Gjest Kira Skrevet 5. april 2003 #61 Del Skrevet 5. april 2003 Noen som vil ha stjernefisk også? Stjernefisken er tilsalgs på avbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. april 2003 #62 Del Skrevet 5. april 2003 Noen som vil ha stjernefisk også? Stjernefisken er tilsalgs på avbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. april 2003 #63 Del Skrevet 5. april 2003 Nei, for all del! Spis vennen min istedet ... Han er mye finere og fetere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. april 2003 #64 Del Skrevet 5. april 2003 Nei, for all del! Spis vennen min istedet ... Han er mye finere og fetere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. april 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 5. april 2003 din spammer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #66 Del Skrevet 5. april 2003 ....tårene spretter nå....... TULLINGER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. april 2003 Forfatter #67 Del Skrevet 5. april 2003 Hvem kaller du tulling? Hææ? HÆÆ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2003 #68 Del Skrevet 5. april 2003 Hvem kaller du tulling? Hææ? HÆÆ? Jeg forbeholder meg retten til å kalle de jeg vil for TULLINGER. Så lenge de ikke er like oppegående og perfekte som meg er det bare å tråkke de nede i søla.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. april 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 5. april 2003 *promper på merra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 6. april 2003 #70 Del Skrevet 6. april 2003 Er dette en utskjellingstråd, eller har jeg oppfattet feil? Glimrende tiltak!! I så fall er dere alle noen usedvanlig remjete og hysteriske damer, uten evne til å tenke en eneste fornuftig tanke. Dere kakler konstant i skingrende vanvidd, og det er så ille at jeg må ut på trappen for å sjangle mens jeg hikster etter luft. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. april 2003 #71 Del Skrevet 6. april 2003 Phø! Da kan jeg bare opplyse om at ulla mi IKKe trives best med Milo lengre! Ikke kom her og ødelegg tråden din manne-gris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. april 2003 #72 Del Skrevet 6. april 2003 ler så jeg griner Det kunne ikke värt noen andre enn dere som hadde fritidsproblemmer nokk til å starte en slik trå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. april 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 6. april 2003 Milo: som om vi trenger impotente mannfolk i tråden vår! Lottemor: Og du snakker om fritidsproblemer, du som får mannen til å vekke deg når du får en ny privat mld på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #74 Del Skrevet 6. april 2003 Det var IKKE min feil, din ape! Kanskje vi skal stappe deg i banan-ape-buret til Minnie, Stjernefisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #75 Del Skrevet 6. april 2003 Hvem er det som er morsomme her?? Og har fritidsproblemer? Det må jaggu være stjerna ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #76 Del Skrevet 6. april 2003 Dere ER snåle altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. april 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 6. april 2003 For ikke å snakke om DEG, monja! Hvor var du da hjerner ble utlevert? Fraværende? Kira: KOM, VI SKAL TIL VETERINÆREN MED DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. april 2003 #78 Del Skrevet 6. april 2003 Så du er stor i kjeften stjerna? Du var nok alt for nær da kruttet ble oppfunnet. Og var det ikke deg jeg var sammen med under utdelinga av hjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. april 2003 #79 Del Skrevet 6. april 2003 Pssh, ikke noe veterinærer her i går'n! Er heeeelt frisk jeg. Men du må få vekk den fjerde kanten din, altså. Den ser litt syk ut ... *finne saks* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. april 2003 Forfatter #80 Del Skrevet 6. april 2003 Bedre å være stor i kjeften enn å ikke ha noe vettugt som kommer ut av den, Monja! *shipper Kira til Kina* Der liker de visst hunder, har jeg hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå