Gå til innhold

Hvorfor får ikke jeg


Silfen

Anbefalte innlegg

Send en skikkelig stygg en, så kan jeg prøve å svare. Kanskje jeg har godt av å ikke være snill hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en skikkelig stygg en' date=' så kan jeg prøve å svare. Kanskje jeg har godt av å ikke være snill hele tiden?[/quote']

Det ser ut til at Kira ypper seg.

Nå kan du øve i å velge side og hetse den svake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shaddap' date=' firkanta fisk! Skal vise deg, jeg! *skamvoldta bamsen til Starfish med en gaffel*[/quote']

Jeg er FEMKANTET!

*gråter høyt og uhemmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starfish: Og hvem av dere er den svake? :ler:

Det er selvsagt, ehm.... jeg tror det er Kira!

Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starfish: Og hvem av dere er den svake? :ler:

Nå svarer _jeg_. Det er Starfish som er den svake, de såkalte "musklene" bare henger og slenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea: det er en kunnskapstråd!

Ikke artig.

:kjefter:

Å hold kjefen på deg.. kunnskap er jo artig!

Kom ikke her og kom her med den tonen til meg altså!

Som mange her har fått erfare, så er jeg skikkelig god på hat-mail og stygge PM... så bare pass deg du din rakkar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å hold kjefen på deg.. kunnskap er jo artig!

Kom ikke her og kom her med den tonen til meg altså!

Som mange her har fått erfare, så er jeg skikkelig god på hat-mail og stygge PM... så bare pass deg du din rakkar!!!

*klipper Leas djevelvinger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i Kira at Starfish ser litt slapp ut.. Og hva slags idioter er det egentlig som har mummen på undersiden av kroppen?! *dytte Starfish over en bæsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.....Blander meg inn i traaden her jeg....Vil ogsaa klage over lite action paa PM fronten!!

(Kanskje hvis jeg hopper inn i vilkaarlige traader, saa vil jeg erte paa meg noen PM'er? Haaper ikke saa masse paa hat pm'er da...Tror jeg kan graate litt da...)

:wink:

Men det jeg virkelig vil klage over og som jeg ikke helt forstaar(Og som overhodet ikke har noe med den opprinnelige traaden her og gjoere heller), er hvorfor alle traader ser ut til og ta slutt naar jeg poster innlegg der!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, altså! Blir jeg NØDT for å hente kjøkkenutstyr? :o :o Min hale kan få være i fred! Den halen er nydelig! Klipp av den FJERDE kanten din, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skreller starie og spiser henne*

Mmmm, det var godt.

Litt godt hvertfall.

Den bananen hadde litt vel mange brune, myke flekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Blander meg inn i traaden her jeg....Vil ogsaa klage over lite action paa PM fronten!!

(Kanskje hvis jeg hopper inn i vilkaarlige traader, saa vil jeg erte paa meg noen PM'er? Haaper ikke saa masse paa hat pm'er da...Tror jeg kan graate litt da...)

:wink:

Men det jeg virkelig vil klage over og som jeg ikke helt forstaar(Og som overhodet ikke har noe med den opprinnelige traaden her og gjoere heller), er hvorfor alle traader ser ut til og ta slutt naar jeg poster innlegg der!

:roll:

Lana lang du liksom. Kjerring. Se å finn deg et ordentlig tastatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...