kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #36 Del Skrevet 7. oktober 2007 *snufs* Ja, når du sier det på den måten, så.. Pass deg, ellers så pusser jeg mora mi på deg! :hår: :gråte: Neeeeeeeeeeeiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 7. oktober 2007 #37 Del Skrevet 7. oktober 2007 :hår: :gråte: Neeeeeeeeeeeiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke til å spøke med, må du skjønne. Dette er min amerikanske tante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #38 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke til å spøke med, må du skjønne. Dette er min amerikanske tante. Det var da ingenting.Jeg kan bitche langt verre en det der. :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest javac Skrevet 7. oktober 2007 #39 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det var da ingenting.Jeg kan bitche langt verre en det der. :kaffe: Det tviler jeg faktisk ikke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. oktober 2007 #40 Del Skrevet 7. oktober 2007 Woops... et lite overforbruk av ordet faktisk ser jeg her. Men dere skjønner poenget? Ikke sant frøkener? Bare pass deg, ellers så skal jeg sende min etter deg, med.. um.. ett balltre eller noe sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå