Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #81 Del Skrevet 6. april 2003 Fisketryne! Kommer ikke pappaen din og drar deg vekk fra PC-en snart? PC-en liker ikke små barn, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #82 Del Skrevet 6. april 2003 Starfish, du må bare innrømme det - du er for SNILL!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #83 Del Skrevet 6. april 2003 Er dere her enda? :o Trodde jeg tråkke dere ned i søla jeg nå, udugelige kvinnfolk!!!!!! Må vel sterkere saker til for få feiet dere av banen snikete og tullete kaklehøner........ *Tenker syke tanker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #84 Del Skrevet 6. april 2003 Men Merete, da! Har du endelig kommet deg ut fra lukket avdeling på Gaustad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #85 Del Skrevet 6. april 2003 Dere har alle deres egen lukket avdeling! Sikkert 14 vakter som til en hver tid passer på dere. Det hadde jo vært en katastrofe om dere hadde sluppet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. april 2003 #86 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg tror jammen du våger å svare meg, kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. april 2003 #87 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg tror jammen du våger å svare meg, kvinne! Ti still, og ha deg av gårde til kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #88 Del Skrevet 6. april 2003 Gå å spis maten din, du! Breiflabb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. april 2003 #89 Del Skrevet 6. april 2003 jeg prøver jo, men det er jo plett umulig med all den infantile hylingen din, di hyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. april 2003 #90 Del Skrevet 6. april 2003 Starfish : jeg hörer rykter om at du fant din lite utviklede hjerne i en cornflaks pakke. Kira : om det forbedre livskvalitetendin og tro at du er fris så skal jeg ödelegge den for vetrinären hadde feil...... Milo : finner du det ikke svert plagsomt at du må holde pusten når du skriver på tastaturet? Med tanken på at mannfolk ikke kan gjöre 2 ting om gangen. Kan jo forklare hofor innleggene dine taper seg til enden,hjernen må ha oksygen for å fungere vet du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #91 Del Skrevet 6. april 2003 Milo: Er det noe rart jeg hyler, da? Du lukter! Lottemor: Veterinæren min sa at du skulle komme en tur, han måtte sjekke bakhodet ditt, så han vil gjerne kutte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. april 2003 #92 Del Skrevet 6. april 2003 Lottemor....... det er i utgangspunktet en gåte at du i det hele tatt makter å skrive. I ditt tilfelle er det slik at naturen selv rett og slett på en måte har sagt........."å huff da! En slik en"....dette skjer en gang i blandt......forrige gang det nesten skjedde var når den forsøkte å skape en del eksemplarer av den såkalte "the missing link", men den greide heldigvis å gjemme dem bort. Det har den desverre ikke fått til nå..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. april 2003 #93 Del Skrevet 6. april 2003 Kira : om vetrinären din hadde hatt et bakhode som jeg så hadde han gitt deg riktig diagnose og behandling og det ville värt håp for deg nå kan jeg bare beklage.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. april 2003 Forfatter #94 Del Skrevet 6. april 2003 Lottemor: Plumbo, vær så god. Bare å drikke. Milo: Om alle menn hadde vært like dumme som deg, hadde kvinner vært verdensherskere for lengst! Kira: bjeff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #95 Del Skrevet 6. april 2003 Dere er så innmari patetiske.....det er jo ekko her jo. Men hva annet kan man regne med når dere stiller i samme klasse som "...krig og fred og sånn..." bimboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #96 Del Skrevet 6. april 2003 Hørte jeg en flue? Åååååh - må spises! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #97 Del Skrevet 6. april 2003 Kira, gå vekk med tørrfiskånden din....... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2003 #98 Del Skrevet 6. april 2003 Men Merete' date=' da! Har du endelig kommet deg ut fra lukket avdeling på Gaustad?[/quote'] ....Ja, jeg har fri fra jobb i dag, så noen andre må nok passe på dere ufine, snerpete kvinnfolk i dag ja........... Kira, jeg smakte på halesuppen i dag.....litt seig og harsk ja... :x Tror jeg hiver meg på litt sjømat i dag jeg.....(starfish). Og Milo, hvordan har du klart å rote deg inne i tråen til en gjeng med treige kvinnfolk, begynner du å bli blaut i fisken eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. april 2003 #99 Del Skrevet 6. april 2003 Ja NÅ har jeg lært mye om ondskap dere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #100 Del Skrevet 6. april 2003 Halesuppen smaker helt utmerket, skal jeg si deg! Ingen som har lyst på øresuppe i dag? Hilde K S sine ører er helt ypperlige. *rote frem øks* Skal vi se ... *hogge av ørene til Hilde K S og legger dem i en liten sort kasserolle med vann, salt, pasta og skrur på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå