Gå til innhold

Julekalender til kjæresten


Aurela

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tiffany_*

jeg lagte kalender til kjæresten i fjor, han ble kjempegla!:D

puttet oppi:

*LPer

*Barberhøvel

*Barberskum

*Barberblader

*Sokker:p

*CD

*DVD som han ønsket seg

*Han elsker Chevrolet, så jeg fant masse chevrolet småting på QXL, f eks nøkkelring o.l.

*Litt snop

*Innrammet bilde av oss

*Litt verktøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Carina :)

Her var det mange gode forslag..

Er på mitt 4. år med pakkekalender og er redd jeg har kjøpt alt han trenger.

For meg er det ingen desember uten sjokolade kalender, derfor får min kjære alltid det i 1. pakke. da var iallfall den unnagjort ;)

Julaften har jeg fyllt opp en koselig julestrømpe med godis han liker og en litt større pakke...den har alltid vært en slager.

Hvis det er til noen hjelp har jeg ellers kjøpt;

- tannbørste etui

- Hårvoks

- Superundertøy (deles opp til to pakker...en dag genser, en dag bukse :)

- Vanter

- Lue

- En sånn massasje "dings" som du kan få på H&M, nyedelig :)

- Godis

- Flaxlodd

- Tøfler

Kom gjerne med flere råd ;)

Håper dette var til hjelp, lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er veldig glad i flaxlodd.

Her i gården blir det 23 griseflax til 10 kr.stk og ett stort flaxlodd som kryssordflax eller bingoflax på julaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget en egen julekalederen.

Sydd sammen en selv, skrevet på tall og det som må til.

Har også kjøpt 12 griseflaks og skal skrive 11 andre lapper hvor det står ting jeg kan gjøre for han.

På julaften blir det noe større.. Ikke heeelt sikker enda.. en DVD eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg skal lage kalender til min kjære :happy: Har gitt til han to ganger før, og det har falt i smak :)

Så skal selvfølgelig lage i år også! Dele mine ideer her :fnise:

- Barberings ting og kremer, de her f.eks

- Blader

- Godteri

- Boxere, Kappahl har noen morsomme og H&M sine er bra

- Sokker

- Andre klær

- Øl, annet alkohol. Kjære er glad i whiskey så det går ann

- Julebrus

- Konsertbilletter

- Kinobilletter

Mja.. Er mye man kan gi, bare være litt kreativ og vite hva kjæresten liker. Flott å planlegge litt, og begynne å kjøpe inn nå så det ikke blir altfor dyrt og sånn :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karlsbroen

Hei:) sitter her og planlegger en kalender til kjæresten min. Bor ikke sammen og defor er størrelsen litt viktig, har derfor laget en kalender betående av fyrstikkesker som jeg har limt sammen og pyntet, men problemet er at jeg ikke klarer å komme på nok ting å fylle den med... noen som har noen tips?? hvis det ikke var for størrelsen hadde det jo ikke vært noe problem og tenker at det ikke må bli for mange gavekort( som det da er plass ti) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei:) sitter her og planlegger en kalender til kjæresten min. Bor ikke sammen og defor er størrelsen litt viktig, har derfor laget en kalender betående av fyrstikkesker som jeg har limt sammen og pyntet, men problemet er at jeg ikke klarer å komme på nok ting å fylle den med... noen som har noen tips?? hvis det ikke var for størrelsen hadde det jo ikke vært noe problem og tenker at det ikke må bli for mange gavekort( som det da er plass ti) :rødme:

Oj, for en fin ide.. =)

du kan kanskje få plass til

-lighter

-tyggis

-små penger til f eks en favoritt sjokolade el en 50 lapp til grandiosa ( hav det måtte være han liker)

-te lys

-tannpirkere

-du kan skrive lapper å gjemme å større gaver en annen plass. lage rebus eller lignende.

-kjøleskapsmagnet

-finnes masse små bøker

-små godt

-mikrojulepynt av et eller annet slage, hehe

-nøkkelring

-ring, smykke el noe

-slipsnål

-kondom, finnes masse slike kondomer på kondomeriet for uten å bruke det som prevensjon.

-andre tulle små ting fåes også kjøpt på kondomeriet.

-badekuler..

-baberblad

-gitarplekter ( om han spiller)

-te pose

-en ballong der du har skrevet at du elsker han, og når han blåser den opp så kommer t til syne

-piercing.. (om han har)

-kinobilett. konsertbilett etc

-student? viskelær, eller bly til bly penn eller slike små klistelapper som skiller ark.

ja, noe dyrt å noe ikke så dyrt. vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke jeg.. som du sa selv. det går an å la

ge gavekort, klippekort osv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) sitter her og planlegger en kalender til kjæresten min. Bor ikke sammen og defor er størrelsen litt viktig, har derfor laget en kalender betående av fyrstikkesker som jeg har limt sammen og pyntet, men problemet er at jeg ikke klarer å komme på nok ting å fylle den med... noen som har noen tips?? hvis det ikke var for størrelsen hadde det jo ikke vært noe problem og tenker at det ikke må bli for mange gavekort( som det da er plass ti) :rødme:

forresten slike prøver fra parfymeri, apotek er ikke så veldig store, så du kan gå å høre om de har noe der å legge oppi også.. =) samt slike gratis pose med salt eller pepper fra mc donalds, hehe. vet ikke om kjeresten din er slik at han skal ha salt på all maten jeg men.. det er min skjønner du... :P om ikke er det vel litt sært å gi! lykke til da.. ;):lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...