Gå til innhold

WoW - World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina
Skrevet

Jeg har alt for mange achievements på warrior-en min. Har to level 85, en warrior og en mage som jeg bare speedlevela. Det gikk utrolig fort. Synes levelinga av warrioren tok så mye lengre, men så var jeg passe noob da jeg levela warrioren.

Prøver meg på priest, er litt morsomt å heale.

Skrevet

Veldig lite sannsynlig, AB. De er ofte ikke sterke nok, hverken i ram eller skjermkort.

Skrevet

Går det ann å spille wow på en minipc? Uten disk-inntak? :-(

Det går nok ikke, nei.

Skrevet

Jeg har alt for mange achievements på warrior-en min. Har to level 85, en warrior og en mage som jeg bare speedlevela. Det gikk utrolig fort. Synes levelinga av warrioren tok så mye lengre, men så var jeg passe noob da jeg levela warrioren.

Prøver meg på priest, er litt morsomt å heale.

Jeg vil gjerne levle warrior, har prøvd 3 ganger! Men aldri klart det, det er såå langtekkelig med dem :P Har 2 lvl 85 prester (begge holy + shadow) men uansett hvor bra gear jeg har (zandalari-ready) så får jeg faen meg ikke til å heale en dritt. Lest alt jeg kan om forskjellige rotations, glyphs, chants... Neida. Manaen renner ut av meg og tanks dør. Jeg har gitt opp prestedrømmen. Frem til 85 HC var det gøy, ikke etter.

Skrevet

Jeg har en shaman-healer, og der har jeg alltid mana. Det er deilig det. :) Men har aldri prøvd å heale med priest før.

Hvilke servere er dere på?

Skrevet

Shammyhealing er jo kjempeålreit. Levler en på ally nå, den på horden kom seg til 70 før jeg byttet over *host*

Spiller på Moonglade og Sha'tar. Du da?

Gjest Delphina
Skrevet

Jeg vil gjerne levle warrior, har prøvd 3 ganger! Men aldri klart det, det er såå langtekkelig med dem :P Har 2 lvl 85 prester (begge holy + shadow) men uansett hvor bra gear jeg har (zandalari-ready) så får jeg faen meg ikke til å heale en dritt. Lest alt jeg kan om forskjellige rotations, glyphs, chants... Neida. Manaen renner ut av meg og tanks dør. Jeg har gitt opp prestedrømmen. Frem til 85 HC var det gøy, ikke etter.

Jeg prøvde flere ganger å jobbe med en warrior, og jeg sugde virkelig som warrior inntil forloveden og guildet jeg var i, hjalp til og trente meg opp. De er ikke akkurat så spennende med warrior på starten. :fnise: Uansett, jeg elsker warrior nå. Jeg har vel kanskje blitt vant til å kose med tanken jeg da. :kose: Kan jo taktikken til tanken, men å spille tank går ikke. Da sitter jeg som en ape og slår på tastaturet i panikk.

Jeg har hørt at healing er vanskelig i cata, spesielt nå som man må passe på mana. I LK var det jo ingenting å passe på. I tillegg er det jo mange som løper inn uten å tenke på manaen til healeren. Det er jo instawipe egentlig. Jeg elsker 85HC, men det er fordi jeg har en såpass lett rolle også.

:klemmer:

Skrevet

Spiller på Ravencrest, jeg. :) Ja, det er utrolig gøy med shammyhealing!

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Spiller på Emerald Dream og har noen char på Auchindoun. Eneste kjipe med Auchindoun er at det er pvp-server og du har noen kjipe level 85 som camper og tar knekken på en. :sukk:

Nå blir jeg fristet til å prøve meg som shaman. :jepp:

Endret av Delphina
Skrevet

Synes det er litt komisk at jeg ikke greier levle opp en eneste warrior mens typen har 3 (!!) warriors, 2 85 og en 75+ >.<

Jeg elsker tanking selv, det er min favorittrolle nesten uansett klasse. Men det avr også lettere i LK, det var da jeg endelig lærte det :) Det var stas! Levler warriorene mine som tanks men orker ikke queste med de, og etter 50000 assholes i pugs er det jo klart man blir lei av det også :sjenert:

Skrevet

Haha. :gjeiper: Jeg synes warrior er kjempekjedelig å lvle, men jeg har en lvl 80 likevel. Men jeg er ikke såå glad i melee, og jeg trives egentlig best med healing for da kan jeg slacke litt. :) Men om du ikke gidder å queste er det ikke rart du ikke kommer så langt da. :P

åååh nå vil jeg spille, gleder meg til typen kommer med pcen min :)

Skrevet

Nei jeg ble drittlei questing etter jeg fikk levlevenner! Alltid typen eller en kompis jeg levlet sammen med, og da er questing gøy.

Men etter 20 høy lvl chars så blir questing alene kjedelig :sjenert:

Skrevet

Det er sant. Hvilken lvl er warrioren din da? Jeg driver nemlig å lvler noen healere osv, og det går jo an å groupe med realID venner fra andre servere, så kan vi evt gjøre noen dungeons med hverandre :)

Gjest Delphina
Skrevet

Jeg har alltid levlet solo, men jeg er veldig glad i fortgang i ting. Har veldig erfaring med pug, og har ved flere anledninger gitt tankene instrukser på hvordan å gjøre det. Det er jo alt fra 'princesses' (altså tanker som vil gjøre alt på sin måte, uansett hvor mange ganger vi wiper), til tanker som ikke burde være tanker. SSkal sies jeg leveler gjennom quest, pvp og dungeon.

Forloveden har to warriorer og han elsker klassen. Enkel å tanke med mener han. Forstår det ikke. Jeg sliter virkelig med tankingen, men så har jeg blitt så vant til melee dps, både i arms og fury.

Skrevet

Jeg levler fortiden opp en worgen druid. Jeg har fra før en 85 hunter, og jeg har derfor kunnet handle en del heirlooms til den lille druiden min. Guildet har jo dessuten et par perks som gjør levlingen enda enklere, og nå sist fikk vi jo en slik "rakett" fra WOW i frbindelse med 7års jubileumet. Jeg synes nesten levlingen går for fort! Før jeg visste ordet av det, gikk jeg glipp av questingen i Duskwood. Jeg elsket Duskwood loren da jeg spilte opp hunteren min for et par år siden.

Jeg har nettopp spilt meg igjennom firelands opplegget. Jeg ble egentlig litt skuffet. Hadde forventet mer av questlinjen enn en tåpelig locket og tilgang til "Mylunes Call". Også trodde jeg at området kom til å bli grønnere og frodigere etter å ha levert inn siste runde med MotWT. Jeg raider ikke for tiden, og da stoppet på en måte hele spillet for meg. Hva synes dere?

Skrevet

Har nettopp startet å spille igjen, tok en pause i januar og har derfor langt igjen med firelands questingen. Hvor mange motwt må man levere i sluttquestet egentlig?

Skrevet

Ååååååh jeg elsket Duskwood jeg også, levlet alltid der. Nå er det jo blitt forandret, og jeg har alltid heirlooms. Blir bare sånn typ "inn og ut igjen" av hele Duskwood som pleide å ta en dag eller to i "slack" tempo :P

Jeg synes Firelands er dritkjedelig og har kuttet ut å gjøre de dailyene. :filer:

Jeg er litt teit for jeg kjeder meg så fort. Må ha 50 forskjellige ting å gjøre på, så alt-hopping er en av mine store synder. Men dailies hver dag på samme sted... Åååååh jeg hater det!

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

jeg gjorde firelands dailies-ene mens jeg holdt på med pvp og rep.farming. :P Gikk fort å bli exalted med guildet. :jepp:

Endret av Delphina
Skrevet

Det er sant. Hvilken lvl er warrioren din da? Jeg driver nemlig å lvler noen healere osv, og det går jo an å groupe med realID venner fra andre servere, så kan vi evt gjøre noen dungeons med hverandre :)

Allywarrioren er vel øøøh... 40-etellerannet (husker ikke i farten). Hordewarrioren er 51 tror jeg. De er ikke så store for jeg har rett og slett ikke hatt tålmodighet :P De minste altsene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...