Gå til innhold

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal Jaggu kreve noen dager ekstra pga dette, da tiden min er snart ute! fordi jeg har tapt noen dager noen.

Fanken og Blackwing Lair er bugget, nefarian forsvinner !

Endret av Anciol
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg laster ned WoW nå! Har ikke spilt det på 4 år eller noe, så jeg gleder meg skikkelig! Har det forandret seg mye? Kjøpte nye pakka, så det blir gøy å prøve. Bør jeg starte på lvl 1 eller går det greit å starte på 90? Ser for meg at det er mye kø på 90?

Skrevet

Jeg laster ned WoW nå! Har ikke spilt det på 4 år eller noe, så jeg gleder meg skikkelig! Har det forandret seg mye? Kjøpte nye pakka, så det blir gøy å prøve. Bør jeg starte på lvl 1 eller går det greit å starte på 90? Ser for meg at det er mye kø på 90?

Ikke noe problem for meg på lvl 90, de fleste er 100 alt!

Anonymous poster hash: a1a65...a9b

Skrevet

Ikke noe problem for meg på lvl 90, de fleste er 100 alt!

Anonymous poster hash: a1a65...a9b

Okey, supert! Takk for svar!

Skrevet

Nå er hordeshamanen Shamalla min på moonglade serveren 92😄 andre med horde på moonglade?

Skrevet

Var superartig å kjøre gjennom MC, hadde noen artige tanker i dag, som gjorde hele raiden morsom. Fikk meg en kul mount (som alle andre får også).

Skrevet

Noen som har prøvd seg i Highmaul enda? Vært der et par timer hittil idag og mye wipes/ragequitting! Pugger da, så kanskje derfor. Har fått meg et nytt våpen da :D

Skrevet

Jeg liker det nye Garrison-opplegget :) Hekta for første gang på flere år. Er på Ragnaros, horde. Noen flere?

Anonymous poster hash: a509c...95e

Skrevet

Var superartig å kjøre gjennom MC, hadde noen artige tanker i dag, som gjorde hele raiden morsom. Fikk meg en kul mount (som alle andre får også).

Lucky! Mitt run var pain et visst sted med tanker som jeg trur aldri har tanket før, eller vært innom MC overhode før.... Så vi brukte ganske lang tid...

Har hatt noen runder i dungeons i det siste der jeg har plutselig kommet inn i den heftige krangelen mellom noen, og så bare forsvinner alle. Og så står man nå der alene og lurer på hva som skjedde. :P

Anonymous poster hash: 41460...b52

Skrevet

Lucky! Mitt run var pain et visst sted med tanker som jeg trur aldri har tanket før, eller vært innom MC overhode før.... Så vi brukte ganske lang tid...

Har hatt noen runder i dungeons i det siste der jeg har plutselig kommet inn i den heftige krangelen mellom noen, og så bare forsvinner alle. Og så står man nå der alene og lurer på hva som skjedde. :P

Anonymous poster hash: 41460...b52

:fnise: Isj da, jeg har vært rimelig heldig. Dog, et par dager siden ble jeg kicket fordi dpsen min var litt lavere enn en rouge.. Rougen kreperte fort hver bidige gang, jeg overlevde og gjorde som jeg måtte (og når man er melee må man faktisk passe seg en del mer enn en ranged). For den saks skyld, jeg har blitt sparket over et par plate-bukser.. :skratte:

Skrevet

:fnise: Isj da, jeg har vært rimelig heldig. Dog, et par dager siden ble jeg kicket fordi dpsen min var litt lavere enn en rouge.. Rougen kreperte fort hver bidige gang, jeg overlevde og gjorde som jeg måtte (og når man er melee må man faktisk passe seg en del mer enn en ranged). For den saks skyld, jeg har blitt sparket over et par plate-bukser.. :skratte:

Gah, å spille med randoms kan være så sykt frustrerende.. Har spilt med noen som bare stakk midt i en dungeon fordi jeg greedet noe jeg ikke trengte, men som var bra, som en annen fyr tydeligvis trengte: men HVORFOR ikke need'e det da?!

Skrevet

Gah, å spille med randoms kan være så sykt frustrerende.. Har spilt med noen som bare stakk midt i en dungeon fordi jeg greedet noe jeg ikke trengte, men som var bra, som en annen fyr tydeligvis trengte: men HVORFOR ikke need'e det da?!

:skratte: Det kan virkelig være det, folk har så mange issues. Dog, han kunne vel også spurt deg og du kunne tradet? Hadde du need'et, er det noe annet. Hadde en hunter som need'et på en øks til melee-dps (da typ warrior, pala og dk), det gjør en litt furt.. Var en WTOLK dungeon, en av de lange og jævlige.. Gah, alle reagerte.

Skrevet

Jeg er drittlei hele wow jeg

Ja, det er et forferdelig oppbrukt spill, og det som er enda verre, er at alle andre online-spill bare prøver å herme, så om man er lei av wow, er man lei alle de andre også.

Skrevet

:skratte: Det kan virkelig være det, folk har så mange issues. Dog, han kunne vel også spurt deg og du kunne tradet? Hadde du need'et, er det noe annet. Hadde en hunter som need'et på en øks til melee-dps (da typ warrior, pala og dk), det gjør en litt furt.. Var en WTOLK dungeon, en av de lange og jævlige.. Gah, alle reagerte.

Hadde jo gitt den til han om han sa han skulle need'e og det var en misclick, men assa.. Det var helt drøyt, han bare rage-quit'et. Gleder meg til juleferie, da har jeg lovet megselv lov å spille igjen!

Skrevet

Hadde jo gitt den til han om han sa han skulle need'e og det var en misclick, men assa.. Det var helt drøyt, han bare rage-quit'et. Gleder meg til juleferie, da har jeg lovet megselv lov å spille igjen!

Merker at jeg skrev litt klønete, men det er en del som ragequiter egentlig. Noen tåler ingenting. :fnise: Hvilken class spiller du?

----

Og jeg går gjennom alle gamle raids, da jeg ikke har stort bedre å gjøre.. :fnise: Gjør jo legendaryquesten, menneh...titler, hallo liksom (har tatt meg en uke fri fra studier).

Skrevet

Jeg fornøyd med at det er "personal loot" i dungeons nå, genialt gjort. Ikke noe å krangle om eller surmule over, gruppa bare jobber sammen så godt den kan for å komme gjennom og det er det!

Synes WoD har vært helt topp nå etter den første uka. Ikke noe kø på min fulle server eller lags mer, bare flott utvidelse med mye morro. Og Highmaul var overraskende vanskelig. Koser meg. :)

Skrevet

Merker at jeg skrev litt klønete, men det er en del som ragequiter egentlig. Noen tåler ingenting. :fnise: Hvilken class spiller du?

----

Og jeg går gjennom alle gamle raids, da jeg ikke har stort bedre å gjøre.. :fnise: Gjør jo legendaryquesten, menneh...titler, hallo liksom (har tatt meg en uke fri fra studier).

Akkurat nå spiller jeg ingen, eller, jeg måtte legge det på is før forrige semester. Når jeg derimot får juleferie igjen... skal jeg begynne på ny karakter (har holdt meg helt til nå med expansion!). Har spilt myyye paladin, hunter og litt rouge, så vurderer å prøve noe nytt nå som jeg begynner på retail-server i stedet for molten. :) Noen tips til noe som er spesielt gøy for tiden? Mistenker jeg er litt for uorganisert til å egentlig være healer i store raids, meeeen.. Elsker å levle, så gleder meg sykt til denne julen. :D

Skrevet

Highmaul er ganske artig. Faktisk relativt gøy å være healer igjen, og må faktisk passe på at jeg ikke går oom!

Liker godt Garrisons. Glad jeg er Alliance, de har den fineste Garrisonen synes jeg..

Tok også og kjørte gjennom proving grounds igjen her forleden og skaffet Endless Healer tittelen (igjen). Litt vanskeligere enn i MoP.

Så langt er det en av, eller kanskje den beste expansion hittil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...