Gjest lisha Skrevet 25. oktober 2012 #221 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det er jo veldig fint begge stedene, ja! Nede ved brusdalsheimen er det forresten også helt nydelig, med utsikt over vannet Kanskje litt bummer om det er et annet arrangement der da, men :S Ja, der er jo fint også den plassen hadde jeg helt glemt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 25. oktober 2012 #222 Del Skrevet 25. oktober 2012 fotografering ute med Molja og moloveien Kommer jo mye an på hva slags bilder du vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Kristiansen Skrevet 25. oktober 2012 #223 Del Skrevet 25. oktober 2012 Så hyggelig å se at det eksisterer en egen tråd for området. Vi giftet oss i mai i år, ikke på Sunnmøre vel og merke, men dette var et godt alternativ siden min mann er fra Sykkylven. Vi valgte ei super jente fra Vigra som fotograf, Tone Molnes ( www.tonemolnes.no ) hadde fått anbefalt henne fra noen venner. Denne jenta kan sine ting, og vi er utrolig fornøyde med bildene. Hun er profesjonell og har en fin dokumentarisk stil som gjør at bildene blir naturlige. Følte virkelig at hun fikk fanget stemningen på vår store dag. Kan anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mami_Ingo Skrevet 10. juni 2013 #224 Del Skrevet 10. juni 2013 Hei. Noen anbefalinger på lokaler der man kan ha med mat og drikke selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 10. juni 2013 #225 Del Skrevet 10. juni 2013 På jeger og beger i Fremmerholen, er det lov å ha med egen drikke selv. Maten blir bestilt gjennom lokalet, fra Sjøholt catering (de har veldig god mat). Der er mye forskjellig å velge mellom der Hun damen som ordner der har stålkontroll! Men steder hvor det er lov å ha med både mat og drikke vet jeg ikke.. Må bli grendahus eller SIF-klubbhuset kanskje? (tror SIL-huset også bestiller mat gjennom sjøholt catering) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tavira Skrevet 10. juni 2013 #226 Del Skrevet 10. juni 2013 Hessahuset! Helt nyoppusset (og nybygd for den saks skyld), og kan ha med det man vil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanonymen Skrevet 10. juni 2013 #227 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hessahuset anbefales! Det er plass til 120 stk, og vi betalte 1750 kr for å leie det til dagen vår. Endret 1. oktober 2013 av nanonymen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tavira Skrevet 21. august 2013 #228 Del Skrevet 21. august 2013 Heihei! Er det noen av dere her inne som vet om en flink hobbybaker i Ålesund eller rett i nærheten? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 21. august 2013 #229 Del Skrevet 21. august 2013 Heihei! Er det noen av dere her inne som vet om en flink hobbybaker i Ålesund eller rett i nærheten? :-) http://siljessjokolade.blogspot.no/ Jeg har aldri smakt kakene hennes, men de ser unektelig lekre ut, og jeg har hørt andre skryte av resultatet. Trivelig dame forøvrig, gammel venninne av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tavira Skrevet 24. september 2013 #230 Del Skrevet 24. september 2013 http://siljessjokolade.blogspot.no/ Jeg har aldri smakt kakene hennes, men de ser unektelig lekre ut, og jeg har hørt andre skryte av resultatet. Trivelig dame forøvrig, gammel venninne av meg Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå