Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, LoneWolf skrev:

Egentlig bare Paladin selv om jeg har alle klassene på 110 :P Det går mest i Holy siden det er der jeg har best gear og har vel høy nok output der til å raide mythic, mens siden jeg mangler gode dps legendaries ikke har mer dps enn til normal og kanskje som en lav heroic dps så blir det ikke så mye Retribution i raidingen. Når det kommer til mythic +15 og slik så foretrekker jeg definitivt å spille dps siden det er så sykt stress å heale der :/ Jeg har også gear til tanking og kunne sikkert tanket normal Antorus, men jeg kan ikke tank tactics der, men jeg tanker ofte normal og heroic versjonen av gamle raids da. Så alt i alt er det ganske praktisk å ha meg i nærheten siden jeg kan fylle de fleste rollene :P

Deg da?

Hehe, mainen min var også holy paladin for en ganske lang periode. Nå står den mest og samler støv egentlig. Har gått over til mistweaver monk. Og jeg elsker deres måte å heale på. Så spørs om ikke den blir min nye main :P Har også en hunter som jeg laget kun på grunn av at jeg elsker gun reload animasjonen på rasen min, men jeg går så fort lei av å være DPS. Kan liksom bare spille DPS i små omganger før jeg må tilbake til healing x) 

Skrevet
På 9.1.2018 den 20.55, Skay skrev:

Følte ToS var litt mer vanskelig når man tenker på mechanics. Var mye soaking og generelt ikke veldig forgiving om noen køddet til noe. Mareritt på LFR, spesielt på Kil`Jaeden. Joinet en LFR på siste wing (der hvor nevnte boss er) på grunn av satchel, og folk visste fremdeles ikke at de skulle soake fel pits :o Vi wipet 6 (!) ganger. Hvorfor jeg pinte meg gjennom det for en satchel kan du godt spørre om, men ikke sikkert jeg vet selv xD

Jeg "gleder" meg til Argus LFR.
Som jeg har sagt tidligere til guilden:
Ikke faen om jeg joiner LFR der før det er gått minst en måned XD
Og til og med da kommer folk til å faile så hardt at man blir gærn :P

Skrevet

Har to 110 Pallys som main chars på Moonglade,  Tone og Holyhelga, som jeg spiller en del!

Men bruker en warrior som heter Adaliss en del og på moonglade som er min:)

Skrevet
19 minutter siden, Chibi said:

Jeg prøvde meg på "Hoped's End" i LFR her forrige dagen og ikke fy om jeg gidder det greiene der xD Så sykt mange folk som ikke har giddet å se på hvordan abilities til bossene fungerer eller noe at jeg leavet midt i wiped. Bubble hs ftw!

1 minutt siden, Anciol said:

Har to 110 Pallys som main chars på Moonglade,  Tone og Holyhelga, som jeg spiller en del!

Men bruker en warrior som heter Adaliss en del og på moonglade som er min:)

Hovedserveren min er Auchindoun, men jeg har noen spredt litt rundt, men ingen på Moonglade. Paladin er gøy å spille da! :)

Skrevet
20 timer siden, Chibi skrev:

Pfft, pyse :POg du må nok vente enda lengre enn en måned om du forventer en noenlunde grei gjennomgang. Om Kil `Jaeden har lært meg noe på LFR så er det at folk lærer saaaaktee :P 

• 2 måneder senere...
Skrevet

For tiden er det faktisk lettere å gjøre raids på Normal difficulty, enn LFR. Fordi i Normal tar man jo gjerne med folk som har vett i skallen, mens i LFR havner man ofte i en gruppe hvor størsteparten ikke har peiling på hva de driver med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

spiller en night elf warrior nå , er lvl 85

Anonymkode: 89572...511

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

spiller en night elf warrior nå , er lvl 85

Anonymkode: 89572...511

Her spiller jeg en mage som er lvl 57, hvilke server er du på?

Skrevet

Gjorde forøvrig Antorus Normal i dag, og hadde 0 wipes (dannet raid via premade groups-funksjonen). Derimot opplever jeg alltid minst 1 wipe på Argus i LFR, men gjerne også 2 eller 3. :rolleyes:

• 3 år senere...
Skrevet

:vinke: Noen som fortsatt spiller? :nigo:

• Liker 1
Skrevet
Fame skrev (9 timer siden):

:vinke: Noen som fortsatt spiller? :nigo:

Litt sånn til og fra. Akkurat nå spiller jeg litt 2-3 ganger i uka

Skrevet
Wenda skrev (3 timer siden):

Litt sånn til og fra. Akkurat nå spiller jeg litt 2-3 ganger i uka

Hva spiller du?

Skrevet
Fame skrev (1 time siden):

Hva spiller du?

Spiller stort sett bare min main, en mage. Men har alle andre classer på horde som jeg holder ved like når jeg gidder og orker. Sørger iallfall for at alle er levlet og har noenlunde greit med gear

Men det er magen jeg tar alle achievements med og som jeg maxer item level med osv. Så godt det lar seg gjøre uten å være i en guild og spille hardcore iallfall 😂

Skrevet
Wenda skrev (2 timer siden):

Spiller stort sett bare min main, en mage. Men har alle andre classer på horde som jeg holder ved like når jeg gidder og orker. Sørger iallfall for at alle er levlet og har noenlunde greit med gear

Men det er magen jeg tar alle achievements med og som jeg maxer item level med osv. Så godt det lar seg gjøre uten å være i en guild og spille hardcore iallfall 😂

Hehehe alliance  :engel:

Skrevet
Fame skrev (45 minutter siden):

Hehehe alliance  :engel:

Bah 🤪 for the horde 🤘😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...