Silfen Skrevet 6. april 2003 Forfatter #101 Del Skrevet 6. april 2003 Forventer jo ikke at noen som er så innmari blond som deg, Hildem skal lære noe som helst i dette livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #102 Del Skrevet 6. april 2003 :oops: :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #103 Del Skrevet 6. april 2003 FJORTISER! Likte ikke Kira-hale-suppe eller Starfish'n'chips noe særlig. Men lammekjøtt liker jeg jo... Henter saue-kjerne-fjerneren med en gang jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. april 2003 Forfatter #104 Del Skrevet 6. april 2003 *spraymaler Lea så hun blir kufiolilla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CumGrandSalis Skrevet 6. april 2003 #105 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg tror det er morsomt å få hat-meldinger. Har utrolig nok aldri fått det sjøl. Merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #106 Del Skrevet 6. april 2003 Lea! Starfish er sulten! En hjerne hvis ønskelig. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #107 Del Skrevet 6. april 2003 Blir neppe mett av den så tomt som det er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #108 Del Skrevet 6. april 2003 Er det MIN hjerne dere snakker om? Den blir nok litt i meste laget for et talentløst dyr i vannet! Gi stjerne-skallen en mandel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #109 Del Skrevet 6. april 2003 Næmen Lea, ramla du i ketchupflaska? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #110 Del Skrevet 6. april 2003 Ketchup du lissom... :-? Og hva så? Er DET forbudt også nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. april 2003 #111 Del Skrevet 6. april 2003 Latterlige snørrballer hele gjengen!!! :evil: Jenni(whatthefuck)fer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. april 2003 Forfatter #112 Del Skrevet 6. april 2003 Du, jennifucker, er like smart som ola. Med andre ord: ikke særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. april 2003 #113 Del Skrevet 7. april 2003 *"mister" Starfish opp i blender'n* Ups... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. april 2003 #114 Del Skrevet 7. april 2003 Fiskeskvis? Æsj ... Huff ... Men hvordan fikk DU plass oppi ketchup-flasken, da, Lea? Hææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. april 2003 #115 Del Skrevet 8. april 2003 Nå burde du passe deg Kira, hvis ikke lager jeg fårikål av deg PLUSS at jeg kommer til å piske deg med det ekle hoppetauet ditt!! *whhhiippps* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå